چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۱

طائب: تسامح روحانیت مقابل دولت هاشمی بیشتر از دولت احمدی‌نژاد بود

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 429460
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با انتقاد از توهین هاشمی به دولت احمدی‌نژاد، گفت: همان روحانیتی که ۸۴ از احمدی‌نژاد حمایت کرد، پیش‌تر حامی هاشمی بود؛ روحانیت در مقابل اشتباهات هاشمی به مراتب بیشتر از اشتباهات احمدی‌نژاد تسامح داشته است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی که دولت ۸ ساله احمدی‌نژاد را به مرض های تشبیه کرده بود، گفت: به نظرم بعد از آنکه شورای نگهبان، صلاحیت آقای هاشمی را به دلیل ناتوانی جسمی و کهولت احراز نکرد، دیگر ضرورتی ندارد که به اظهارات آقای هاشمی اعتراض کنیم چرا که ایشان چندین وقت است که حرف‌های خلاف تاریخ و عقل می‌زند که نشان می‌دهد هیچ فکری پشت آن نیست.

وی با بیان اینکه اظهارات هاشمی رفسنجانی علیه دولت احمدی‌نژاد درباره مسائل اقتصادی بود، افزود: آنچه آقای هاشمی درباره وضعیت اقتصادی دولت آقای احمدی‌نژاد مطرح کرد از ایشان پذیرفته نیست چرا که اولاً، این ادعا باید توسط اقتصاددانان مطرح شود که تاکنون مطرح نشده است و تانیا وضعیت نامناسب اقتصادی که در دولت سازندگی بنا گذاشته شد اثرش به دولت احمدی‌نژاد هم رسید.

طائب با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی که روحانیت را به دلیل حمایت از احمدی‌نژاد متهم کرده بود، تاکید کرد: همان روحانیتی که سال ۸۴ از آقای احمدی‌نژاد حمایت کرده بود، در انتخابات که هاشمی پیروز شد نیز از ایشان حمایت کرده بودند لذا متهم کردن روحانیت قابل قبول نیست. روحانیت از نقاط قوت دولت احمدی‌نژاد حمایت کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر آقای هاشمی مطالعه‌اش را بیشتر کند متوجه خواهد شد که روحانیت در مواجهه با دولت ایشان و احمدی‌نژاد، بیشترین تسامح را با دولت سازندگی داشتند و انصافاً در مقابل اشتباهات احمدی‌نژاد هیچ تسامحی نکردند در حالی درباره سیاست‌های غلط هاشمی، تسامح زیادی کرده بودند.

وی افزود: آقای هاشمی در حالی روحانیت را به حمایت مجدد از احمدی‌نژاد حمایت می‌کند که باید گفت، متاسفانه برخی روحانیون نزدیک به ایشان، علی‌رغم بینات فراوان از هاشمی حمایت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بخاطر همین عملکرد غلط ولیبرالیستی مردم به دین و روحانیت بدبین شدندودین گریز شدند بقول کروبی در مدرسه فیضیه که بنزش را ما سوار میشویم فحش ها را شما میخورید. آیا واقعا برای روحانیت در حکومت نقشی قائل هستند؟بدنه را میگویم نه 4تا آخوند حکومتی را.