چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۵

تقدیر دانشگاه امام صادق(ع) از سریال پایتخت

يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 432810
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع)در نامه ای به رئیس رسانه ملی از اهتمام ویژه عوامل تولید مجموعه پایتخت ۴ به موضوع نماز و روزه قدردانی کرد.
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی خبر داد، سید مصطفی میرلوحی در نامه‌ای به دکتر سرافراز از رئیس رسانه ملی و عوامل تولید مجموعه پایتخت به خاطر ترویج اقامه نماز و فرهنگ مسجد تشکر کرده است.

وی در این نامه آورده است: "استفاده از واژه های مربوط به ماه مبارک رمضان، رفتن دسته جمعی و خانوادگی به مسجد، و ترویج نماز جماعت صبح، ترویج حجاب و سن تکلیف دختران، ترویج منبر و وعظ و خطابه که نمادی از رسانه سنتی مذهبی ماست و ... که در مجموعه ارزشمند پایتخت به خوبی نشان داده شده است نشان از دغدغه و تلاش برنامه ریزان و مدیران و عوامل اجرایی در این زمینه است."

میرلوحی در این نامه اظهار امیدواری کرده است این تلاش‌ها مرضی نظر حضرت ولی عصر (عج) قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از همه مهمتر . صميمت و گرمي اعضاي خانواده و داشتن ظرفيت شوخي بين اعضا خانواده و صبور بودن در مقابل مشكلات و نداشتن فيس و افاده در زندگي و به رخ كشيدن زندگي تجملاتي از نكات مثبت اين سريال است . با تشكر از ظرفيت بالاي مردم شمال كشور
احسنت!
علاوه برآن اضافه بفرمایید توجه به موضوع تخریب محیط زیست و تغییر غیر قانونی کاربری منابع طبیعی به عنوان یک معضل اجتماعی.
خدا قوت به عوامل این فیلم.
رضا
Iran, Islamic Republic of
هم تبریک و هم تاسف
تبریک برای سریالی که به مسائل دینی و خانوادگی توجه داره و تاسف برای اینکه توی مملکت شیعه اونقدر کار های سخیف و بی ارزش در سیما وسینما زیاده که تایه کاری با یه کم توجه به مسائل دینی ساخته میشه همه ذوق زده میشیم
پس کجایند مردان فرهنگی ما
مدیرکل محترم روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع) ایا شما واقاً این سریال را دیده اید؟! شخصیت های فیلم با دهان مثلا روزه به راحتی دروغ می گویند، غیبت میکند به همسر خود حسودی می کند یا فرهنگ و اداب چینی را تبلیغ و بازنمایی مییشود، خود تروریسم پنداری و دخالت در ماجرای هواپیمای مالزیایی مطرح می شود یا بدتر از همه توهین به شعور مخاطب به علت عدم محتوا و توع تبلیع اسپانسر سریال جای تقدیر آنهم از طرف دانشگاه امام صادق (ع) دارد؟
احسنت