جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
برانکو:

۷بازی دوستانه برای پرسپولیس

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب: 428936
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از اولین تمرین گفت: آگاهی داشتیم که همه بازیکنان را نمی‌توانیم جمع کنیم.
به گزارش جهان از  فارس، برانکو ایوانکوویچ پیش از اولین تمرین پرسپولیس که قرار است با ۹ بازیکن آغاز شود، اظهار داشت: آگاهی داشتیم که همه بازیکنان را نمی‌توانیم جمع کنیم اما این روزها را به عنوان مقدمه‌ای در نظر گرفتیم تا لیست خود را قطعی کنیم. سرپرست جدید ۲ روز پیش تعیین شده و زمان می‌برد تا مشورت کنیم. ۴۷ تمرین برگزار می‌کنیم و ۷ بازی دوستانه هم برگزار خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص دلخوری‌اش تصریح کرد: مشکل وجود داشت چون ما حرفه‌ای هستیم آمده‌ایم برای کار کردن انتظار داریم قراردادها اجرایی شود الان هم اجرایی نشده و انتظار داریم در ۲-۳ روز آینده حل شود.

برانکو در خصوص اینکه چه بازیکنانی از این تیم جدا خواهند شد یادآور شد: در چند روز آینده ملاحظه خواهید کرد که چه کسانی در تمرین حاضر می‌شوند. آنچه که در مورد من در برخی مطبوعات زده‌اند درست نیست زیرا من مصاحبه‌ای نکردم و لیست معتبر نیست. اجازه بدهید در ظرف یکی دو روز آینده همه چیز مشخص شود.

برانکو در مورد اینکه آیا آمادگی در تیم وجود دارد که تیم نتایج خوبی کسب کند، تصریح کرد: به اینجا آمده‌ام که نتیجه کسب کنم. پرسپولیس حق فکر کردن به چیز دیگری به جز جنگیدن برای قهرمانی ندارد. با وجود اینکه بازیکنانی را می‌خواهم می‌دانم که هیچ کسی به طور صد در صد به ما آمین نمی‌گوید.

برانکو درخصوص جذب بازیکنانی خارجی تاکید کرد: من نسبت به بازیکنانی که آشنایی دارم اقدام خواهم کرد همه چیز بستگی به بودجه باشگاه دارد و این موارد براساس میل و آرزوی ماست.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه احتمال دارد برخی بازیکنان مورد نظر او جذب نشوند، یادآور شد: این اوضاع متاسفانه همیشه همین جور است که در نهایت صورت حساب برای سرمربی است.

وی در مورد حضور حسین عبدی در هیأت مدیره خاطرنشان کرد: من مشکلی نمی‌بینم. او صاحب وظایف خود است و من اینجا سرمربی هستم اینکه چه کسی بازی خواهد کرد و سایر موارد برعهده من است و او هم در خصوص سازمان‌دهی تیم به ما کمک می‌کند و نیازهایی که تیم دارد را برطرف می‌کند.

برانکو در مورد بخش آکادمی گفت: این هم جز بخشی از قرارداد است و باید به من فرصت بدهند تا بتوانم بخش آکادمی را به بالاترین سطح ممکن برسانم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه استیماچ اعلام کرده در صورت حضور در استقلال دربی را پس می‌گیرد گفت: او مربی دومین باشگاه بزرگ است و طبیعی است که انگیزه دارد و همیشه به عنوان بازیکن هم که بود رهبر بود مثل هر سرمربی دوست دارد که پیروز شود.

وی در مورد اینکه کری با استیماچ دارد گفت: پرسپولیس بزرگ‌ترین است و این موضوع بر کسی پنهان نیست و اصلا علاقه‌ای به استقلال ندارم و دوست دارم پرسپولیس را به بالاترین سطح ممکن برسانم.

برانکو در مورد دستیارانش گفت: در همین ساختاری که هستیم ادامه خواهیم داد.

سرمربی پرسپولیس در مورد برگزاری اردوها یادآور شد: در نظر داریم که ۲ اردو در کرواسی و ترکیه برگزار کنیم. که البته صدور ویزا برای بازیکنان هم مهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *