جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

کمیته اخلاق از طارمی تقدیر کرد

يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 426543
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس شانه خود را زیر تیغ جراحی قرار داد.
به گزارش جهان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، احمد نورالهی امروز (یکشنبه) در بیمارستان بهمن تهران توسط دکتر اصلانی، فوق تخصص شانه، زیر تیغ جراحی رفت.

نورالهی به همراه میثم علیپور فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس، از ساعت ۱۱ صبح امروز وارد اتاق عمل شد و حدود دو ساعت زمان جراحی او اعلام شده است. پیش از جراحی، پزشکان دوران نقاهت و بازگشت این بازیکن به میادین را پس از عمل جراحی حدود دو ماه اعلام کرده بودند.

همچنین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت، از مهدی طارمی به دلیل رعایت اصول اخلاقی در میادین و خارج از میادین ورزشی، تقدیر کرد.

در متن این حکم آمده است:

بسمه تعالی

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

جناب آقای مهدی طارمی

بدین وسیله از جنابعالی به دلیل رعایت اخلاق ورزشی و ایجاد روحیه پهلوانی جهت کمک به مستمندان و همین طور احترام به پیشکسوتان ورزشی تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.

امید است در سایه الطاف الهی، همواره موفق و مؤید باشید.

علی اکبر محمدزاده
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
این تقدیر از یه پهلوان کم است اگر می خواهید این راه ادامه پیدا کند باید بیشتر خبر رسانی و تگر کردد و یه کمپینی به نام او درست شود افرین بر طارمی و طارمی ها خدا برای پدر مادرش نکه دارد