جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۱
۱۹

گلایه های تنابنده از خودی های ناراضی

دوست دارند پرونده «پایتخت» بسته شود
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 433976
محسن تنابنده با اشاره به رضایت مردم از «پایتخت»۴ گفت: فکر می‌کنم ما مردم بسیار راضی داریم ولی خودی‌های ناراضی داریم. بیشتر دیده می‌شود، اهل فن و این حرفه علاقمند هستند و تلاش می کنند زود پرونده یک کار بسته شود.
گلایه های تنابنده از خودی های ناراضی
به گزارش جهان، محسن تنابنده بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال «پایتخت» ۴ در گفت و گو با فارس گفت: سریال پایتخت پتانسیل فراوانی برای ادامه ساخت دارد.

مردم راضی/ خودی ها ناراضی

وی در پاسخ به این پرسش که آیا «پایتخت» ظرفیت تولید فصل‌های دیگر را خواهد داشت گفت: سریال پایتخت به گونه ای طراحی شده است که تا الی‌الابد می توان برای آن قصه نوشت و کار شود به شرط آن‌که همه چیز دست به دست هم بدهد. من فکر می‌کنم ما مردم بسیار راضی داریم ولی خودی‌های ناراضی داریم. بیشتر دیده می‌شود، اهل فن و این حرفه علاقمند هستند و تلاش می کنند زود پرونده یک کار بسته شود اما چیزی که از بازخورد مردم ما می بینیم بسیار راضی و خشنود کننده است البته باید گفت حرفه ای‌های به نام و اهل تفکر بسیاری، از کار راضی هستند.

فضای کار برای همه فراهم است

سرپرست نویسندگان «پایتخت»۴ تاکید کرد: ما باید به این مهم فکر کنیم که فضای کار برای همه وجود دارد و نیاز ندارد فکر کنیم کسی جای دیگری را تنگ می کند. تجربه ای تا فصل ۴ آمده همه مردم دوست داشتند و موفق بوده اجازه بدهید روبه جلو برویم. بگذارید تجربه ها بسط و گسترش پیدا کند . به جای این که سنگ جلوی پای یکدیگر بگذاریم سنگ دیگری اضافه نکنیم حتی اگر سنگی را برنمی‌داریم . در این حوزه برای همه کار هست.

اعتماد دوسویه با شبکه

تنابنده در پاسخ به این سوال که چقدر در نوشتن فیلمنامه فضای کار مهیا بود و دستش در نگارش باز است گفت: طبیعتا پایتخت در تلویزیون قرار است پخش شود و باید براساس چارچوب نظام جمهوری اسلامی قصه ها طراحی و آماده شود اما دست ما ۱۱۰ درصد باز است. اعتماد کامل از طرف شبکه به ما وجود دارد و این اعتماد دوسویه است، من دستم در«پایتخت» و ارایه قصه ها بسیار باز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پایتخت 4 فیلمی کاملا فیمینیستی بود.
زن زرنگ و عاقل و قانونمدار و وفادار و خانه دار و ... و در یک کلمه همای سعادت واقعی
مرد برعکس یک انسان قانون گریز و خلاف و نادان و ... و در یک کلمه کاملا معمولی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شاید بتوان گفت اغراق در موضوع زن و مرد شده اما این به معنای فمنیستی بودن نیست.
Estonia
برادر عزیزم ، فمنسیت هیچ رابطی به این فیلم ندارد. همسری مهربان که با سختی ها زندگی کرده است و همه دنیایش همسر و فرزندانش است. فمنیست حتی دوست ندارد بزاید . برخی از آنها معترضند که چرا زن می زاید و مرد نمی زاید!!!!!
فمنیست یعنی چه؟
Australia
واقعا این سریال جزو مفاخر تلویزیون است. من سالهاست در غرب زندگی می کنم. به خدا هر قسمت از این سریال را چند بار با حرص و ولغ می بینم و هر بارلذت می برم. بسیار زیبا الگوی یک خانواده ی ایرانی مسلمان را به نمایش گذاشته اند. واقعا این سریال کجا و اون سریالهای روشنفکران غرب زده مثل شمعدونی! کجا که بنیان خانواده را هدف قرار داده اند.
صدای مردم
United States
دمت گرم اقای تنابنده از بعضی از نقادان بی محتوی که کار خاصی انجام نمیدن و فقط و فقط منتظرن تا ایراد بگیرن نترس . باور کن اگه فیلمی اسمانی هم ساخته می شد نمی شد اینا رو راضی کرد . البته ذات بشر اینطوریه که با نقد جلو میره
بیلندی
بسیار سریال آموزنده وشادی بود مردم جامعه ی ما به اینگونه سریالهای شاد ودر عین حال آموزنده نیاز دارند رفتار ایشان وسایر عوامل فیلم با پدری که فراموشی داره بسیار عالی بود ودرس بود برای دیگران. جای نماز که در بسیاری از فیلمهاوسریالها خالی است ٰولی در این فیلم به مسجد وجماعت ومنبر و...خوب پرداخته بود من دعاگوی همه ی عوامل این سریال هستم البته ممکنه ایراداتی هم داشته باشه که طبیعیه چون سلیقه ها مختلفه
امیرسعید ابوزهرا
محسن تنابنده یک هنرمند واقعی ودوست داشتنی است ، خدا وی را برای این مملکت حفظ فرماید...
مکتب فمنیسم بر دو پایه اومانیسم و لیبرالیسم بنا شده است. در این فیلم احترام به زن، شوهرداری، توجه به بزرگتر، توصیه پدر به رعایت حجاب، نماز جماعت و صمیمیت موج می زند.
اگر از نظر بعضی افراد، احترام به زن، فمنیسم است
پس باید بگوییم بیشترین احترام و تکریم به زنان در اسلام انجام شده است.
به نظرم واقعا سریال پایتخت، هم ایرانی است و هم اسلامی.
حیف است ادامه پیدا نکند.
Iran, Islamic Republic of
کاملاعالی بود
علقمه
United States
دوست داریم به هرچیزی یه گیری بدیم.......عالی تر ازاین نمیشد دست مریزاد علی نگهدارتون
منتقد خوب
اینکه بعضی منتقدان مغرضانه برخورد می کنند شکی نیست اما ظرفیت پایتخت به خاطر تکراری شدن لهجه و شخصیت ها و .... اشباع شده درست مانند زیر آسمان شهر اگر یادتان باشد . همیشه باید در اوج خداحافظی کرد تا در یاد مردم اثر خوبی داشته باشد . انصافا دیگه تمامش کن محسن جان تنابنده . انرژیت را بذار روی موضوعات جدید و نو
آب هم که مدتی جایی بماند گند می زند
Finland
اشتباه مثبت دادم
دقیقا سری به سری ضعیف تر شد سری اولش عالی بود دومش خوب بود از سری سوم دیگه یخ شد سری چهرمشم که افتضاح شد بهتر دیگه ادامه ندن با این وضع
مهدی زارعی
خیلی خوب بوده است است اقای تنابنده ما که لذت میبرم حتی تکرارش هم نگاه میکنیم
مهدی زارعی
خیلی خوب بود اقای تنابنده من حتی تکرارش را هم نگاه میکردم
مردم
سریال خوبی بود ، بخصوص در ارائه فضایی نزدیک به مردم و نکاتی آموزنده در سریال
امین
Romania
باید امکان رقابت بین کارگردانان و فیلم سازان فراهم بشه اینکه یک فیلم اینطور چند سیزن سال های متوالی پخش بشه اصلا برای این مملکت 70 میلیونی خوب نیست چون توانایی ما در ساخت سریال با کیفیت بیشتر از این حرفاست که سوژه نداشته باشیم جز اینکه یه سریال 4 سیزن پخش بشه!
سریال بسیار قشنگ .. قصه ایرانی .. زندگی ایرانی .. کانون قشنگ خانواده .. محبت .. گذشت .. بیان مسایل اجتماعی .. شادی .. همگی توی سریال پایتخت وجود داره و به همین خاطر بیشتر مردم دوستش دارن .