جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۵
رفیق فتنه صهیونیستی و شریک قافله‌ مستضعفین

تبلیغ برای سرپُل ارتباطى جاسوسان CIA در روزنامه اطلاعات!

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 429453
روزنامه اطلاعات دست به کار تبلیغ برای عناصر ضدانقلاب و جریان برانداز در ایران شده است!
تبلیغ برای سرپُل ارتباطى جاسوسان CIA در روزنامه اطلاعات!
به گزارش جهان، بسیج نیوز نوشت: این روزنامه که طی ماه‌های اخیر علنا تبدیل به پاتوقی برای سران فتنه صهیونیستی ۸۸ شده است در شماره روز دوشنبه خود اقدام به رپورتاژ برای بهروز غریب‌پور (از عناصر تابلودار کودتاهای مخملی) نمود.

اطلاعات در خبری مفصل در صفحه سوم خود نوشت: بهروز غریب‌پور اُپرای خیام را به روى صحنه خواهد برد.

اشاره به این نکته ضروری است که کار قبلی غریب‌پور (اپرای سعدی) به جهت تکخوانی یک زن با اعتراضات گسترده مواجه شده بود. اما وزارت ارشاد نهایتا به کار وی مجوز داد!

گفتنی است بهروز غریب‌پور در دوره اصلاحات آمریکایی مدیرعامل موسسه‌ای تحت عنوان خانه‌ی هنرمندان بود. وی سال ها در پوشش برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با سفارتخانه های کشورهای سوئیس، فرانسه، هلند، لهستان، چک و... ارتباطات گسترده ای داشت. از سال ۱۳۸۳ وی از «رامین جهانبگلو» (جاسوس تابلودار CIA) برای برگزاری جلسات سیاسی- فرهنگی در خانه هنرمندان دعوت کرد و این جلسات که گاهی با حضور سفیر لهستان برای تئوریزه کردن «استراتژی جنگ نرم» تشکیل می شد، تا هنگام بازداشت جهانبگلو نیز به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی» ادامه داشت. وی همچنین اخیرا بالاترین نشان فرهنگی ایتالیا را دریافت کرده است که به تحلیل کارشناسان این اقدام کشورهای اروپایی در لابی صهیونیستی اتحادیه اروپا تعریف شده و امری غیرفرهنگی و منافی شان و هویت هنرمندان ایرانی بوده است.

همچنین یکی از مهمترین اقدامات مشترک غریب پور و جهانبگلو دعوت از ۳ تن از «رهبران کودتاهای مخملی سازمان سیا در اروپای شرقی» و یکی از جاسوسان آمریکایی- کانادایی به خانه هنرمندان بود. «الکساندر اسمولار» و «آدام میچنیک» (رهبران فروپاشی لهستان) به همراه «آگنش هلر» (از رهبران فروپاشی مجارستان) که اسناد جاسوسی آنان برای CIA سالهای پیش در رسانه های جهان منتشر شد، یک ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ به تهران آمدند و ضمن توهین به انقلاب اسلامی، در خانه هنرمندان پیرامون «گذار به دموکراسی» و شیوه دگرگون کردن جمهوری اسلامی با ابزارهای براندازی نرم سخنرانی کردند.

همچنین غریب پور سال ها امکانات خانه هنرمندان را به پیشبرد برنامه‌های «کیان تاجبخش» (عامل جرج سوروس و جاسوس CIA) اختصاص داد. تاجبخش با هماهنگی و همکاری مدیرعامل وقت خانه هنرمندان در اسفند ۱۳۸۳ از رئیس مجلس سنای کشور هلند- که بودجه ۱۵ میلیون یورویی برای براندازی جمهوری اسلامی را تصویب و تایید کرده- برای حضور در خانه هنرمندان دعوت کرد. تاجبخش در سال ۱۳۸۶ و ۱۳۸۸ دوبار بازداشت شد و به جاسوسی برای آمریکا اعتراف کرد و سرانجام در دادگاه حوادث پس از انتخابات مجرم شناخته شد.

گفتنی است روزنامه اطلاعات توسط یکی از عوامل نزدیک به سران فتنه ۸۸ اداره می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه عجب که بالاخره دست از تعارف با آقای دعایی داره برداشته میشه!
نمی دانم ایشان چه باید می کرد که نکرد اما هنوز هم همه در برخورد باهاش احتیاط می کنن.البته لازم نیست برخوردی هم باهاش بشه فقط ازش چهره مثبت نسازن!
حسيني
اقا بايد با اين روزنامه چه كرد
Russian Federation
"تبدیل به پاتوقی برای سران فتنه صهیونیستی ۸۸" صرفا با ذکر یک خبر که نه تنها در اطلاعات بلکه در بسیاری از خبرگزاری ها منتشر شده چندان مستدل نیست. برای تبدیل شدن به پاتوق سران فتنه دلایل دیگری هم لازم است ...
متاسفم از این متن سراسر تهمت و توهین.
این عامل نزدیک به سران فتنه رو کی در اطلاعات با بودجه بیت المال منصوب کرده؟ شخص رهبری
خجالت بکشید که تهمت ها تون اصلا حد مرز نداره و حتی مقامات ارشد نظام رو در بر میگیره.
... زدي پسر جان