شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان

شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 422834
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات از اواخر خرداد ماه خبر داد .
به گزارش جهان، محمد زارع در گفتگو با ایسنا، ضمن اعلام خبر فوق افزود: ثبت نام در سه گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها ، گروه دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال ۹۴ و جامانده های عمره ۹۴ انجام خواهد شد که دانشگاهیان جامانده عمره در سال جاری بدون قرعه کشی اعزام خواهند شد.

وی درباره هزینه اعزام به این سفر گفت: هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت در سال ۹۴ به صورت زمینی در تهران حدود یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان و هوایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص اعطای وام به زائرین دانشجو اظهار کرد: بر اساس قوانین بانک تجارت، زائرین دانشجو فقط یکبار مجاز به استفاده از این تسهیلات در قالب سفر زیارتی عمره یا عتبات خواهند بود و دانشگاهیانی که از وام عمره استفاده نکرده اند، می توانند برای سفر عتبات متقاضی دریافت این وام شوند.

زارع ادامه داد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در ماه های مرداد،شهریور و مهرماه انجام خواهد شد و در این مدت حدود ۱۰ هزار نفر از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *