دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۱

هواي تهران ۴ درجه خنک شد

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 426832
کارشناس سازمان هواشناسی از پیش بینی کاهش کیفیت هوا در جنوب کشور و بارش پراکنده باران در۱۱استان خبر داد و گفت : دمای هوای تهران امروز ۳۵ درجه سانتیگراد است که چهار درجه نسبت به روز قبل خنک تر شده است.
به گزارش جهان، خانم فریبا گودرزی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ درباره وضعیت جوی آب و هوای کشور در روزهای آینده گفت : برای امروز و اوایل امشب در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و بخش‌های شمالی استان فارس بارش پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار داریم.

وی افزود : همچنین در برخی از نقاط استان‌های سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و بخش‌های شمالی استان اصفهان وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

در همین مدت برای نوار شرقی کشور از خراسان شمالی تا سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از استان‌های کرمان و یزد وزش باد شدید را انتظار داریم که می‌تواند در پاره‌ای نقاط با گرد و خاک همراه باشد.

کارشناس هواشناسی همچنین درباره وضعیت جوی جنوب کشور گفت:‌برای جنوب و جنوب غرب کشور انتظار گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا را داریم. امروز دوشنبه آب‌های دریای خزر و بخش‌های غربی خلیج فارس و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دریای عمان نیز مواج است.

گودرزی درباره دمای هوای تهران گفت : امروز دوشنبه هوای تهران صاف است و در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر در ارتفاعات مواجه می‌شویم.

وی گفت : هوای امروز تهران در حد ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *