سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۷
۷

عکس یادگاری به سبک بچه های انصار

شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 434907
در آن روزهای پر التهاب، جملات و احادیثی از این نمونه، در میان جوانان مذهبی و انقلابی رواج بسیاری داشت.
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، عکسی که می بینید، تعدادی از نیروهای گردان انصارالرسول(ص) از لشگر27 محمدرسول الله(ص) را نمایش میدهد که در کنار مقوایی مزین به جملات معصومین(ص) و امام خمینی(ره) گرد آمده اند. در آن روزهای پر التهاب، جملات و احادیثی از این نمونه، در میان جوانان مذهبی و انقلابی رواج بسیاری داشت. گردان "انصار الرسول(ص)"  متشکل بود از جوانانی  غالبا از اهالی محلات جنوب شهر تهران که خانه و زندگی خود را رها کرده و میدان جنگ و شهادت شتافتند. فرمانده گردان انصارالرسول(ص) در آن سالها، «حاج جعفر عقیل محتشم» بود که از شجاع ترین و در عین حال محبوب ترین سرداران لشگر27 به شمار می رفت. بسیجیان و پاسداران تحت امر او در این گردان، از یگانهای اصلی خط شکن در طول سالهای دفاع مقدس بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عین سین
Iran, Islamic Republic of
یاد باد آن روزگاران یاد باد
آسایش امروزمان را مدیون از جان گذشتگی شما هستیم...
عمار
آه! جبهه کو برادرهای من...
انها ازجان خود گذشته اند ماحاضر نبودیم از دو روز دینا بگذریم وای که فردا درمحضر شهدا چطورمی خواهیم جواب پس بدهیم .خدا می داند
اینها آن موقع هم موی دماغ حسن روحانی بودند دیدید حاج محسن رفیق دوست گفت در جلسه قبول قطعنامه در بیت امام همه ناراحت و غمزده بودند جز حسن روحانی که به من گفت تو به درد جنگ می خوردی از حالا به بعد برو پی کار دیگر.
قریب به این مضمون.
دختر ایران
جز حسرت و تاسف حرفی برای گفتن ندارم
سعيد
بسم رب الشهدا والصديقين . آن روزها چه خوب بود . مردم همه با هم رو راست وصادق بودن . خدايا بار پروردگارها ما را فراموش نکن ومارا به حال خودمان وا ندار