پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۰
۱۲۲
حاشیه‌های مراسم افطاری رفسنجانی با اصحاب رسانه؛

اظهارنظر عجیب هاشمی درباره حکم پسرش/ مهدی خودش نخواست از عفو استفاده کند!

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۸
کد مطلب: 433404
مراسم افطار هاشمی رفسنجانی با اصحاب رسانه و هنرمندان امشب در ساختمان مرمر برگزار شد.
اظهارنظر عجیب هاشمی درباره حکم پسرش/ مهدی خودش نخواست از عفو استفاده کند!
به گزارش جهان، مراسم افطاری آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اصحاب رسانه، هنرمندان و جمعی از شاعران امشب در ساختمان مرمر برگزار شد.

در این مراسم فاطمه راکعی دبیر کل زنان نو اندیش و مدیر انجمن شاعران، راه چمنی فعال اصلاح طلب، رضا رویگری، بنفشه خواه، اطلسی، علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی، رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق، موسی آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ، جمعی از مدیران مسئول روزنامه ها و خبرگزاری ها و خبرنگارانی از رسانه های مختلف حضور داشتند.

در ابتدای مراسم مجری برنامه به موفقیت تیم مذاکره کننده اشاره کرد و این پیروزی را به حاضران و هاشمی تبریک گفت.

همچنین مجری از تعامل رسانه های مکتوب با روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام قدردانی و تشکر کرد.

در ادامه به رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق، راکعی مدیر انجمن شاعران، کاردان مجری تلویزیون و موسی آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تریبون داده شد تا مطالبی را جهت اطلاع هاشمی عنوان کنند.

در آغاز رحمانیان به بیان دو خاطره پرداخت و گفت: در سال ۶۵ بنده دیپلم گرفتم و به جبهه رفتم سپس دانشگاه تربیت معلم قبول شدم می خواستم از جبهه برگردم و به دانشگاه بروم فرمانده تیپ ما گفت من اجازه نمی دهم برگردی باید در جنگ بمانید چرا که کشور به شما نیاز دارد بنده هر چه استدلال کردم وی قبول نکرد در آن روزها آقای هاشمی برای بازدید به جبهه آمده بود فرمانده تیپ ما گفت من و جمعی از فرماندهان به خدمت آقای هاشمی رسیدیم و از وی خواستیم زمانی که جنگ تمام شد باید زمینه مناسب جهت تحصیل رزمندگان فراهم کنید.

مدیر مسئول روزنامه شرق ادامه داد: در سال ۷۷ هفته نامه شورا را استارت زدم که سپس آن هفته نامه به روزنامه سراسری شرق تبدیل شد در سال ۸۲ تعدادی از دوستان به من گفتند که قصد داریم روزنامه همشهری را راه اندازی کنید شما هم بیایید و کمک کنید من استعفا دادم و به تهران آمدم البته آن زمان برایشان شرط گذاشتم که در صورتی می آیم که روزنامه هاشمی نامه نشود این گذشت و شرق راه افتاد شرایطی پیش آمد که ما می گشتیم تا جمله ای از هاشمی پیدا کنیم و در مورد آن گزارشی بنویسیم که در صفحه اول چاپ شود نمی دانم آیا آقای هاشمی تغییر کرده یا ما عوض شده ایم البته این طبیعت انسان هاست که هر کدام به مرور زمان تغییر می کنند.

رحمانیان ادامه داد: نقش هاشمی در جنگ و پس از آن محوری بوده است و امروز هم می تواند همان نقش محوری را داشته باشد زمانی که ما می توانیم با قدرت های جهانی گفتگو کنیم و به نتیجه برسیم آیا نمی توانیم این گفتگوها را در داخل راه بیندازیم.

در ادامه از فاطمه راکعی دعوت شد تا به عنوان دومین سخنران به مدت ده دقیقه مطالب خود را بیان کند.

وی پیروزی بزرگی ملی را به همگان تبریک گفت و اعلام کرد که تا به امروز این همه شادی را در چهره هاشمی ندیده بودم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خواهشی را مطرح کرد و خطاب به هاشمی گفت: بنده این مسئله را خدمت رهبر معظم انقلاب هم بیان کردم و می خواهم خدمت از شما هم این درخواست را داشته باشم اجازه بدهیم که در این مملکت قانون پیاده شود کسانی که دلواپسند کسانی که دلواپس نیستند کسانی که چپ اند و کسانی که راستی اند فقط بگذاریم قانون پیاده شود.

وی در پایان سخنانش قطعه شعری را برای آقای هاشمی خواند.

در ادامه این مراسم کاردان، مجری تلویزیون به نمایندگی از هنرمندان به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در آغاز سخنانش گفت: قرار نبود من در این جمع صحبت کنم اما دوستان لطف داشتند و نوبت هم به ما رسید.

کاردان گفت: در این کشور انواع و اقسام هنرها وجود دارد هنرمند هم زیاد است بنده از دوران بچگی ام آرزو داشتم که یک فرصتی پیش بیاید و بتوانم در محضر شما چند دقیقه صحبت کنم.

وی حصول توافق در مذاکرات را فتح بزرگی دانست و گفت: بنده از زاویه دیگری به این دستاورد نگاه کردم قسمت بزرگ این پیروزی برتری منطق بر داد و هوار است و این چیزی است که خیلی به انسان می چسبد.

این مجری به زمان بازدید هاشمی از صدا و سیما اشاره کرد و به بیان خاطره ای پرداخت که موجب خنده حاضران شد.

وی خطاب به هاشمی گفت: زمانی که شما به غرفه من آمدید خاطرم هست که آنجا چند دقیقه ای نشستید من آن زمان با لهجه های مختلف صحبت می کردم آن روز تعدادی کاغذ در دستم بود شما آن کاغذها را از من گرفتید و فکر می کردید که در آن کاغذها نوشته ام که چگونه لهجه های مختلف را صحبت می کنم.

کاردان ادامه داد: آن روز شما از من سوال کردیم که چگونه می توانید این گونه مسلط با چندین لهجه صحبت کنید من خطاب به شما گفتم حاج آقا رفیق ناباب. این صحبت موجب خنده حاضران شد و برای چند دقیقه ادامه صحبت هاشمی و کاردان قطع شد.

این مجری ادامه داد: آن روز حاج آقای خزایی پیش من ایستاده بود و دائما به من لگد می زد و می گفت این حرف ها را نزن.

کاردان با خنده گفت: من ترکم و به شدت هم به ترک بودنم افتخار می کنم.

این مجری صدا و سیما ادامه داد: آن روز من یک آیه ای هم خواندم و با آقای هاشمی خطاب به من گفت شما این را از کجا می دانید من در پاسخ گفتم این را هم از رفیقان نابابی مثل شما یاد گرفته ام که در این هنگام مجددا سالن از صدای خنده حاضران منفجر شد.

در ادامه سخنگوی وزارت ارشاد به ارائه گزارشی در مورد فعالیت رسانه ها در کشور پرداخت.

در این هنگام یکی از حاضران بدون اینکه نوبتی برای سخنرانی داشته باشد از جای خود بلند شد و خطاب به هاشمی گفت: از شما در موارد زیادی به صورت مستقیم اظهارنظر نمی کنم من از شما می خواهم که نظرتان را در مورد حکم پسرتان بگویید. هاشمی در این لحظه خطاب به خانمی که از وی سوال کرده بود گفت من مایل نیستم در این مورد صحبت کنم که مبادا فکر شود که ما می خواهیم دخالت کنیم البته تهمت های فراوانی می زنند و خدا می داند که من دخالتی نمی کنم صحبتی هم نمی کنم اما به این دلیل که خواست شما بی جواب نماند به مسئله ای اشاره می کنم که جالب است.

رفسنجانی ادامه داد: مهدی سه ماه در زندان و انفرادی بود و دو تا بازجوی پرحرارت وزارت اطلاعات از وی بازجویی می کردند نمی دانم چه شد یک روز به رئیس محافظان من زنگ زدند و گفتند مهدی می خواهد پدرش را ببیند بنده گفتم فرزندم را بیاورند تا با وی صحبت کنم فردا دوباره آنها زنگ زدند و من رفتم و وارد دفتر بازپرس شدم.

