پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲

«شرق» و «انصاف نیوز» محکوم شدند

يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 432896
سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات از محکوم شدن روزنامه شرق و سایت انصاف‌نیوز خبر داد.
به گزارش جهان، علی‌اکبر کساییان در گفتگو با مهر، در مورد جزئیات دادگاه مطبوعات امروز گفت: امروز به اتهام سه رسانه رسیدگی شد که نخست انصاف نیوز، دوم صراط نیوز و سوم روزنامه شرق بود که در مورد پرونده اتهام سایت انصاف نیوز عنوان اتهامی نقض مصوبات شورای امنیت ملی بود که با اکثریت آرا مجرم شناخته شد و همچنین هیأت منصفه مطبوعات با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف ندانست.

وی در مورد صراط نیوز هم گفت: اتهام این سایت خبری نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی بود که در ابتدای جلسه شاکی پرونده که وزارت آموزش و پرورش بود کتباً شکایت خود را پس گرفت.

سخنگوی هیئت منصفه مطبوعات اظهار داشت: روزنامه شرق در این دادگاه به اتهام افترا و نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر مورد محاکمه قرار گرفت که در هر دو مورد با اکثریت آرا مجرم شناخته و هیأت منصفه مطبوعات با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف ندانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
انصاف،نکنه مصوبه موهوم شورامنیت ملی درباره ممنوع التصویری رو نقض کرده؟رییس جمهور گفت شوراامنیت ملی چنین مصوبه ای نداشته!!!
این سایت تندرو هم باید تذکر بگیره