جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

تهمتی که "پایتخت"ی‌ها تکذیب کردند

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 433514
تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۴» درباره عکسی که عوامل این مجموعه در آن شیرینی ناپلئونی در دست دارند و باعث سوءتفاهم روزه‌خواری شده است، توضیح داد.
به گزارش جهان، الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه «پایتخت» درباره واکنش‌هایی که به عکس دسته‌جمعی عوامل این سریال پس از توافق هسته‌ای در فضای مجازی منتشر شد و برخی از آن به عنوان روزه‌خواری نام بردند، به مهر گفت: هیچ روزه‌خواری در بین گروه مجموعه «پایتخت۴» اتفاق نیفتاده است و ما صرفا از جنبه طنز سریال استفاده کردیم تا تبریکی به مردم گفته باشیم.

وی تصریح کرد: در طی روز و حین تصویربرداری ما لحظاتی را ثبت می‌کنیم که مثلا شخصیت‌های سریال مشغول خوردن سحری هستند و طبیعی است که آنها دارند سریال بازی می‌کنند. در این عکس هم از وجه طنز شیرینی ناپلئونی که شخصیت رحمت به عنوان تکه کلام از آن استفاده می‌کند، بهره بردیم تا به مردم تبریک بگوییم.

این تهیه‌کننده یادآور شد: اگر دقت کنید هیچ روزه خواری در این عکس اتفاق نیفتاده است و همانطور که گفتم همه چیز جنبه طنز دارد. این توضیحات را نیز ارائه کردم تا اگر برای دوستان سوءتفاهمی پیش آمده از اصل موضوع مطلع باشند.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، ژانک منگ هان، هومن حاجی عبدالهی و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت۴» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است، داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند و در ۲۶ قسمت در ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

عوامل این سریال عبارتند از بازیگردان و مشاور کارگردان: محسن تنابنده، سرپرست فیلمنامه: محسن تنابنده، نویسنده: خشایار الوند، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: علیرضا نجف‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه کمالی، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیرتولید: محمود اتحادی، فیلمبردار: حسین قلی‌پور، عکاس: شهاب احمدلو.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اون همه شیرینی که دست جماعت عوامل سریال است پس الکیه؟
یعنی برای طنز این همه اسراف میکنید بعد به مردم درس میدید درست زندگی کنید
Iran, Islamic Republic of
خب می زارن تو جعبه یا یه گوشه بعد افطار می خورن
اینقدر بنی اسرائیل بازی درنیارین