رئیس ادامه داد: بازپرس خوبی هم نبود البته من از وی نامی نمی برم آن بازپرس گفت مسئله مهمی است مهدی می خواهد با شما مشورت کند ما به وی پیشنهاد کردیم که چند کلمه از رهبری تقاضای عفو کند مهدی می گوید من جرمی مرتکب نشدم که تقاضای عفو کنم اگر هم جرمی مرتکب شده ام اشکالی ندارد بگذارید من محاکمه شوم که در جزایم را در همین دنیا پرداخت کنم.

هاشمی تصریح کرد: آن روز مهدی را داخل ساختمانی آوردند تا با هم صحبت کنیم مهدی گفت من اینجا صحبت نمی کنم چون پر از شنود است من با مهدی به بیرون رفتیم آن روز خاطرم هست باران هم می آمد و ما چتر بر سر گرفتیم مهدی گفت از من چنین چیزی خواسته اند که تقاضای عفو کنم.

وی افزود: بازپرس گفت مهدی بر سر دوراهی قرار گرفته است یک تقاضا کند فردا هم آزاد خواهد شد چرا که محاکمه اش طولانی می شود ۳۰ هزار صفحه کیفرخواست دارد که برای ما و شما زحمت فراوانی خواهد داشت.

رئیس مجمع تشخیص گفت: آن روز که با مهدی صحبت می کردم وی به من گفت اگر شما و آقا نظر مشورتی بدهید علی رغم اینکه مخالف این مسئله هستم می پذیرم من به وی گفتم اجازه بده تا فردا با آقا صحبت کنم هنگامی که بازگشتم شب تلفن کردم و فردا هم خدمت آقا رفتم ایشان گفتند که اگر نظر خودت هم این باشد من موافقم من گفتم روی این پرونده دو سه سال است که حرف می زنند اگر این کار را انجام بدهیم و شما عفو کنید به شما هم صدمه می خورد و می گویند رفیق بازی کردید و به من هم صدمه می خورد و می گویند اعمال نفوذ کردی بنابراین ترجیح می دهم این کار را انجام ندهیم و اگر شما می خواهید کمک کنید دستور بدهید که دادگاهی مستقل تشکیل شود که دستوربر هم نباشد اگر هم علنی برگزار شود و مردم ببینند همه چیز را خودشان تشخیص می دهند که آیا مهدی آدم بدی بوده است یا خیر.

هاشمی ادامه داد: نمی خواهم راجع به دادگاه حرفی بزنم چون آنها تحمل شنیدن حرف از ما را ندارند چرا که نمی خواهم دعوا شود دعوا در این هنگام برای کشور صدمه است البته در زمان خودش مهدی همه چیز را خواهد گفت اما من حرفی نمی زنم.

وی در ادامه ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت: من این جلسه را خودمانی می بینم به خاطر اینکه اگر من را هم قبول کنید جزو اصحاب رسانه محسوب می شوم اولین کاری را که انجام دادم رسانه ای در قم راه انداختم سپس مجله و سالنامه هم راه اندازی کردیم بخشی از رسانه های شما هم یا صحبت مخالفان من است و یا صحبت موافقانم و یا اینکه خودم حرف می زنم بنابراین ما مداوم دو سه ستون از نشانه های شما را پر می کنیم.

رئیس مجمع تشخیص تصریح کرد: آرزو می کنم که شما رسانه ها موفق شوید همین مقداری هم که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته اتفاق افتاد به دلیل اینکه بود که شما اصحاب رسانه مردم را آگاه کردید.

وی در ادامه در مورد مذاکرات هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده دستاورد بسیار بزرگی داشتند حتی مهمتر از جنگ و فتح خرمشهر یعنی کار بزرگی انجام دادند و زمانی که ابعادش به تدریج گفته شود مشخص خواهد شد که این تیم چه توانایی های بالایی دارد.

وی ادامه داد: الان به صورت رسمی در جامعه جهانی به عنوان کشوری هسته ای پذیرفته شدیم ما می توانیم آب سنگین مان را صادر کنیم و وارد باشگاه اتمی جهان شدیم.

در میانه صحبت های هاشمی صدای اذان آمد و وی در این هنگام گفت من سخنانم را در اینجا قطع می کنم بروید و افطار کنید.

اصحاب رسانه در حیاط سرسبز مجمع تشخیص مصلحت نظام با هاشمی افطار کردند.
منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
جناب هاشمی یه بار با خودشون فکر کنن که فرزندشون داشت چی کار میکرد با این مملکت...
شاید انصافشون باعث شه از قوه قضاپیه به خاطر این حکم تشکر کنن...
من می خواهم سوال کنم فرزندان مسئولین خصوصا این آقازاده غیر از پارتی و پول، چه امتیازی نسبت به فرزندان مردم عادی دارند؟ آیا خوشتپتر هستند یا هوششان بیشتر است!؟ البته فقط رویشان بیشتر است!
اگر صحبت ها وکار هایی که همسر و فرزندان شما در مخالفت با نظام انجام دادند،در دوران ریاست جمهوری شما خانواده یک فرد عادی انجام میداد،حکم اعدامشان را صادر میکردید.
جالبه می گه رفتم پیش رهبر و ایشان فرمودند....
من هم به خاطر...
اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
با يه حرف هاشي تمام اردوگاه حريف از صدر تا ذيلش بهم مي ريزه خدايا چه هوشي دادي به اين مرد
Turkey
نه بابا
الان با این حرف همه اردوگاه ها به هم ریخته؟ عجب هوشی شما هوادارا دارید.
خدا با این هوش و نبوغ شما به ما و ملت رحم کنه
دروغگویی به هوش نیاز نداره!
کلا سینه چاکان هاشمی باهوش و شجاع و مقاوم هستند!!!!!
اشتباه منفی دادم
چغوک
بسی خندیدم!!!
اردوگاه،هاشمی،بصیرت، مهدی،ساندویچ،تقلب و....
ج
Iran, Islamic Republic of
اگر هوش داشت عاقبت بخیر می شد
Ali
اخ اخ اخ!پاشيد اردوگاه رو جمع كنيد كه بهم ريخت از ذكاوت(!) حاج آقا.
جك نگو مومن!
United States
کاش می شد راجع به مردی و سیاست ایشون نظرات قابل انعکاس داد!!
مرجان
Iran, Islamic Republic of
و چه رویی به شما
نسل اول
اخوی هاشمی وزنه ای نیست که اردوگاه رو بهم بریزه اما عکس العمل مردم درقبال نظرات هاشمی نشان ازشناخت عمیقشون دراین چندین دهه است!
گذشت آن زمانی که ایشان از تروریست های اقتصادی سخن می گفت و دهان جوانان آرمانگرای انقلابی رو آب مینداخت ...
گذشت آن روزهایی که ایشان درخطبه های نماز جمعه از عدالت اجتماعی سخن می گفت اما مقدمات ثروت اندوری با استفاده از رانت های دولتی و بعضا سوء استفاده از بیت المال را در خاندان و اطرافیان ایشان ...

بقول مرحوم دکتر شریعتی آری اینجنین بود برادر که البته اکنون باید گفت آری این چنین شد برادر!
Iran, Islamic Republic of
ی هوشی هم ب تو بده انشالله
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
"اگر شما می خواهید کمک کنید دستور بدهید که دادگاهی مستقل تشکیل شود که دستوربر هم نباشد"
جالبتر اينه كه هم رهبري رو زير سوال برده كه رهبري موافق بوده كه پارتي بازي كنه و مهدي عفو بگيره ولي آقاي هاشمي جلوي پارتي بازي رو گرفته. هم قوه قضاييه رو متهم رده
Iran, Islamic Republic of
والا ی جای دیگه گفته نامه نوشته برای عفو رهبری نپذیرفته ما ک موندم کی راست میگه ...خدایا روز جزایی هم هست ..وای بر روز قیامت و حساب ک هر کس ب اندازه ذره ای هم زیر سوال میره
Iran, Islamic Republic of
...این آقازاده دیگه چکار باید میکرد؟ ...
حضرت اقا همین چند شب پیش در دیدار با دانشجویان فرمودند که حرف مرا فقط از من بشنوید!!!!اقای هاشمی بعد از خاطره گویی از در گذشتگان به نقل قول از حاضرین روی اورده اند!!!!
ناشناس
چه هوشی داره این مرد یه بارچه نبوغ!!!!!!!!!!!!
دوست عزیز این آقا داره اینگونه القا میکنه که من به رهبری خط میدهم و رهبری از من خط و نظر میگیره و گرنه حرف مهدی بهانه است
United States
خدا مریض ها اسلام را شفا بده بخصوص مریض منظور این بنده خدا. ......
ا ف
اگر واقعیت موضوع را بخواهیم فتنه 88 و اختلاس های مکرر و ماجرای کرسنت و تبانی با غرب برای تحریم های بیشتر و .......... جز با حمایت ایشان و اقازاده هایش بوده حالا شما از اینها انتظار داری که انصاف داشته باشند
علي
اخه شماها چي ميدونين كه اينجوري اظهار نظر ميكنين؟ پرونده شو خوندين يا ديشب پاي منبر حاج منصور و حداديان نشسته بودين؟
United Kingdom
مهدی اگر فرزند یک آدم عادی هم بود همین جور میشد؟!
م ه به صورت واضح اقدام علیه امنیت ملی و براندازی داشته.
حالا چقدر راحت میگن...
Iran, Islamic Republic of
تخفیف داده مشتری بشن بعد گیرشون بندازه!!!!!!!!!
اتهام محاربه و مفسد فی الارض که در اسلام اعدامه!
Norway
اگر فرزند هاشمی نبود الان مثل الباقی در جزایر قناری آفتاب میگرفت.
Ali
هيچي نميشد اونموقع
ای خداااااااااا ! بعضیا چه رویی دارن...
خاطرات معاصر روز به روز به روزتر می شوند جل الخالق!
امان ازدست شیاطین جن و انس!!!!
مرد دانا، دوستش داریم
اين مرد دانا! پسري دارد از خودش داناتر كه .... واقعا خانواده دانايي هستند خدا براي شما نگهشون داره
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
سلام : ایشون اگه اظهار نظر نکنن کسی به گمان گلایه نمیکنن .جناب اقای رفسنجانی لطفا اظهارنظر نکن ...
United States
اگر پاکی به این هست پس تمام مجرمان پاک هستند ...
Iran, Islamic Republic of
خوب که چی ...؟
حتما راست گفته لزومی هم بدروغ نداره
به حکم مهدی هم کاری ندارم...
اما با این رفتارها شما روسیاه خواهید بود و ماند!
Iran, Islamic Republic of
جالبه و و و جالبتره . . .
France
درود بر هاشمي
Iran, Islamic Republic of
کدام هاشمی؟! هاشمی از ریل خارج شده یا هاشمی دهه 60
Iran, Islamic Republic of
هاشمي رو ريله اين شماين كه خارج شدين
شمابهتره یه مقایسه بین حرفهای خود هاشمی در دهه60 و دهه فعلی بندازی متوجه میشی کی از ریل خودش زده جاده خاکی!!
Estonia
اومده تو ریل فتنه برای همین عالیجناب سرخپوش شده عزیز اصلاح طلبان
ناشناس
احتمالا منظورشون هاشمی امروزه...
وگرنه این جماعت با انقلاب رابطه خوبی ندارن...
شمابه نكات مثبت بپردازيد و از حاشيه سازي دوري كنيد
علی
Iran, Islamic Republic of
فساد در ...
ایشان رمان تعریف میکند وبااین مطالب قوه قضائیه را داردزیر سوال میبرد .
وبااین صحبتها فرزند خودرا بیگناه جلوه میدهد.
پدرمن! وزیر خارجه نروژصراحتا به زد وبند دروزارت نفت وقراردادها اعتراف نمود ورئیس شرکت طرف ایران به زندان وجریمه محکوم شد حال لابد این اقا میگوید حرفهای وزریر خارجه نروژ دروغ است .زدوبند درقراردادکرسنت هم لابد دروغ میباشد.
Iran, Islamic Republic of
...فایلهای صوتی نیک اهنگ کوثر چیه؟سند جرم نیست؟پرونده کرسنت سند جرم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مهدی بی گناهه؟ازنظر حاج اقا حتما دخترش هم بی گناهه چون رفته بوده ساندویچ بگیره طفلی
حالا کجاش عجیب بود جهان نیوز؟
عجیب نبود ،شگفت انگیز بود
Iran, Islamic Republic of
حالا كجاش شگفت انگيز بود
ناشناس
همه جاش!!!
Estonia
به نظر من هم عجیب نیست عادیه این حرفها از چنین شخصی که محبوبیتش زیر صفره !!!
ناشناس
این ...تو عجیبه!!!
Iran, Islamic Republic of
منتظر حکم فائزه فتنه گر هم هستیم ...
عباس
United Kingdom
بله. همه چیز منظم و برنامه ریزی شده.
هجمه هایشان سنگین است. دوستداران ولایت هوشیار باشند.
سعید
هاشمی بازهم خواب نما شده .این وصله ها به آقا نمی چسبد. بگذار تا رای دادگاه که با ... برای پسر ناخلفت در دیوان عالی تایید شده اجرا شود
رهبری فقط پرسیدند نظر خودتون چیه!
این یک تحریف آشکاره سخنان رهبری از سوی خبرگزاری دانشجوست
كارشناس
انصافا كجاش عجيب بود واقعه را كامل تعريف كرده است. براي شما كه همواره تغض هاشمي را داريد عجيب است!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تغض؟یا بغض مجید جان
رها
Iran, Islamic Republic of
در مقابل نظرات بزرگانی چون حضرات آیات عظام وحید خراسانی، جوادی آملی و...، نظر سیاست زدگانی که نتیجه انتخابات 92 به داستان سرایی کشاندتشان، درباره شخصیتی که بالاترین تمجیدها را از زبان امام و رهبری در حق او شنیده ایم چه ارزشی دارد...
عجب... هستنا!
دست هرچی ... از پشت بستن
بجاي سه نقطه مقداربدار
شهبازی
طرف باز دچار خاطره گویی شد ه است؟؟
دلم کباب شد از این همه ظلم و تهمت های ناروا یی که به این آقازاده زدند!!!!!!!فقط بگویید چه نیازی بود که بعد از فتنه سال 88 ایشان چند سال با هزینه دانشگاه آزاد در انگلیس متواری باشد و حتی در این مدت یکبار هم به ایران سفر نکند؟
Iran, Islamic Republic of
صدای اذان آمد، گفت بروید افطار کنید!!! پس نماز چی حضرت آیت الله؟!
Iran, Islamic Republic of
امان از فريبكاران
عین سین
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی و ...خیلی تلاش دارند که پای آقا را با این حرفها،توی مسائلی که به نظرشون چیزی حساب میشن باز کنند!! اما هم حضرت آقا فوق تصور امثال ایشان زیرکند و هم ولایتمدارها بیدارند و این موضوعات را می دانند، برو این دام بر مرغی دگر نه که عنقا را بلند است آشیانه
گمنام
کلا این آقا توهم میزنه
از رهبر و قوه قضاییه و وزارت اطلاعات و ... همه رو زیر سوال برد.
تقصیر نظامه که این همه مدارا میکنن با ایشون و خانوادش
Iran, Islamic Republic of
اگر خلاف ميل شما باشد عجيب است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمي زنده باد هاشمي
ناآشنا
درود بر زنده یاد هاشمییییییییی
Iran, Islamic Republic of
...با توافق هسته اي 4 سال بعد هم روحاني رييس جمهور خواهد ماند
مگر اينكه ...
زهی خیال باطل!!
کاملا اتفاقی یک نفرازوسط جمع سوال پرسید حاج آقاهم کاملا اتفاقی لطف کردند جواب دادند هیچ هماهنگی هم درکارنبودخخخخخخ
Finland
اغلب دشمنی ها با هاشمی توسط اصولگرا ها از روی کینه است و بنیان منطقی ندارد
خدا حفظش کنه ایشونو که چه هجمه ها و تهمت هایی رو تحمل میکنه. این خاطره اگه دروغ باشه که آقا راحت میتونه تکذیب کنه! متاسفم برا عده ای که به همه شک دارن حتی به استوانه های انقلاب
هرچند که نظرم بدون هیچ توهینی بود ولی بعید میدونم منتشر بشه!
یا علی
کسی که عادت به پایمال کردن خون شهدا چه در فتح خرمشهر و چه شهدای هسته ای داره و مدام با خاطره های مورد دار حتی رهبر انقلاب رو تحریف میکنه نیاز به تهمت نداره!اگر فردا هم اوباما رو انقلابی معرفی کرد جای تعجب نیست!
Iran, Islamic Republic of
نماز نخوندن ؟ فقط افطار ؟!!!
موسوی
خداوندا با این تفاصیل من مطمئن شدم که تو از گناهم خواهی گذشت ، چرا که با سیلی صورتم را سرخ نگه داشته و بدلیل کمبود معیشت ودرآمد تنها درنزد خانواده ام شرمنده و روسیاه گشته ام اگر تمهیدات معاشات خانواده ام به سختی انجام میشود به بزرگواری خودت ببخش وشکر گزار داده ونداده ات هستم و تنها ازدرگاه تو درخواست کمک ویاری دارم " آمین"
Iran, Islamic Republic of
نقل است که خداوند دوبار قه قه می خنده یکی وقتی عده ای می خواهند فردی که کسی (احمدی نژاد) را بالا ببرند ولی خدا می کوبش زمین و یکی وقتی که عده ای می خواهند عزیزی را (هاشمی) بکوبند که خدا مراقبش هست.
اگر انتخابات 84 رو در نظر بگیریم که موارد داخل پرانتز رو باید جابه جا کنی!
reza
چرا بعضیا جوگیر میشن.
خوب بخاطر دوستی قدیمی که با حضرت آقا داشته از ایشون نظر خواسته ایشون هم گفتن خوب اگه خودت مایلی انجام بده، ولی آقای هاشمی طوری القا میکنن که انگار حضرت آقا گفتن بنویسه من هم میگم اشتباه شده ببخشنشون. امان از این دنیا!!!!!!!!!!
رهبری از هاشمی پرسیدند :شما خودت چی فکر میکنی!انعکاس این جمله به این شکل در خبرگزاری دانشجو مورد داره و مشکوکه!
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی , ملت ایران شما و خانواده ات را به خدا واگذار می کند...
علی عابد
دوست دارم قبول کنم اما از بس گفتند و ما هم دیدیم که می گن دیگه نمی تونیم قبول کنیم که ....


شما بزرگوارید
دستش درد نکند این را می گویند پسر قانون مدار
درود بر أيت الله هاشمى و ننگ بر شما...
آی آی آی امان از دست این پیرمرد پر حاشیه
باششه باشششه بهش میگم!
Iran, Islamic Republic of
ایشان چرا از رهبری مایه میگذارند
Iran, Islamic Republic of
از کینه هاتون کم کنین...
حسين
Iran, Islamic Republic of
30هزار صفحه كيفر خواست داره مهدي هاشمي بعد اقاي هاشمي رفسنجاني مي گه بي گناهه
راست میگه...
حتی بزرگتر از فتح خرمشهر! ?!?...
محمد
Iran, Islamic Republic of
بعد از خاطره گویی! از امام حالا از قول رهبر عزیزمان مگویند . آقا فرمو حرف مرا از زبان خودم بشنوید
محمد صابر
یک سئوال از عالی جناب...
اگر خودش نخواست از عفو استفاده کنددد بس چرا از ماده 18 به خاطر تاخیر در حکمش استفاده کرد ..
France
اعمال ماده 18 اعتراض است با درخواست عفو فرق مي كند...
علیرضا
Romania
لطفاً این صحبت هاشمی رو به حضرت آقا برسونید
صدر در صد باید به اطلاع آقا رسونده بشه چون من در جای دیگه خوندم که وقتی هاشمی خواسته اش رو با آقا مطرح میکنه حضرت آقا فقط میفرمایند :خودتون چی فکر میکنید؟!
احتمال شیطنت رسانه ای هم از طرف خبرگزاریها وجود داره...
عمار
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا مهدی راجع به جه چیزهایی میخواست صحبت کند که از شنود زندان میترسید؟؟
علت اختلاف طبقاتي شديدي كه از دولت شما شروع شد چه بود و چگونه شكل گرفت
آقازاده اشان قرار است وقت گل نی به زندان تشریف ببرند؟
آیا تهمت تقلب بریزید تو خیابانها .......جرم نیست
United States
...یادتان باشد کم کاری شما فتنه گران رازنده خواهد کرد!!
افشین
کسی که خودش را بخواب زده و دائم به ضرر انقلاب و ملت اقدام می کند مگر از انصاف و حق هم چیزی میفهمد( تهمت تقلب و رهبری فتنه گران و حمایت از فرزندان مفسدش و رفتار خلاف مسیر انقلاب ) حالا چه انتظاری از ایشان داری .
بفرمایید " ساختمان مرمر " یا " کاخ مرمر " ؟؟؟
علی
هاشمی!
دست از سر این مردم بردار ...
kinaz
اگر نمی خواستید عفو شود پس چرا وقت رهبری را گرفتید؟
و اصلا چه دلیلی داشت به رهبر این موضوع را انتقال دهید؟
اقای هاشمی رفسنجانی این تذهبون!!؟
بوسجین
Romania
با این روشی این بابا برای هر چیز مسئله دار قصه می سازد فکر کنم که برای مهدی خاطره داشته باشد که امام گفته ای هاشمی روزی مهدی را برای دفاع از انقلاب دستگیر می کنند این نشان دهنده راه صحیح شما ست و مهدی جان ان پول هایی که گرفته من فرستادم دشمن توطئه کرده در اداره پست پاکتش را عوض کرده اند
الهام موسوی
امام خمینی؛انقلاب زنده است، تاهاشمی زنده است،(نقل به مضمون)،انشاالله که خداوند سلامتی وطول عمر بابرکت به جناب هاشمی رفسنجانی عنایت فرماید وسایه اش مستدام باد،ایشان ذخیره انقلاب و نظام است وجزوعقلاوبزرگان کشور،
خواهر گرامی ملاک حال فعلی افراد است بنقل از همان امامی که شما از آن دم می زنید.بودن شرط نیست ماندن شرط است. به همین دلیل است که همه بزرگان دعا می کنند که عاقبت به خیر شوند
زنده باد هاشمی و پاینده باد روحانی. ...
سایه
United States
ازادسازی خرمشهر رو چطور می شه قیاس کرد با مذاکرات!!!!!!!
مایه ی تعجب و شگفتیه
حقیقت
چه سخنان عجیبی خودشان به رهبری پیشنهاد می دهند و خودشان هم به خاطر مصلحت ردش می کنند!!!!!!!!!!!!!!!!این به این معنی نیست که من بهتر مصلحت ها را تشخیص می دهم؟!!!!
سهم ما از این کشور چیست و سهم بقیه چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از سار کاشان
فهم و درک هاشمی و کلا عقلا بخصوص باتجربه ها مانند کوه دماوند است و برخی به اندازه یک فندق هم نیست
زنده باد هاشمی مظلوم
Iran, Islamic Republic of
مظلوم مظلوم اون مظلوم باشه مظلوما کجا برن خواهشا برا مردم با نگاههای جناحیتون جوک نگید همیشه پیرو حق باشید