پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۴

طارمی صاحب سانتافه وBMW شد!

پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب: 423821
از ما نشنيده بگيريد اما فعلاً اهداي ماشين سانتافه به مهدي طارمي قطعي شده و هدايتي قول داده قبل از سفر به عربستان اين خودرو را برايش بخرد البته به شرطي كه اين جوان جايزه سازمان ليگ را به مجتبي محرمي ببخشد.
به گزارش جهان، خبر ورزشی نوشت: همه چیز بعد از انتخاب مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن بازی پرسپولیس و الهلال عربستان، شروع شد. همه بازیکنان غرق شادمانی و سرور بودند که طارمی وارد رختکن شد. همبازیان او که می‌دانستند بهترین بازیکن زمین شده، این جوان بوشهری را وسط حلقه و شادی خود آوردند و حسابی سر به سرش گذاشتند. اتفاقاً حسین هدایتی مالک استیل‌آذین و خریدار باشگاه پرسپولیس هم مثل چند بازی قبلی سرخپوشان به رختکن آمده بود.

در اين گير و دار رضا نورمحمدي رو به مهدي طارمي كرد و به شوخي پرسيد: «مهدي، به عنوان ستاره بازي از حاج‌حسين چه ماشيني مي‌خواهي؟!» مهدي طارمي كه جوان مأخوذ به حيا و سر به زيري است جوابي به اين سؤال نداد ولي به جاي او محمد نوري گفت: سانتافه!
هدايتي كه تا اين لحظه پرسپوليسي‌ها را نگاه مي‌كرد بلافاصله گفت: «قبول است!»

محسن بنگر هم نه گذاشت و نه برداشت و ادامه داد: «حاجي اگر مهدي طارمي توي عربستان گل زد يك BMW X۳ برايش مي‌خري؟!» مالك استيل‌آذين هم با لبخند جواب داد: «نيازي به گل زدن توي عربستان نيست. همين حالا حاضرم برايش بخرم!» همه بچه‌ها خنديدند و شوخي و خنده تا لحظاتي ادامه يافت و در ادامه هدايتي از چند بازيكن پرسپوليس دعوت كرد به اتفاق او به رستوران بروند و شام را با هم صرف كنند.

از ما نشنيده بگيريد اما فعلاً اهداي ماشين سانتافه به مهدي طارمي قطعي شده و هدايتي قول داده قبل از سفر به عربستان اين خودرو را برايش بخرد البته به شرطي كه اين جوان جايزه سازمان ليگ را به مجتبي محرمي ببخشد.

نكته: لازم به يادآوري است مهدي طارمي در نظرسنجي سايت سازمان ليگ به عنوان مؤثرترين بازيكن فعلي پرسپوليس انتخاب شد و قرار است يك خوردوي MVM۳۱۵ به عنوان جايزه از سوي اسپانسر اين سازمان به وي اهدا شود. طارمي جوان پس از اين اتفاق اعلام كرد قصد دارد جايزه‌اش را به مجتبي محرمي پيشكسوت باشگاه پرسپوليس اهدا كند و بلافاصله حسين هدايتي هم به او قول داد به خاطر معرفتش يك خودروي مزدا ۳ برايش بخرد كه حالا تبديل به سانتافه شده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Spain
حتما اين پول و خرجهاي ميلياردي اين اقا نتيجه عرق جبينشه با اين سنش و هيچ ربطي به رانتهاش نداره .
آبراموويچ كه خودش آخر مافياست همچين خاصه خرجيهايي نميكنه .
با فرض تجارت سالم واقعا سود تحارت صحيح اونهم از جنس توليد چنددرصده و چقدره ؟ دارايي كجاست كه ماليات اينكارارو بگيره ؟
United States
مبارک باشه دست حسین اقا هم درد نکنه
مهدی طارمی بازیکن خوبیه انشااله بتونه یه مهدوی کیای دیگه بشه واسه فوتبال
بازیکن الهلال شود سبب خیر اگر خدا خواهد........!