کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر از انعکاس تشییع شهدای غواص

27 خرداد 1394 ساعت 11:48

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر سه شنبه و در پایان آیین وداع با ۲۷۰ شهید تفحص شده دوران دفاع مقدس از فعالیت خبرنگاران و رسانه های کشور در اطلاع رسانی حرفه ای و وحدت آفرین این آیین تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش جهان به نقل از ایرنا، حسین انتظامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس، در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به وحدت رسانه های کشور با سلایق مختلف و متنوع در خصوص اطلاع رسانی مراسم تشییع شهدای گمنام، گفت: رسانه های کشور بار دیگر در فراخوان، اطلاع رسانی و پوشش یکی از زیباترین تابلوهای مظلومیت، استقامت، ایثار و فداکاری هشت سال دفاع مقدس، رسالت خود را به خوبی انجام دادند و حضور بی سابقه مردم برای وداع با فرزندان گمنام و سربازان غیور کشورمان موید این تعهد حرفه ای است.

وی فضای وصف ناشدنی حضور مردم در این گردهمایی تاریخی را نتیجه تلاش خالصانه خبرنگاران و رسانه ها دانست و آن را جلوه ای از تعهد رسانه ای عنوان کرد که در جهت تحقق شعار سال ۹۴ نیز هست.

انتظامی همچنین با اشاره به تلاش ویژه و متفاوت رسانه ها درباره کشف و بازگشت پیکر پاک ۱۷۵ شهید غواص که با دستان بسته به شهادت رسیده بودند، گفت: حساسیت تحسین برانگیز رسانه ها درخصوص این موضوع، نشانگر توجه به ارزش ها و آرمانهای نظام از سوی رسانه های مختلف با وجود اختلاف نظرهای سیاسی است.

پیکر پاک ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس روز سه شنبه از میدان بهارستان تهران تا معراج شهدا در خیابان بهشت با حضور گسترده مردم و مسوولان تشییع شد.


کد مطلب: 428407

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/428407/تقدیر-انعکاس-تشییع-شهدای-غواص

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com