سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

آخرین خبراز آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 425604
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ضوابط و جداول آزمون استخدامی این وزارتخانه آماده شده است اما باید به تأیید سازمان مدیریت برسد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم حداقل تا دو هفته آینده اطلاعیه مربوط به استخدام را منتشر کنیم.
به گزارش جهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره اینکه وزیر آموزش و پرورش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود «همه آنچه تاکنون درباره استخدام در آموزش و پرورش اعلام شده صحت ندارد»، گفت: مجوز استخدام را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اخذ کردیم و ضوابط، جداول مواد و رشته‌های آزمون هم آماده شده است که باید به تأیید سازمان مدیریت برسد تا اعلام کنیم؛ سخنان وزیر آموزش و پرورش نیز درباره ادعای برخی سایت‌های فرصت طلب در خصوص اعلام شماره حساب برای ثبت نام بوده است.

وی درباره زمان برگزاری آزمون گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بر اساس مقررات خودش هر ۶ ماه، یک مرتبه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را برگزار می‌کند و مدتی قبل در این سازمان برای استخدام در یکی از دستگاه‌ها آزمون برگزار شده است به همین دلیل ما باید آزمون را در ۶ ماهه دوم برگزار کنیم لذا ما از سازمان مدیریت در خواست کردیم که آزمون را در ۶ ماهه اول برگزار کند تا بتوانیم از سال تحصیلی پیش رو استفاده کنیم و پذیرفته شدگان نیز بتوانند دوره یک ساله خود را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند.

بطحایی خاطر نشان کرد: مذاکره و گفت‌و‌گو با سازمان مدیریت در جریان است و امیدواریم تا ۲ هفته آینده اطلاعات تکمیلی درباره آزمون استخدامی را در پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش قرار دهیم.

به گزارش فارس، این خبر در شرایطی امروز به نقل از معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد است که وی ۲۸ اردیبهشت در حاشیه گردهمایی آموزشی توجیهی روسای گروه انجمن اولیاء و مربیان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: «در حال حاضر مشغول بررسی منابع آزمون هستیم و تلاش می‌کنیم اواخر هفته آینده جدول سهمیه، رشته و منابع را منتشر کنیم».

وزیر آموزش و پرورش نیز روز جمعه ۸ خرداد در حاشیه سفر به خوزستان با بیان اینکه زمان ثبت‌نام برای استخدام جدید آموزش و پرورش ماه آینده اعلام می‌شود، عنوان کرد: «تمام آنچه که تاکنون در خصوص ثبت‌نام استخدام نیروی جدید در آموزش و پرورش بیان ‌شده است، صحت ندارد».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *