پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نیروهای جمعیت ایثارگران در لیست اصول‌گرایان نباشند، هم نگران نیستیم

يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 432881
قائم‌مقام جمعیت ایثارگران با بیان اینکه ما به جد دنبال ائتلاف هستیم گفت: اگر هیچ‌کس از نیروهای جمعیت ایثارگران در لیست نباشد، هیچ نگران نیستیم و آنچه مهم است وحدت نیروهای اصولگرا است.
به گزارش جهان،‌ لطف الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جلسه شب گذشته تشکل متبوعش اظهار داشت: در این جلسه درباره مسائل هسته‌ای بحث و گفت‌وگو صورت گرفت. مهمترین مسئله رعایت خطوط قرمز در مذاکرات هسته‌ای است و ما در این خصوص باید مقاومت کنیم و جلوی زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستیم.

وی ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای افزود: ما به تیم هسته‌ای اعتماد داریم و مطمئن هستیم که خطوط قرمز را رعایت خواهند کرد.

قائم مقام جمعیت ایثارگران با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای در جهان نشان داد که ایران اسلامی قدرتمند است و برمواضع خود محکم می‌ایستد و این باعث عزت و افتخار ما در دنیا شده است، ادامه داد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ با قدرت‌های جهان مذاکره می‌کند و خواسته‌های برحق خود را به رخ آنها می‌کشد و هیچ‌وقت هم کوتاه نمی‌آید و این ناشی از مدیریت راهبردی الهی و حکیمانه مقام معظم رهبری است که باید قدرت آن را بدانیم و مواظبت کنیم.

***دولت باید برنامه اصلی خود را حمایت از تولید قرار دهد

فروزنده تأکید کرد: امروز ملل جهان به ویژه کشورهایی که با استکبار درگیر هستند، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی را می‌بینند.

وی ضمن تشکر از دولت در حوزه مذاکرات هسته‌ای گفت: به دولت توصیه می‌کنیم که به توانمندی‌های داخلی بیشتر توجه کند، چه مذاکرات به نتیجه برسد و چه نرسد؛ ما راه حل اصلی حل مشکلات کشور را در توجه به اقتصاد مقاومتی می‌دانیم و از دولت توقع داریم هرچه سریعتر تلاش کرده و جامعه را که به خاطر مسائل مذاکرات شرطی شده از این حالت خارج کند.

قائم مقام جمعیت ایثارگران یادآور شد: دولت باید بسترها و امکانات را فراهم کند تا مردم به میدان بیایند؛ براساس آمار بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان نقدینگی در اختیار مردم وجود دارد که ظرفیت خوبی محسوب می‌شود. لذا باید اعتماد را برای مردم فراهم کرد و دولت نیز باید برنامه اصلی خود را حمایت از تولید قرار دهد.

فروزنده با بیان اینکه یکی از مشکلات و موانع تولید ما سیستم بانکی است، خاطرنشان کرد: باید اصلاحاتی در این سیستم صورت گیرد و سیستم بانکی به جای تجارت باید پشتیبان تولید داخل کشور باشد. یکی از مشکلات واردات است و دولت به راحتی می‌تواند واردات را مدیریت کند و همچنین با قاچاق مبارزه کند.

***دولت و مجلس قرارگاه عملیاتی برای حل مشکلات واحدهای کوچک ایجاد کند

وی با اشاره به مشکلات صنایع کوچک یادآور شد: ما به دولت و مجلس توصیه می‌کنیم قرارگاهی را به صورت عملیاتی ایجاد کرده و در استان‌ها هم شعباتی ایجاد کند و به سراغ حل مشکلات واحدهای کوچک برود. بیش از ۹۰ درصد صنایع ما واحدهای کوچک هستند که مشکلاتشان اگر حل شود و واردات نیز مدیریت شود، مشکلات کشور حل می‌شود چه مذاکرات بشود و یا نشود.

قائم مقام جمعیت ایثارگران ادامه داد: اگر مذاکره شد و خطوط قرمز ما نیز رعایت شد، این را یک موفقیت بزرگ نظام می‌دانیم و این مسئله باعث وحدت و انسجام ملی ما می‌شود و افق‌ها را باز می‌کند تا ما کار را ادامه دهیم. ولی اگر توافق انجام نشد به خاطر زیاه‌خواهی‌های آمریکا است و باز هم باید انسجام و وحدت را حفظ کرد چرا که دشمن به دنبال شکاف و دوقطبی کردن است و نباید همدیگر را متهم کرده و مسئله هسته‌ای را به رقابت‌های سیاسی بکشاند.

فروزنده افزود: دغدغه ما باید این باشد که به اهداف عالیه نظام که مقام معظم رهبری ترسیم کردند، برسیم.

***جمعیت ایثارگران با جدیت دنبال ائتلاف است

وی با اشاره به اینکه بحث وحدت نیروهای اصولگرا در جلسه شب گذشته جمعیت ایثارگران مطرح شد، گفت: ما به جد دنبال ائتلاف هستیم؛ ائتلاف الزاماتی دارد و در ائتلاف باید اصول را پذیرفت و در اصول پایداری کرد و روحیه از خود گذشتگی و ایثارگری داشت و در جریان ائتلاف همه باید به دنبال این باشند که از منافع شخصی و گروهی خود عدول کنند تا به وحدت برسیم.

قائم‌مقام جمعیت ایثارگران تأکید کرد: ما خوشبختانه در فرآیند مذاکرات و گفت‌وگویی که با تشکل‌های مختلف اصولگرا داشته‌ایم، این فضا را می‌بینیم؛ ولی باز معتقد هستیم که تلاش و کوشش لازم است و همه باید بدانیم اگر ما اصولگرایان در صحنه سیاسی بخواهیم بمانیم و از ارزش‌ها دفاع کنیم، باید روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی داشته باشیم و بپذیریم که همه پای وحدت بمانیم.

فروزنده تصریح کرد: ما بارها اعلام کرده و می‌کنیم که به وحدت اصولگرایان معتقدیم و به خاطر این وحدت حاضریم و تعهد هم می‌کنیم که اگر هیچ کس از نیروهای جمعیت ایثارگران در لیست نباشد، هیچ نگران نیستیم و آنچه مهم است وحدت نیروهای اصولگرا است چرا که بستر موفقیت آنها فراهم می‌شود و همه تلاش‌مان را در این جهت بسیج می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *