سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 11 Jun 2024
 
۱

فردوسی‌پور: یک‌سال مردم راسرکارگذاشتند

سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 433310
مجری برنامه نود ضمن تاکید بر اینکه مشکلات بسیار زیادی سر راه خصوصی سازی وجود دارد تاکید کرد در اقتصاد بیمار ما هرگز این اتفاق نمی افتد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، عادل فردوسی پور در نخستین نشست آسیب‌شناسی خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی، گفت: همه چیز ما به همه چیزمان می‌آید. لیگ برتر ما در حالی دارد شروع می‌شود که هنوز ۴ تا تیم صاحب ندارند و خیلی از تیم ها تمرین نمی‌کنند. فکر می‌کنم مشکلات خیلی زیاد است. از کپی رایت گرفته تا حق پخش و مسایل دیگر.

وی افزود: هیچ راهکار قانونی برای این واگذاری انجام نشده است. من بارها با آقای پوری حسینی در این زمینه حرف زده‌ام. مشکلات زیاد است. یک سال مردم را سر کار گذاشتند. بنده خدا آقای پوری حسینی مجبور بود هر روز مصاحبه کند و تقصیر هم نداشت. به نظرم ابزاری برای این واگذاری وجود ندارد و دولت نمی خواست بقیه از این دو باشگاه استفاده کنند. یک بار بحث اهلیت را مطرح کردند و یک بار بهانه دیگری آوردند.در اقتصاد بیمار فوتبال ما هرگز از این اتفاق ها نخواهد افتاد.

فردوسی پور در ادامه گفت: دوستان می‌گویند یک سری ها اهلیت ندارند. ما نفهمیدیم که این اهلیت‌ها را چه کسانی تایید می‌کنند. این مشکل باید ریشه‌ای حل شود. با برگزاری یکی دو جلسه اتفاقی نمی‌افتد.

وی ادامه داد: باشگاه‌های ما با این وضعیت نمی‌توانند استقلال مالی داشته باشند چون ابزار آن را ندارند. اصلا ما آمدیم و استقلال و پرسپولیس را واگذار کردیم، بقیه تیم ها چطور؟تا زمانی که اقتصاد ما پویا نشود این قائله به سرانجام نمی رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *