يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۴
۳
تا دربی در خدمتش هستیم

جدایی قلعه‌نویی تایید شد

چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۸
کد مطلب: 422410
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از قلعه‌نویی انتقاد کرده و گفته تا او تا دربی سرمربی آبی‌ها می‌ماند.
به گزارش جهان، آی اسپورت نوشت: امیرقلعه‌نویی کم کم باید چمدان‌هایش را ببندد و برای انتخاب تیم جدیدش آماده شود. بعد از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی، انتقادها به قلعه‌نویی اوج گرفت و امروز مقداد نجف‌نژاد، رئیس هیات مدیره استقلال گفته استقلالی‌ها مشکل بدنی دارند و قلعه‌نویی فقط تا دربی سرمربی این تیم خواهند ماند:‌ «وقتی بازیکن لایی می‌خورد، یعنی نفس ندارد و مشکل بدنی دارد. قلعه‌نویی دوست من و مربی بزرگی است ولی توقع داشتیم که استقلال سهمیه آسیا را کسب کند. تا روز آخر از قلعه‌نویی حمایت می‌کنیم. قرار نیست برای یک مربی هر سال موفقیتی کسب شود اما باید از امسال درس بگیریم. اگر قرار باشد قلعه‌نویی برود، باید حرمتش حفظ شود. تا پایان دربی در خدمت قلعه‌نویی هستیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *



البته مشخصه با اخیاری که درمورد استقلال و قلعه نویی دل خوشی ندارید.
United States
منصوریان
محمد امین
خدا را شکر که متوجه اشتباه خودتان شدید رسما عذر او رابرای سال آینده خواستید هر وقت جلو ضرر را بگیرید برای باشگاه ذینفع است با این هزینه های میلیاردی و کسب نتایج بسیار ضعیف آنهم طی دو سال پول بیت المال را آتش زدید