کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جریمه ۷۰ هزار دلاری پرسپولیس درلیگ‌آسیا

25 خرداد 1394 ساعت 15:45

سرپرست امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه پرسپولیس جریمه ۷۰ هزار دلاری و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفت.


به گزارش جهان، ثمر صنیعی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا احکامی را در ارتباط با باشگاه پرسپولیس صادر کرد که بر اساس آن، جرائم ۳۰ هزار و ۴۰ هزار دلاری و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این احکام که در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) به باشگاه ابلاغ شده است به دو بخش کلی تقسیم شده است. در حکم اول براساس مواد ۷۰ و ۵۸ از قوانین تجهیزات و البسه AFC به موضوع تخلف باشگاه پرداخته شده است و بر اساس مواد ۶ و ۶۲ همین قوانین به جهت عدم رعایت موازین مقرر، باشگاه مبلغ ۴۰ هزار دلار جریمه نقدی شده است.

صنیعی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس ماده ۷۶ از کدهای انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به موضوع تماشاگران و اتفاقات روی داده روی سکوها در بازی با الهلال پرداخته شده و با اشاره به تخلف از ماده ۶۷ این قوانین، باشگاه پرسپولیس به پرداخت جریمه ۳۰ هزار دلاری محکوم شده است. در همین ارتباط بر اساس مواد ۷۶ و ۲۴ کدهای انضباطی و همچنین بر اساس ماده ۳۳ همین قوانین، پرسپولیس به یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مدت دو سال محکوم شده است. به این معنی که این محرومیت در صورتی که این اتفاقات در دو سال آینده در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تکرار شود، اعمال خواهد شد.

وی در پایان افزود: بر اساس نامه ارسالی از سوی AFC، جرایم نقدی باید ظرف ۳۰ روز پس از ابلاغ رأی پرداخت شود و مراتب برای پیگیری‌های بعدی به امور حقوقی باشگاه ارجاع داده شده است.


کد مطلب: 428077

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/428077/جریمه-۷۰-هزار-دلاری-پرسپولیس-درلیگ-آسیا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com