پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵۹
۱۶۵
عراقچی در جلسه غیرعلنی مجلس:

بازرسی نظامی را پذیرفتیم/ ‫تحریم ها تعلیق می شود نه لغو

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 424176
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: معاون وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی مجلس گفت بازرسی‌ها از مراکز نظامی به صورت مدیریت‌شده پذیرفته شده اما درخصوص دسترسی به دانشمندان هسته‌ای هنوز پاسخی به طرف مقابل داده نشده است.
بازرسی نظامی را پذیرفتیم/ ‫تحریم ها تعلیق می شود نه لغو
به گزارش جهان، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی با فارس، با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس گفت:‌ در این جلسه سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در گزارش خود عنوان کرد: بازرسی از مراکز نظامی در پروتکل الحاقی پذیرفته شده، اما این بازرسی مدیریت شده است و مدیریت آن با جدیّت انجام می‌شود.

وی افزود: معاون وزیر خارجه ادامه داد که در یکی از جلسات لیست تعدادی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان از طرف مقابل به ما داده شده و از ما خواسته‌اند تا با این دانشمندان مذاکره و مصاحبه داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بازرسی از مراکز نظامی و دسترسی به دانشمندان هسته‌ای در چارچوب (PMD) است و این همان برنامه نظامی ادعای طرف غربی است که ادعا دارد ایران این برنامه نظامی را داشته و معتقدند که برای راستی‌آزمایی از سوی ایران به مراکز و دانشمندان دسترسی پیدا کنند.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: عراقچی افزود بازرسی از مراکز نظامی از سوی ما پذیرفته شده، اما درخصوص دسترسی به دانشمندان هسته‌ای اگرچه لیست اسامی دانشمندان از سوی طرف مقابل به ما داده شده، اما ما نپذیرفته‌ایم که آنها بتوانند به دانشمندان ما دسترسی داشته باشند.

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران با اشاره به بازرسی‌های فراپروتکلی گفت‌ که در مذاکرات لوزان تیم مذاکره‌کننده کشورمان بازرسی‌های فراپروتکلی را پذیرفته است و آمریکایی‌ها نیز هم به همین موضوع انگشت گذاشته و آن را تکرار می‌کنند.

وی افزود: درمورد لغو تحریم‌ها نیز عراقچی اظهار داشت که لغو تحریم‌ها در بخش اقتصادی درحال بحث است تا طرف مقابل با زیرساخت تحریم‌ها را با صدور یک سند بردارد و اعلام کند که اگر ایران به تعهدات خود عمل کند ما تحریم‌ها را برمی‌داریم و بعد از آنکه ما به تعهدات خود عمل کردیم، آنها تحریم‌ها را تعلیق می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا
فتبرک الله اقای عراقچی
بازرسی از مراکز نظامی به معنای باز کردن راه حمله نظامی به کشور میباشد درست همانند بلایی که سر عراق آوردند
محمد رهنما
Finland
اقای عراقچی جوری صحبت میکند که انگار ملت معنی(مدیریت شده )را نمیفهمند و ایشان درک بالاتری دارند.
یک سوال
ایا متخصصان رژیم ملعون بعث در زمان صدام با روش بازرسی مدیریت شده اشنا نبودند و مثل پت و مت بازرسان را میبردند برای بازرسی از مراکز نظامی و محرمانه؟ یا اینکه نه انها هم به خیال خودشان مدیریت شده اجازه بازرسی دادند و بازرسان بی طرف موصاد را به اسرار فوق سری اگاه کردند؟
چرا ما نمیخواهیم بفهمیم وقتی رهبری میفرمایند هسته ای بهانه است یعنی دشمن هدف اصلی را در پشت تهدید ساختگی هسته ای پنهان کرده.
وقتی به این راحتی بازرسی از مراکز نظامی را در پوشش پرتکل و اژانس به ما تلقین و تحمیل میکنند چگونه میتوانند با ارامش نشسته باشند و برای مدیریت شده ما خواب اشفته ندیده باشند،انهم وقتی هم ما میدانیم و هم خودشان ثابت کرده اند که برنامه هسته ای بهانه است؟
کسانی که با یک ادعا و چند فیلم بی ارزش که توسط منافقین ملعون تهیه شده بود ان بازی را برای پرونده بدون ابهام ایران به راه انداختند چه قصدی را دنبال میکنند؟
صهیونیست و استکبار هیچ گاه نخواهد گذاشت دنیا بفهمد که برنامه هسته ای ایران مشکلی ندارد و این مواضع انها بی دلیل و از روی دشمنی بوده.
امریکا ۳ هدف اصلی خود را در پشت این بهانه هسته ای مخفی کرده ۱-امنیت اسراییل  
۲-بالا بردنمنافع و نفوذاستکبار در منطقه و ۳-رصد کامل و دریافت اطلاعات دقیقتر از ایران برای ادامه خصومت،که به نظر من با این توافقات احتمالی به هر سه مورد دست یافته.  
[...] عراقچی در مورد جلسه امروزش با مجلس گفت :(مذاکره کنندگان تنها در چارچوب اصول و خط قرمزهای ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند.) به قول نویسنده دا چرا باید به رهبر «چشم» بگوییم ولی کار خود را انجام بدهیم؟ چرا ایشان باید خون دل بخورند و بگویند اجازه بازرسی را نمی­دهند آیا این تدبیر و امید است؟ اونوقت تو مصاحبه خبری روحانی همون سال 92 کتاب دا رو عمدا طوری قرارداده بودن که تو کادر دوربین صدا سیما بیفته وقتی به حرف نویسنده اش عمل نمیشه چه فایده ای داره
جمشید
Iran, Islamic Republic of
روش عوامفریبی زمانش گذشته مردم بصیرند، در ظاهر می گویند مقام معظم رهبری ولی در اصل کار دیگری را دنبال می کنند
بابا جان چرا روتون نمی شه بگید ُ فکت شیت امریکای جنایتکار صد در صد درست است ُ چرا لقمه رو دور سرتون می گردونید ُ یک دفعه به ملت بگید ُ فکت شیت امریکای جنایتکار صددرصد درست است ُ اندیشه و بصیرت مردم را به بازی نگیرید ُ یک بار سخنگوی تیم مذاکره کننده هسته ای در باره اظهارات آمانوی نوکر استکبار جهانی و دشمن ملت ایران ُ گفت : امانو تفسیر خودش را از پروتکل الحاقی گفته ُ و مطالبی که می گوید درست نیست ُ همان لحظه عراقچی با آمانوی دشمن ملت ایران مشغول گفتگو بود و مشغول زیربار حرف آمانو رفتن بود که بعداز پایان جلسه اش با آمانوی دشمن ملت ایران ُ با خبرنگار صدا و سیما صحبت کرد و گفت نتیجه جلسه با آمانو خوب و مفید بوده است ُ البته برای آمانوی دشمن ملت ایران ُ بعد گفت که هر آنچه آمانوی دشمن ملت گفته صد در صد درست است و حق با آمانو بوده است ُ چرا به ملت دروغ می گویید ُ اول سخنگویتان تکذیب می کند بعد همه تان صد درصد صحبت های آمانو و سایرین را تایید می کنید ُ چقدر دیگه می خواهید ملت رو با این نمایشنامه هایتان که الحق ملت باید اعتراف کند که همه تان از ظریف گرفته تا... بازیگران خوبی هستید ُ بازی بدهید ُ ما ملت علاقه ای به نمایشنامه نداریم ُ بروید سر اصل مطلب و رک و پوست کنده به ملت بگویید : فکت شیت امریکای جنایتکار صددر صد درست است .
از او دست بهم زدنها خنده های مستانه آمریکاییها باید میفهمیدیم فکت شیت اونا درست بود روی قاجاریان سفید شد با این توافقشون کل هسته ای تعطیل کنید بهتر از اینه که اطلاعات مراکز نظامی رو بدید که همچین حساب شده دقیق با محاسبه کامل حمله کنن زیر مذاکره بزنید و همین ماه بجنگیدم بهتره تا اینکه اطلاعات بدید حسابی با خودشون دو دو تا چهار تا کنن اساسی به ایران حمله کنن چون اینجوری حداقل از توان ما خبر ندارن و بخاطر بالا نرفتن قیمت نفت هم که شده زود تمومش میکنن و با شرایط ما کنار میان الان
مادر
آفرین ! راستشو بگید .همین!!!!!!!!!!!!!!
جناب عراقجی مدیریت شده ُ غیر مدیریت شده نداریم ُ تحت هر شرایطی ما ملت بازدید از مراکز غیرهسته ای اعم از نظامی و ... نمی پذیریم . چون بلد نیستید و نمی توانید مدیریت شده کار کنید دشمن شما و ما ملت صد در صد مکار و حیله گر و غیر قابل اطمینان است .
جناب عراقجی مدیریت شده ُ غیر مدیریت شده نداریم ُ تحت هر شرایطی ما ملت بازدید از مراکز غیرهسته ای اعم از نظامی و ... نمی پذیریم . چون بلد نیستید و نمی توانید مدیریت شده کار کنید دشمن شما و ما ملت صد در صد مکار و حیله گر و غیر قابل اطمینان است .
ما مردم نگرانیم که شماها چرا نمی ترسید و اینقدر بی خود و بی منطق شجاع هستید . لطفا شجاعت تان را صرف مقابله با امریکای جنایتکار کنید ُ اینقدر راحت از حقوق ملت کوتاه نیاید ُ آنچه دارید معامله می کنید مال ما ملته مال [...] نیست که هر کار دلتون خواست باهاش بکنید . شما را بخدا اینقدر آسوده خاطر نباشید ُ این نترسی بی منطق تون و این آسوده خاطر بودنتان ما را نگران می کند ُ ای کاش شما هم مانند ما ملت می ترسیدید و نگران می شدید به دشمن جنایتکار اعتماد نمی کردید .
چرا بیخودی اینقدر شجاع هستید ؟
تورو خدا مردم بیاین راهپیمایی کنیم مثل نه دی بریزیم بیرون جلوی این توافق نامه ی ننگین و بگیریم ۱۴خرداد روز سخنرانی آقا تو حرم امام خوب وقتیه بعدم تو همه ی شهر ا
عاقبتمون میشه عاقبت عراق به لطف حضرات اعتدالی بخونید اصلاح طلب
مهدی
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
محساl
Iran, Islamic Republic of
عجب مذاکره و تفاهمی!!
شما را به خدا کشور رو به کدخدا واگذار نکنید
علی
شما دارید مذاکره میکنید یا ....
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
يعني عبور از خط قرمز
همه چیز رو دادیم اما در عوض هیچ نگرفتیم. ترکمنچای دوم
بازرسی از مراکز نظامی به معنای باز کردن راه حمله نظامی به کشور میباشد درست همانند بلایی که سر عراق آوردند .
اینجا که تمام دستورات رهبری نادیده گرفته شده و خلاف ان انجام شده
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين اقدامات پيش زمينه....
56
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

دلیر مردان عرصه های جهاد وشهادت در سالروز پیروزی عملیات آزاد سازی خزمشهر چه خبر دردناکی دریافت می کنند!
کجاست حاج احمد کاظمی تا در عین ناباوری فرمانده های رده ی بالاتر، خبر از آزادسازی خرمشهر و اسارت بیش از 6000 نفر عراقی را برای باورشان چند بار تکرار کند؟...
ما همه سرباز توایم خامنه ای
گوش به فرمان توایم خامنه ای
عبده
Romania
این اقا ثابت کرده در مذاکره انقدر ضعیف است که هرچه امتیاز بدهد متوجه نمیشود مثلا مگر بازدید از مراکز نظامی جزو خطوط قرمز نبود پس چرا اجازه بازرسی دادند و نشان داده از علم هسته ای اصلا سر در نمی اورد و متاسفانه مذاکره کننده ارشد هم میباشد و از سوی دیگر ثابت شد هر چه امریکا در محدودیت هسته ای گفته درسته و نه گفته این اقایان که در اینده خیلی ار امتیازات خواسته شده امریکا که توسط این اقایان داده شده رو خواهد شد
ٌصادق
"بعد از آنکه ما به تعهدات خود عمل کردیم، آنها تحریم‌ها را تعلیق می‌کنند."
واقعا ملت را چی فرض کردن
اگر مرحله ای بود که از این بهتر بود
بابا حضرت اقا فرمودند یک جا یعنی یکجا قبل از اینکه ما کاری بکنیم

اول ما همه چیز را برمی داریم تا بعدا اگر راضی شدند تحریمها را بردارند!!!
اگر راضی نشدند چی؟
بابا چه مذاکره کنندگان چیره دستی داریم آمریکا را به زانو درآورند واقعا
ماراندوا را ولش بچسب غضنفر را
روشان سیاه باد که روسیاهمان کردند
مصطفی
من از این دولت فقط یک تدبیر دیدم. تدبیر این دولت این است که آنقدر با لطایف الحیل و نرم در مقابل دشمن کرنش کند و دربرابر مردم داخل ایران فشار و سد و مشقت ایجاد کند و آبروی چند دهه ای آنان را به ثمن بخس معامله کند، که کسی درد حس نکند. و اگر حس کرد به او بگویند تو بیسوادی این که درد نیست.حالا بیمه درمان رایگان که عملا به درد نمی خورد را همزان کرده اند با بحرانسازی بنزین تا مثلا مردم با آن خوشحال شوند آنقدر که بال دربیاورند و به آسمان بپرند و وقتی به زمین دوباره نشستند ببینند که بنزین گران شده و همه چیز بعد از آن و نفس این تصور توهین به شعور مردم است.
این دولت با لبخندهای دیپلماتیک وعده می دهد و خط ریشش را به رخ مردم می کشد تا خود را منجی نشان دهد اما با کسانی که با این حرفها خواب نمی روند، اخم به ابرو می کشد و فریاد تندی سر می دهد.
گل گفتی. شیب ملایم یعنی همین. امید هم یعنی همین. یعنی حرف
مجید
رئیس دولت راستگویان که دم از عزت ملی میزنی. بفرمایید عزت ملی کجای توافقات شما قرار دارد؟
قزافی بعد از قبول دست داشتن لیبی در سقوط هواپیمای آمریکایی منتظر برداشته شدن تحریم ها بود. اما عاقبتش چه شد؟
آمریکا عراق را بخاطر صدام تحریم کرد. اما آیا بعد از حذف صدام تحریمها برداشته شد؟
شما که تمام تخم مرغهای خود را در سبد لغو تحریمها قرار داده اید تمام عزت ملی را به بهای ارزان فروختید و حالا چه بدست آورده اید.
امام خمینی عجب بینشی داشتند که فرمودند: اگر در مقابل زورگویان یک قدم عقب نشینی کنید آنها دو قدم جلو خواهند آمد.
شما که تخته گاز دنده عقب دارید میرید.
والله مردم جواب این بی غیرتی شما را در انتخابات های آینده خواهند داد.
ضد شاه سلطان حسين ها ؛
خدا نكنه تا انتخابات آينده برسه ، لا بد تا اونروز چيزى از
انقلاب نميخوان باقى بزارن ، بخيال خودشون !!!!!!!!!!!!!!!!
56
شهدا شرمنده ...
آزادگان سرافراز شرمنده ...
جانبازان عزیز شرمنده ...
خانواده شهدا شرمنده ...شرمنده ...شرمنده ...
نمیدانم اسمش رو چی بزارم اما جز حقارت چیز دیگه ایی نیست
مازندرانی
بازرسی از تاسیسات نظامی را پذیرفته ایم .لیست دانشمندان هسته ای را داده یا میخواهند با آنها مذاکره کنند.جلوی پیشرفت هسته ای را هم گرفته ایم .خودمان را ملعبه دست آمریکائیها کرده ایم که حق خودمان ,پول بلوکه شده خودمان را بگیریم ؟مگر ما علم ودانش کافی نداریم ؟مگر ما فادر به تولید نیستیم ؟مگر ما توانمند نیستیم ؟این کلمه تحریم بیش از سی سال است که وجود دارد.بیائیم درست تصمیم بگیریم
جالبه که خرمشهر را می خواهند از دست 5+1 آزاد کنند!!
رضوان
آقا این بچه ما هم یه تیرکمون مگسی داره.
اگه خواستید معرفی کنید این رو هم بازپرسی کنند.
-----
...
ضیایی
Romania
پس خط قرمز های مقام معظم رهبری چه شد???
اينها از اول هم اعتقادي به خط قرمزها ي رهبري نداشته وندارند و فقط با كلمات و جملات باز مي كنند.!!
Romania
تمام این فجایع برای به حاشیه رانده شدن اخبار مربوط به فلان آقازادس سال 88 برای فرار رو به جلو ساندویچ خوری و اگر فلانی رای نیاره بریزید تو خیابون راه انداختند که باعث هرج و مرج شدید شد و امروز هم برای استتار آقازاده چوب حراج به امنیت و عزت کشور زده اند که حاشیه امن خبری براش ایجاد شود
شاه سلطان حسين از برزخ ؛
احسنت كه روى مارا هم بالاخره سفيد كردين !!!
روحانى مچكريم !!!!؟؟؟؟؟
م
United Kingdom
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت؟!: معاون وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی مجلس گفت ؟!بازرسی‌ها از مراکز نظامی به صورت مدیریت‌شده پذیرفته شده اما درخصوص دسترسی به دانشمندان هسته‌ای هنوز پاسخی به طرف مقابل داده نشده است.
l
United Kingdom
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام حسین(ع):


اجازه هیچگونه بازرسی از هیچ‌یک از مراکز نظامی داده نخواهد شد/ اجازه نمی‌دهم از دانشمندان هسته‌ای و فرزندان عزیز این ملت بازجویی کنند (۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۷)
این خط این نشون.
اینها همه چیز ما رو دادند و هیچ چیز هم نگرفته و نخواهند گرفت!
مگر رهبر نفرمودند که اجازه ی بازرسی از مراکز نظامی نخواهم داد؟
پس اینها دارند چه کار میکنند؟! یا للعجب از این دولت!
حالا نوبت مجلسه تا با مخالفت خود تو دهنی تاریخی به این وادادگیها بزنه.
seyyedehiyam
بنظر من اینا تو مذاکرات نتونستن کاری کنن حالا دارن کاری میکنن که مجلس مذاکراتو بهم بزنه
این جوری خودشونو مبری میکنن ملت هم از چشم مجلس و رهبری میبینن بهم خوردن مذاکراتو
جوانه
ای شما که ادعای تدبیر دارید ! چه کردید تا دشمنی که آرزوی مصاحبه با نماینده ای ولو رده پایین از ملت بزرگ ایران را داشت امروز اینچنین گستاخانه رجز می خواند وشما برای نباختن قافیه باید در برابر هر خواسته ای اینقدر واداده شوید؟
این معنایش نرمش قهرمانانه نیست بلکه کرنش حقیرانه است
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
قبول توافقنامه باید به تصویب مجلس مشروط شود تا نقاط ضعف احتمالی ان بوسیله مجلس اصلاح شود.!!!
Iran, Islamic Republic of
زرشک
United States
زکی !!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
بازرسی به مراکز نظامی مدیریت شده یعنی با مدیریت تمام سیلوها و انبارهای تسلیحاتی مخفی ایران و تمام تجهیزات نظامی پنهان ایران رو با مدیریت تمام به آمریکا نشون بدیم و اونا شاید لطف کنن و بعد از سی چهل سال یکی دو تا تحریم رو بر دارن
نه خدا رو شکر مذاکرات خوب داره پیش میره!!!
حمید
آقا کم کم دارم نا امید میشم ......
ما که خیلی وقته ناامید شدیم
حتما مدیریت بازرسی از مراکز نظامی هم به عهده وزارت امور خارجه است چرا اعلام نمیکند امریکا کجای ایران قرار است پایگاه بزنه خیال همه را راحت کنید یکی نیست به تیم مذاکره کننده بگه حالا که قراره این قدر سفت و سخت مواظب باشند خوب ما هم زیر نظر انها کار خودمان را بکنیم انها هم بایستند و مواظب باشند
آخر هم همون شد که منتقدین میگفتن یه سری کمردرد مصلحتی میگرفتن
امان از دروغ
این قرارداد هسته ای و توافق ها روی قرارداد ترکمنچای رو سفید کرده
كامران
+اشتباه
Iran, Islamic Republic of
خطوط قرمز چه شددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
به خدا الان ما به احمدی نژاد نیاز داشتیم تا جواب این آمریکایی های خبیث رو بده...
دولت تدبیر و امید! که فقط و فقط و فقط انفعال!!!!
ن
[...].. وااااای خدا به داد برسه
[...]خداحافظ اقای روحانی به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟؟؟
این از ترکمن چای اونم از بنزین حالا فردا قراره چی بشه؟؟؟؟؟
حقگو
زرشک!!!!!!!!یه اسفند دود کنید نظر نخورید!!!!
نواب
France
اگر تونستن بیان از مراکز نظامی ما بازرسی کنن، حتما بیان
بعدشم تحریمو لغو کنن
هیچ موقع تحریمها لغو نمیشه
چون اجازه بازرسی نمیدیم
خب پس یعنی مقاومت کشک
عزت کشک
تدبیر کشک
مسخره کردن خودشونا ۲ساله
سوال...
انالله وانا الیه راجعون............
واقعا این این ظلم به ملت نه نه حداقل به شهدا بخصوص شهدای هسته ای و خانواده اونها نیست؟؟؟؟؟؟

ایا عزت ما الان حفظ شد؟؟؟
تیم وتیمم این بود تیمت روحانی ،خدا به این مردم رحم کنه
United States
متاسفانه تیم هسته ای هزینه سازی بسیار زشتی برای مملکت درست خواهد کرد!
ایران راارزان به مذاکره گذاشتید....آقای عراقچی مواظب باشیدارزان نفروشید.
مواظب چی چی باشن تموم شد رفت....
بازرسی از مراکز نظامی به معنای باز کردن راه حمله نظامی به کشور میباشد درست همانند بلایی که سر عراق آوردند .
Iran, Islamic Republic of
"بعد از آنکه ما به تعهدات خود عمل کردیم، آنها تحریم‌ها را تعلیق می‌کنند. "

هيچي ديگه، آمريكا دائم دبه مي كند و ما دائم بايد اعتمادسازي كنيم و .... يعني بازي ادامه دارد !!!
Iran, Islamic Republic of
خيلي اشتباه كرديد كه در مسائلي كه در اختيار دولت نبوده قول داده ايد.
ای خاک.....،داداش همون فکت شیت آمریکایی ها درست بود ،رکب خوردیم ملت!!!!!!!!
نیمــــآ
Iran, Islamic Republic of
اگر فرمایشات رهبری و تعیین خطوط قرمز توسط ایشان نبود الان امریکایی ها داشتند پیچ و مهره تاسیسات هسته ای که هیچ بلکه پیچ و مهره صنایع نظامی را هم باز میکردند.
این آقایون واقعا دارند به کی اعتماد میکنند که اینقدر امتیاز میدند و هیچ تضمینی نمیگیرند؟
مگه میشه انسان به گرگ اعتماد کنه و اون رو به خونش راه بده؟
Iran, Islamic Republic of
البته براشون شرط گذاشتیم. قسم دادیمشون هر وقت اومدن نهارو شام مهمون ما باشن. یه روزم بریم لواسون، ناهار منزل خالمینا. گفتیم اصلاً توقع سوقات نداریم . اینجا همه چی هست. فقط اگه تونستن یه کرم ضد لک باسه عروس داییم بیارن. پا به ماهه صورتش لک زده. البته به شرطی که پولشو بردارن. حتماً بچه هاشونم بیارن والا نه ما نه اونا.
Iran, Islamic Republic of
پس حرف مقام معظم رهبری را زمین گذاشت این تیم مذاکره کننده؟
پس مقام معظم رهبری برای چه کسانی در دانشگاه افسری امام حسین سخنرانی کردند، چرا هیچ کس یه آینده ایران که قراره با این بازرسی ها به سر ایران بیاد فکر نمی کند؟
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات را نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم چرا احساس خفت و ذلت بم دس داده
شمسی
البته بخاطر این است که فکشیت را منتشر نکردن و مردم نامحرم هستند و تازه بعد از لوزان باید حضرت اقا بیاد فریاد بزند و بگوید اجازه نمی دهیم که از مراکز نظامی بازرسی شود . پس درست بوده اقای عراقچی خدا عاقبت شما را بخیر کند خون شهدا ............
مجلس باید از خجالت بمیرد
چرا اینها را استیضاح وبرکنار نمیکنید؟؟
Iran, Islamic Republic of
این نوع مذاکره رو بچه 5 ساله من هم بلد بود !!!اگر قرر بود به این راحتی همه چی رو تحویل بدیم و آخرش هم بعد بیست سال تحریم ها تعلیق شوند نه لغو پس چرا 30 سال ایستادگی کردیم؟! من به شخصه از کسایی که به این دولت رای دادن و اینطوری دارن پای بمب های آمریکا را بر سر خانه ها و بچه هامان باز می کنند نمی گذرم! خدایا خودت به این ملت رحم کن
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
نظام اسلامي ما براي آمريكا چالش بزرگي است. با وادادگي توسط اشخاصي كه در بوجود آمدن و شدت بخشيدن به اين چالش نقش مؤثري نداشته اند، چالش را به فرصت براي آمريكا و مزدوران منطقه اي او تبديل نكنيد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
حالا بگوییدچرادلواپس نباشیم شمایی که داریدننگ تاریخی برای ایران می آفرینید ؟؟؟؟؟!!!
حسین
فروش استقلال کشور با لبخند.
چرا سکوت کردید؟

کامنتها را چرا منتشر نمیکنید!

الان هم دیر شده است ظاهرا...
عل
زرششششششششششششششششششک
خسته نباشید
(مرد نیستی جهان منتشر نکنی!)
خوش به حالتون
امام خامنه ای عزیز: همانگونه که قبلا هم گفته شد، اجازه هیچگونه بازرسی از هيچيک از مراکز نظامي و همچنين گفتگو با دانشمندان هسته اي و ساير رشته هاي حساس و اهانت به حريم آنها، داده نخواهد شد.
حضرت آيت الله خامنه اي تأکید کردند: من اجازه نخواهم داد که بيگانگان بيايند و با دانشمندان و فرزندان عزيز و برجسته اين ملت صحبت و از آنان بازجويي کنند.
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا آقایان گوش شنوا ندارند [نمیخواهند بشنوند ]
که اجازه بازرسی از این اماکن توسط ولی فقیه داده نشده . مگر بسیجی مرده باشد که تن به ذلت لوزان بدهیم . کسی که اوامر رهبر را اطاعت نکند مشروعیت ندارد .
شما سر سفره معاویه نشستید و دم از علی میزنید
کدام امر رهبر را اطاعت کردهاید ؟
فکت شیت دادید؟
اجازه ندادید از دانشمندان بازجویی شود ؟
اجازه ندادید از مراکز نظامی بازدید شود ؟
پیشرفت هسته داشتید ؟ و دهها سوال دیگر
کاظم
خجالت نکشيد اگر امتياز ديگرى هم داديد بگوييد.
خدايا از اينکه به اين دولت راى نداده ام افتخار ميکنم وشاکر درگاهت هستم
من اگر جای عراقچی بودم جواب سلام این یارو نماینده مشهدرا هم نمیدادم !!! چه برسد به اینکه بخواهم پاسخ بدهم
ناآشنا
تو اگه جای عراقچی بودی بجای جواب سلام نماینده محترم مشهد کفش اون یارو جان کری رو بوس میکردی !!!!!!!
علی
خوبه-اشکالی نداره-اگه چیز دیگه ای هم خواستند تعارف نکنید قبول کنید !!!!
ناشناس 2
اگر ایران به تعهدات خود عمل کند ما تحریم‌ها را برمی‌داریم و بعد از آنکه ما به تعهدات خود عمل کردیم، آنها تحریم‌ها را تعلیق می‌کنند.
من دیگه حرفی ندارم...
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی آقای ظریف آقای عراقچی این همه عقب نشینی و دادن امتیاز در مقابل چه چیزی بوده؟ اجازه هست بدونیم؟
Latvia
این کریمی قدوسی دنبال چیه؟ کسب رضایت تندروهای آمریک یا حفظ منافع چین و روسیه و عربهای پایین خلیج فارس. بابا مردم کار میخوان . درامد میخوان.
و درآمد و کار هم با دریوزگی و وطن فروشی امکان پذير می شود!!!!!
با برداشتن تحریم هیچ اشتغالزایی نمیشود این توهمه که با رفع تحریم ها گل و بلبل میشود مشکل از داخل است نه از بیرون
شما لطفا برا ما نسخه نپیچ از اون سر دنیا
سید رضا
جای تعجب داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی شما میفرمایید اگر ما اجازه بدهیم غربی ها بیایند از دانشمندان ما بازجویی کنند و آن ها را شناسایی کنند و در لیست ترور موساد قرارشون بدهند و در عین حال اجازه بدهیم از مراکز نظامی ما به اصطلاح مدیریت شده بازرسی (جاسوسی) کنند ما مشکل آب و نانمان درست می شود!!!!!!!!
اگر نمی دانید بدانید حالا که قراداد لوزان را امضاء کردند اگر ما بخواهیم لغوش کنیم تحریم ها بدتر می شود و اگر قبولش کنیم می شویم مثل کشور عراق که اول به آژانس اجازه بازرسی داد و غربی ها تحت عنوان بازرسی از کشور عراق طی 5 سال جاسوسی کردند و طی پنج روز آن کشور را اشغال کردند و برای کشور عراق امنیتی و ناموسی نماند. قبول پروتکل الحاقی یعنی آمدن چماق بالای سرمان و از دست دادن همین نانی که می خوریم. از عاقبت صدام و قذافی و حسنی مبارک چرا عبرت نمیگیرد!!!!!!!!
اصلا دشمن مگر احمق است که وقتی متوجه شد ما از لحاظ اقتصادی ضعف نشان دادیم و عقب نشینی کردیم دست از تحریم بردارد. که حاشا و کلا. دشمن داناتر از آن است که شما فکر می کنید. و این ساده لوحانه است که فکر کنیم آن ها تحت هر عنوانی دست از تحریم کشور ما بردارند.
در ضمن آیا می دانید یک روز صادرات هسته ای آب سنگین اراک و فردو پر منفعت تر از یک روز صادارات هزاران بشکه نفت خام است؟
من آنچه شرط بلاغست با تو گفتم. تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال.
سید رضا
سلام؛لطفاً نظر بنده را به اشتراک بگذارید.
به خدا از لحظه ای که این تیتر و خبر را خواندم یک چشمم خون است و یک و چشم دیگرم اشک.آخر یک رجال حکومتی چقدر می تواند ساده باشد. آخر مگر بازرسی از مراکز نظامی ما تحت عنوان مدیریت شده می تواند قبح مسئله را از بین ببرد.مثل این می ماند که مدیریت شده از ما جاسوسی کنند. به خدا اگر نمایندگان مجلس به نتایج این مذاکرات جواب مثبت بدهند باید جواب خون شهدا را بدهند. مگر به همین بهانه از عراق جاسوسی نکردند و به کشور عراق حمله نکردند. به خدا قسم ننگ قبول کردن پروتکل الحاقی از قبول کردن کاپیتولاسیون بدتر است.
حالا اگر بزنیم زیر قرارداد لوزان شوری امنیت ما را به عنوان نقض کننده عهدنامه، تحریم های بدتر می کنند و اگر قبول کنیم نتیجه اش می شود جاسوسی از کشور ما و در نتیجه جنگ بر علیه کشور ما. ای کاش میمردم و این خبرها را نمی شنیدم. (باز هم بوی عهدنامه ننگین ترنکمنچای می آید)
رهبری صریح می گویند بنده اجازه نمی دهم از مراکز نظامی ما بازرسی صورت بگیرد و از دانشمندان ما بازجویی کنند این آقایان با چه رویی تنها چند روز بعد از بیانات رهبری حرف مخالف با رهبری می زنند!!!!!!
وجودم آتش گرفته از این عهدنامه ترکمانچای
به خدا قسم ازشون نمیگذرم
با اجازه کی قبول کردن بازرسی از مراکز نظامی رو. با اجازه رهبری!؟ با اجازه مجلس!؟ با اجازه ملت!؟ روز قیامت باید جواب بدن به خاطر این کوتاهی و خیانت در مسئولیت
واقعاً که. مراکز نظامی یعنی ناموس. یعنی همه چیز. هیچ کشوری دست خودشو به دیگر کشورها حتی کشورهای دوست رو نمی کنه که ما این کار را حتی در عرصه هسته ای کردیم جه برسه به عرصه نظامی!! متاسفم خیلی
United States
بشنو ولي باور نكن !
خواهشا" دولت از تحريم ملت دست بردارد !
صهبا
Romania
عزیزم مچکریم
منصف
مگه شخص اول مملکت مقام معظم رهبری نفرمودند با بازرسی از مراکز نظامی مخالفند
این آقای عراقچی دیگه چی میگن!!!!!!!!!!!
الکی میگه :-)
United Kingdom
اکنون معلوم شد که چرا فکت شیت را منتشر نمیکردند!!!!!!!!!

برای اینکه بدنبال شعار" توافق بهتر از عدم توافق هستند" انهم فقط برای انتخابات بعدی
زرشک !
صادق موحد
اقایان مذاکره کننده ولایت پذیری شما چقدر است؟
بندهای عهدنامه ترکمنچای در حال تکمیل شدن است
ما هم گلابی هستیم میشینیم بزاریم تو و آمریکا هر کاری خواستید بکنید
چه گلابی باشیم چه نباشیم آنها طبق قراردادها و قوانین بین المللی که همهش هم ابزار دست خودشونن با ما برخورد می کنند و جلو پیشرفت ما را خواهند گرفت وقتی که همه چیزمونو به اونا رو کردیم. مگه آمریکائیها یا هیچ کشور دیگه ای اجازه میدهند که ما از مراکز مهم و نظامی اونا بازدید کنیم؟ که ما این اجازه رو دادیم!
نرگس
هیچ یک از مردم ایران با این همه تسلیم،انرژی هسته ای نمیخواهند.
France
دست گلگون درد نکنه!!!!!!!!!!
از دیار شهید خرازی و همت
عزیزان چرا می گوید ما چیزی بدست نیاوردیم همین که کسانیکه دستشان به خون حداقل یک میلیون ایرانی آغشته است حق غنی سازی رو پذیرفتند پس

به مناسبت این پیروزی بزرگ دست وجیغ و هورا!!!!!!!!!!!!!
!!! :-)
بهار
اقایان مذاکره کننده دیگه چیزی مونده به غربیهابدید؟اصلامیخوایدخونه های مامردم هم بگردن؟چرامجلس این وزیروطن فروش رو استیضاح نمیکنه؟چرا به بیانات رهبرتوجه نمیشه؟مگه رهبر نفرمودند اجازه بازرسی به مراکز نظامی نمیدن؟مگه نگفتندفکت شیت منتشر کنید؟
اقای عضوارشدتیم مذاکره کننده بگواگه قراره جیب های مردم روهم بگردندتعارف نکن فقط نوبت هرخانوار رواعلام کن چه زمانی است تاخدای نکرده امریکاییها وغربیهاوقت شریف شان گرفته نشه.
asghar
بنام خدا . ضمن عرض خسته نباشید به آقایان ، عرض می کنم که اگر قرار است که بر خلاف خواست رهبری و ملت ، و موافق با نظرات غربی ها توافق شود ، چه نیازی به رفتن به وین و لوزان و . . . بهتر است بنشینید تو وزارت خانه و آنها بنویسند و بفرستند تهران و شما قهرمانانه امضاء کنید .هزینه سفر راهم خشکه بگیرید .
اين بنده خدا ، اقاي كريمي را به خدا واگذار كرده ، چرا ان را منتشر نميكنيد !!!
خودشو چی؟ خودشو به کی واگذار کرده؟!!
ناآشنا
خودشو به کدخدا واگذارکرده ...
Iran, Islamic Republic of
به نفعشون نیست
یونس
شما غ[...] کردی اجازه بازرسی رو دادی
خدا دارم دیوونه میشم از دست این تدبیر بی بصیرت
ناشناس
برخی ما ملت رو خر فرض کردن؟؟اقا ما توافقی که ما رو ذلیل کنه نمیخوایم حتما مقابلش میاستیم,
لعنت بر کسانی که بخوان به ملت و خاک میهنمون خیانت کنند
Iran, Islamic Republic of
"غ[...] کرده اید" می فهمید یعنی چه؟!!!
الحمدلله دست دروغگویان کم کم رو میشود و "دلاوران " !! عرصه دیپلماسی بالاخره زبان باز کرده و خودشان خودشان را رسوا میکنند ...
Iran, Islamic Republic of
مردم دلیر ایران اسلامی... دیری است که گرگی در لباس میش آمده ولیکن امروز نقاب انداخته است ... آماده باشید تا با شعار هیهات من الذله ؛ کفن پوشان در مقابل دوست از دشمن خطرناکتر بایستیم ...
کودتای دولت فریبکار تا یک مسلمان در این سرزمین است به ثمر نخواهد نشست ... هیهات من الذله ...
هیهات من الذله
محمد
France
شرمنده شهید شهریاری
یه تنه ما رو برد جزو هشت کشور هسته‌ای،
ولی بعضی ها....
علی محمدنصیری لرستانی
غلط میکنن بازرسی کنن،جوابشون سربه داغه،هزارتابیانیه وقردادواین چیزا پشم،سردارحاجی زاده جواب این اراجیف هاروداد،ازصدکیلومتری هم جرأت حرکت بطرف کیوسک دژبانی مارو ندارن،یه پخ میکنیم تا،ولش کنین این صحبتها هم اوناخوب میدونن هم ما،
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
به راستی کوروش بخواب ما بیداریم خفت بالا تر از این...
ترسو ترین دولت ایران
رضا
Romania
توجه کنید لطفا . خبر از کریمی قدوسی نقل شده نه از زبان عراقچی مثل بعضی ها دین و ایمانتان را نسوزانید
آقایان مذاکره کننده! چیزی که مثل گوشت قربانی در برابر حریف گذاشتید هستی و حیثیت یک ملت مقاوم است. حاصل خون شهدایی است که هنوز پبکر خیلی هایشان بازنگشته... ارثیه پدرتان نیست!
نیلوفر
خدا کنه این اخبار دروغ باشه ان شا الله.......
عمو پنجغلى !!؟؟
بازرسى نظامى را پذيرفتيم !!!!!!!!!!!!
بارى كِلا حسن كد خِدا بارى كِلا 🎵🎵. بارى كِلا مرد بى خدا بارى كِلا 🎵🎵
بخوابونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا و پیامبرش بر دروغگو ، چرا از قول بنده خدا دروغ میگویید ، مگر به آخرت ایمان ندارید .
لعنت خدا بر خیانتکار
بنده کدوم خدا منظورت از پیامبر کیه می شه لطفا به ماهم بگید چون اون خدا و پیامبری که ما می شناسیم ثمره تعلیماتشون نثار خون در روز عاشورا در راه آ زادگی بود نه زیر بار ذلت رفتن
United States
تو [...] پذیرفتی
علی
بنازم به این تدبیر که راه حمله نظامی را به کشور عزیز ما باز کرده و بنازم به این مدیریت که روی همه تدبیرها و مدیریتها رو سفید کرده واقعا با چه رویی این صحبتها را در برابر ملت میزنند.
Iran, Islamic Republic of
انا لله و انا الیه راجعون
بازرسی نظامی را پذیرفتیم!!!

