پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۱
۲۳

سریال توهین جریانات خاص به شهدای غواص

پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 428571
عریان کردن چهره های مقدس در هنر تجسمی اقدامی شیطانی است. از دوران رنسانس باب شد. درحالیکه در هنر دینی قدیس ها پوشانده می شوند. طراح شهدا را لخت طراحی کرده در حالیکه دستهایشان اندام تحتانی شان را پوشانده!
به گزارش جهان به نقل از شهیدنیوز، طرح توهین آمیز و شرم آور روزنامه آرمان برای غواصان شهید، این مثلا روزنامه که منتسب به خانواده ............ است ، مدتهاست که بصورت کاملاً حرفه ای در حال مخدوش کردن ارزشهای انقلاب است، مراجعه به آرشیو این روزنامه که دور ازدسترس نیست گویای واقعیاتی تلخ و فجیع می باشد.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما باز هم به دنبال ماهی گیری از اب گل الود هسیتید
شما هم که به شکاف دیوار گیر میدید . چقدر مسخره اید شما.
Iran, Islamic Republic of
شهدا شرمنده ایم از طرف آنها که نه تنها پیامتان را نگرفتند بلکه با فساد و اخنلاس و رشوه وباند بازی و فامیل بازی و حب به دنیا و جاه و پست و مقام و فرزندان کاری با ارمانهایتان کردند که حسرت و افسوس برای دلسوختگان ماند ... تازه باز هم بیکار ننشستند و فریاد هم می زنند که شهدا را رنگی نکنید آنها رنگ نداشتند و بی رنگ بودند و....
ایرانی
به آنها فقط بگویید مرگ بر آمریکا.
عریان نیستند.لباس غواصی تنشون هست. از کلاه دور سرشون و کنار گوششون معلومه. شما هستید که با حاشیه انگاری,دنبال بهره برداری به هر قیمتی هستید. حتی با دستمایه قرار دادن شهدا.
اصلا یه اشتباهی هم شده باشه باید توی بوغ و کرنا بکنید؟
ناصر
خدا لعنتشون کنه
seyed
Canada
اﻳﻦ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﭼﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﺳﺖ اﺯ ﺳﺮ ﻣﻤﻠﻜﺖ ﺑﺮﻣﻴﺪاﺭﻩ? ?
United States
بی شرمها
خدا لعنتشون کنه خدا به دستان بسته همون شهدا دستانشون رو قلم کنه و قلمشون رو بشکنه
جهان! یعنی چی سریال؟ هرچند غلط زیادی کردند و باید بطور جدی به حسابشون رسیدگی بشه اما با این جور تیتر زدن این غلط رو ادامه دار نکنید!
Romania
ننگ ونفریین تاقیامت برشمامنافقین کوردلی که زمانی عملیات رالودادین وعزیزانمان رادرچنگال گرگان امریکایی اسیرکردیدوحالا این چنین جگرگ‌وشه های این مزوبوم راباطرح مسخره عریانتان به سخره گرفته ایداف برشماکه حتی ازاجسادمطهروپاک این عزیزان لرزه به اندامتان افتاد
امید
هر چه زودتر مراجع قانونی می بایست اقدام به قطع دستان این روزنامه کنند قبل از اینکه مردم بخوان دود مان شان را به باد بدن
Romania
این روزنامه باید برای همیشه جمع و دستاندرکارانشان هم جریمه و هم چند سالی تو زندون بیفتند تا درس عبرت برایدیگران شود که دیگر به مقام شهدا توهین نشود
ولی متاسفانه تا زمانیکه وزیر ضد ارشاد را داریم از این مورد توهین به مقدسات به وفور یافت میشود انشاله در دور بعد وزیری راس کار میاید کسی جرات نکند به شهدای عزیز ما توهیت کند روحانی بای بای
نیما
اینا الان برهنه اند ؟ من فدایی این گل های پرپر شده ام هستم و از روزنامه آرمان آرمان حالم بهم می خوره , و لی جهان تو ام داری یه ریزه شلوغش می کنی !
علی
انشاالله خداوند سزای این عمل زشت و ناپسندشون رو بهشون نشون بده
United States
خدا لعنتشان کنه که غیرت ندارن
امیراسلامی
این طرح و عاملانش باید مورد محاکمه قرار بگیرند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم اگر درش را گل نگیرند خودشان هم در این کار دست داشته اند.
نيكتا
وقاحت آميز است. شهدا شرمنده ايم.
از روزنامه جونیور چه انتظاری داری
دو تا بال براشون کشیدن فکر کردن مردم ...
علی محمدنصیری لرستانی
ازخون این شهیدان است که قلمزنان نان به نرخ روز خور باخیال راحت همه غلطی میکنن،خون این شهیدان دامن این نامردمان درهمین دنیاراخواهدگرفت
بی نام
این گونه افراد که مردم را ساده انگار فرض می کنند خود را زیرک می دانند؟
معلوم است که شهدا خار چشم بعضی از افراد معلوم الحال است و سعی می کنند با تقکرات سطحی و مبتدیانه ارزش بالای شهدا را به گونه ای تحت شعاع موارد دیگر دهد.
مردم از هویت این گونه افراد به خوبی اطلاع دارند و تفکرات آنان کوچک ترین تاثیری در عزم و اراده ی منسجم مردم و و همچنین ادامه ی راه شهدا نخواهد داشت.