پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴
مسئول سازمان بسیج دانشجویی:

شکست ایران‌هراسی با راهبرد ایران‌ذلیلی شدنی نیست / برخی در داخل به دنبال سنجش حساسیت مردم‌اند

چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 423629
حرفهای اساسی بسیج دانشجویی،دفاع از انقلاب و نظام اسلامی،حرکت در مسیر رهبری و توجه به رشد و پیشرفت کشور است و ما هرگز در این اصول اساسی خود اسیر تعارف و رودربایستی نخواهیم شد.
شکست ایران‌هراسی با راهبرد ایران‌ذلیلی شدنی نیست / برخی در داخل به دنبال سنجش حساسیت مردم‌اند
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، دکتر حیدری در جمع مسئولین نواحی بسیج دانشجویی سراسر کشور و اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور با بیان اینکه همه ما باید به درس گرفتن از گذشتگان همت بورزیم گفت:باید به پاسداشت علما و شهدا و گذشتگان انقلاب اسلامی و عبرت گیری از سرگذشت آنها پرداخت،چرا که یکی از وظایف بسیج دانشجویی ارجاع دانشجویان به صالحان انقلاب اسلامی و کسانی است که با عمل خویش نهال انقلاب را به درخت تنومند امروزی تبدیل کرده اند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه در شرایطی سال ۹۴ را آغاز کرده ایم که وضعیت آرامی را در دانشگاهها شاهد بوده ایم و ترمی بدون تنش را در حوزه دانشگاهی کشور پشت سر گذاشته ایم گفت:یکی از نشانه های پررنگ شدن فعالیتهای فرهنگی و سیاسی در دانشگاهها ،نزدیکی به انتخابات است که در فعالیت های متولیان فعالیتهای تشکلی در دانشگاهها متظاهر است.اینها نشان از این دارد که در سال تحصیلی آینده با فضایی پرتنش و متلاطم در دانشگاهها مواجه خواهیم شد.

وی اظهار داشت:وزیر علوم به عنوان سکاندار وزارتخانه فردی آرام و به دور از تنش های سیاسی و حزبی است و به دنبال ایجاد تنش و التهاب در دانشگاهها نیست اما چه کنیم که افرادی که در گذشته در این وزارت خانه دارای مسئولیت و نفوذ بوده اند امروز هم چنان در ساختمانهای وزارت مشغول فعالیت و برنامه ریزی جهت به تنش کشاندن فضای علمی دانشگاهها هستند،و وزیر علوم هم توان مقابله با این منتسبان به جریانات سیاسی و احزاب و جناحهای سیاسی را ندارد.


وی ادامه داد:بسیج دانشجویی با همه ی جریانات کشور تعامل خواهد داشت ولیکن با هیچ کدام از این جریانات تعارف و رودربایستی ندارد،و فعالیتهای این تشکل بزرگ دانشجویی کشور هرگز اسیر حاشیه ها و جناح بازی های سیاسی کشور نخواهد شد.

حیدری افزود:حرفهای اساسی بسیج دانشجویی،دفاع از انقلاب و نظام اسلامی،حرکت در مسیر رهبری و توجه به رشد و پیشرفت کشور است و ما هرگز در این اصول اساسی خود اسیر تعارف و رودربایستی نخواهیم شد.

مسئول بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد: قرار بر این نیست که به اسم تعامل با مسئولان نتوانیم حرفهای خود و مطالبات خود را دردانشگاهها مطرح کنیم،اگر همه دربهای دانشگاه به روی بسیج بسته باشد و هیچ کمکی به این تشکل عظیم دانشجویی نشود نیز حاضریم با تلاش خود ،اجازه ندهیم مطالبات رهبر معظم انقلاب در دانشگاهها بر زمین بماند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به بخش نامه اخیر دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون تشکلهای دانشجویی،گفت:مسئولین این دانشگاه از عرض اندام کردن بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد دل خوشی ندارند و به همین علت به دنبال محدود سازی فعالیتهای بسیج در دانشگاه هستند.

حیدری افزود:در خصوص این بخشنامه غیرقانونی چند بار موضوع را از طریق خود مسئولین این دانشگاه بررسی و پیگیری نمودیم و نهایتاً با توجه به عدم پاسخگویی مسئولان به این مساله مجبور به شکایت به مراجع قانونی و قضایی در این باره شدیم.

وی در بخش بعدی سخنان خود پیرامون مذاکرات هسته ای به بیان پاره ای از موارد پرداخت.

حیدری گفت:در این برهه از مذاکرات هسته ای باید محکم و قاطع برروی خطوط قرمز ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب ایستادگی کرد،متاسفانه برخی در داخل در حال سنجیدن حساسیت مردم و نیروهای انقلاب نسبت به این مساله هستند و جسته و گریخته از روی خطوط قرمز در حال عبور کردن هستند.

وی افزود:همه باید بدانند که مذاکرات فقط در موضوع هسته ای است و نه هیچ مساله دیگری،البته این را هم بدانید که زیر سایه تهدید مذاکره کردن معنایی ندارد.مذاکره در شرایطی که هنوز به حل مساله تحریم ها منجر نشده است مذاکره نخواهد بود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خطاب به رئیس جمهور گفت:آقای روحانی شکست ایران هراسی با راهبرد ایران ذلیلی ایجاد نمی شود ،نباید از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی حرمت زدایی شود،باید این شعارها را حفظ کرد و مراقب حرمت شکنی ها بود.پروژه ابهت شکنی از شعار های انقلاب محکوم به شکست است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آی گل گفتی، بعضیا چون خودشون ذلیل و ترسو هستند فکر میکنن ملت هم همونطور هستن!!!
آقا عجب جمله ای ایران ذلیلی در مقابل ایران هراسی لب مطلب را گفته
شکوفه
Iran, Islamic Republic of
تو فعلا برو دکتر سلام :))))))))))))))))
م
United Kingdom
گل گفتی