فاتحه مع الصلوات ملت و کشور عزیزم ایران.
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده اگر چنین امتیازاتی داده شده باشد خیانتی بزرگ صورت گرفته است. ما باید گوش به فرمان رهبری باشیم و نه دنباله رو یک عده ساست مدار سیاست زده. به نظر بنده [...] تا عبرتی برای آیندگان گردد. اگر آقا اجازه فرمایند من خودم حاضر به این کار هستم.
[...] شما معلوم نیست جه توافقات دیگری کردید که بعد ها معلوم بشه
[...] که پذیرفتین!!
زری
خدا میدونه چه چیزهای دیگری را پذیرفته اند که هنوز ملت ازشون با خبر نشده خدا بخیر بگذراند
مهدی
جناب آقای عراقچی [...] وقتی رهبر با صراحت تمام می فرمایند اجازه بازرسی مراکز نظامی را نخواهیم داد اینطور [...]در مجلس می گویی اجازه بازرسی می دهیم آدم خوش خیال داستان تو وامثال شما که در ارتباط با دشمن به این شکل فکر می کنند داستان آن جوجه وگربه می باشد اما تفاوتش اینه که اون جونه خودش گذاشت اما شما با جان یک ملت بازی می کنید .متاسفم برات
امام
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران از بی غیرت ها متنفرند
مردم
این هم نتایج مذاکرات، آقای روحانی خوش خیال مردم را خوشحال می کنن ما داریم مذاکره می کنیم که اوضاع اقتصادی خوب شود ، آقا شما جیب ما رو نزن پول نخواستیم، بارها گفته ام همین اختلاس ها پولش برگردد. دیگر اختلاس نشود اوضاع اقتصادی خوب می شود.
Iran, Islamic Republic of
این آقایون به امید در باغ سبز آمریکا، بند رو حسابی به آب دادن حالا هم میترسن که دستشون برا مردم رو بشه میگن" مذاکرات محرمانس". یعنی اسرائیل محرمه و ما نامحرم
سرباز کوچک انقلاب
سربازان ولایت پای هر اجنبی که بخواهد به مرا کز نظامی مان وارد شود میشکند ودر دین راه آماده هر فداکاری هسشتیم .واگر لازم باشد دست حامیان داخلی وصادر کنندگان این مجوز ننگین را طور خواهیم شکاند که که به گردن هم نتوانند بیاویزند.
محمد از روستاي كرم
Iran, Islamic Republic of
چرا با اين جملات فضاي زندگي دانشمندان عزيز را امنيتي ودلسوزان نظام را از خودتان نااميد ميكنيد چراااا اينقدر ضعف؟
دولت به این بی همتی. ملت به این باغیرتی . چطور بگیم که همزبان و همدلیم؟
جانباز
ایکاش وقتیکه میخواستند این توافق نامه را امضاکنند شهدا را ناظر میدیدید شاید کمی دقت. تفکر.و...بخرج میدادند وزیر بار ذلت نمی رفتید. ماکه از شما نمی گذریم . خدا را نمیدانم.
مجید
اقای عراقچی اگه مشکلتون اینه که برا دوباره رای اوردن در انتخابات بعدی دست به هر اقدامی بزنید که به مردم بگید ما کاری ( توخالی) رو انجام دادیم یه زحمت بکشین ما به شما دوباره رای میدیم فقط آبرو و حیثیت این کشور را به باد ندید خواهشا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بی تدبیری موج می زند
از قفا
Iran, Islamic Republic of
امروز در انرژی اتمی اطلاعیه به این مزمون نصب شده بود:
تا اطلاع ثانوی به دلیل عدم تخصیص بودجه پژوهشی و کاهش درآمد سازمان از پرداخت بودجه پروژه ها و ... حقوق کارمندان قرارداد موقت و پروژه ای و ... معذوریم ....!!!!
اکبر
Iran, Islamic Republic of
[...] ر تیم مذاکره کننده سند بردگی مردم ایران را امضا کرده اند
خیلی از مردم نمی دونن ان پی تی چیه
پروتکل الحاقی چیه
پی ام دی چیه
لطفا کاری بکنین
اگر بیرق سیاه بر سر در خانه هایمان نصب کنیم جا دارد
امروز روز عزای عموی است
اين كه از كاپيتولاسيون زمان شاه هم بدتره!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بازرسی نظامی را پذیرفتیم/ ‫تحریم ها تعلیق می شود نه لغو
شما بيجا كردي پذيرفتي !!
مگر اينها خط قرمز نظام نبود ؟؟
...
ظریف جان هسته ای روبی خیال.ازخانمها اشتون و موگرینی برامون بگو.عراقچی تو هم از خانم معاون توی مذاکرات برامون تعریف کن.
فدایی رهبر
آقایان دولتی فکر کردن اینجا افغانستانه که همه چیزو تقدیم آمریکا کنن . به نظرم مردم ایران رو نمی شناسن که در مقابل زور نمیتونه بشینه تا بهش زور بگه.ما نمیزاریم هیچ قولی که به مزدور دادین عملی بشه شاید شما ازشون بترسین ولی ما باکی ازشون نداریم ما غیرت داریم
زهرا
نمی ونم اونهای که رای منفی میدن چه طرز فکری دارن واقعا نسبت به وطن وامنیتش بیغیرت اند حاضرند آمریکا با بمب هسته ای پودرشون کنه ولی به آمریکا رای مثبت بدن
آزاد
کاپیتولاسیون داره تکرار می شه...
United Arab Emirates
یک دروغ دیگر از آقای کریمی قدوسی که امروز توسط آقای بروجردی پرده برداری شد.
United States
جزئ این نمی توان انتظار داشته باشیم
مهدي
Iran, Islamic Republic of
با اين توافق كه از خط قرمز عبور شده است ما دولت را حمايت نمي كنيم و اين نقطه ننك براي اين دولت خواهذد بود
عکس عراقچی روببینیدچطورداره به مردم پوزخند می زنه.وای به حال همه مون بااین دولت تدبیروامیدشان.