دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۱
۲

روشن: ژنرال سواد ژنرالی دارد؟

دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 422102
پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: با شکست‌های این فصل استقلال و ناکامی‌های اخیر باید دید آیا سرمربی این تیم با لقب ژنرال آیا سواد ژنرالی را هم دارد؟
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روشن در گفتگو با رادیو ضمن ابراز تاسف از شرایط به وجود آمده برای استقلال در مورد بازی مقابل تراکتور سازی گفت: واقعا متاسفم چرا که هواداران استقلال از این پس حتی از عدد ۴ هم متنفر شدند و مسئولیت این شکست به عهده کسانی است که در راس قرار دارند اما سوال اینجاست که امیر قلعه‌نویی به عنوان ژنرال آیا واقعا سواد ژنرالی داشته است یا درجه‌ها را همینطوری گرفته است.

حالا که باختند پای پیشکسوتان را وسط کشیدند

وی ادامه داد: قبل از بازی به من اطلاع دادند که یک بلیط شما تهیه می‌کنیم تا به استادیوم بیایند اما من قبول نکردم چرا که ما ۲۵ نفر از پیشکسوتان هستیم که با هم در ورزشگاه حاضر می‌شویم و حرف من اینست‌ چرا حالا که شکست‌ها فشار زیادی را روی تیم آورده پای پیشکسوتان را وسط می‌کشید.

آن زمان که در مورد استقلال حرف می‌زدیم ما را متهم به غرض وورزی می‌کردند اما امروز باز پای پیشکسوتان را وسط کشیدند

قلعه‌نویی با کنایه می‌گفت: دو جام می‌گیریم.

روشن در مورد سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در اوایل فصل بود که در یک برنامه حضور داشتم و قلعه‌نویی روی خط آمد و با طعنه و کنایه گفت: ما دو جام در این فصل می‌گیریم اما در حال حاضر استقلال نه تنها جام نگرفته است بلکه حتی سهمیه آسیا را هم نتوانست کسب کنند.

دیدید که ما غرض ورزی نکردیم و آنها مشکل داشتند

وی افزود: اگر انتقادی به استقلال وارد بود فقط هدف ما کمک بود و نه دنبال پست و مقام هستیم و نه خواهیم بود اما آقایان که فکر می‌کردند ما در این باره با غرض ورزی حرف می‌زنیم نشان دادند خودشان‌مشکل دارند و غرض ورزی از سمت آنهاست و به نوعی قصد دارند جو را به نفع خودشان تغییر دهند و از زیر بار شکست‌ها و دلایل آن شانه خالی کنند.

خبرنگاران به تحلیل من خندیدند اما درست از آب درآمد

روشن ادامه داد: از ابتدای فصل با تجزیه و تحلیلی که انجام دادم می‌دانستم استقلال حتی در بین سه تیم هم قرار نخواهد گرفت اما برخی خبرنگاران هم به این موضوع خندیدند اما پیش بینی‌ من درست از آب درآمد و دیدید که استقلال حتی سهمیه آسیا را هم نگرفت.

استقلال و پرسپولیس مشکل ساختاری دارند

وی در مورد افت فوتبال تهران و به خصوص سرخابی‌ها گفت: استقلال و پرسپولیس می‌بایستی بیشتر روی ساختار باشگاه کار کنند و این ضعف چند سالی است که در فوتبال تهران وجود دارد و باید همانند باشگاه‌های سپاهان، فولاد و تراکتور سازی و حتی ذوب آهن عمل کنند تا نتیجه آن را در آینده ببینند و این امر لازمه فوتبال امروز ما خواهد بود چرا که هر زمان این دو تیم قدرتمند باشند تیم ملی ما هم وضعیت مناسبی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
والله ما هم چشم دیدن اون بابارو نداریم!.
ولی خدایا بازم این!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیرسعید ابوزهرا
حسن روشن.........دیدی چکارکرد........... و سوراخ کرد
این شعارمردم ، دراستقبال ازفوتبال فراموش نشدنی حسن روشن بود که دراستادیوم طنین انداز بود.

همه می دانند این قلعه نویی استقلالی نیست وخودراازمکتب شاهین می داند،اویک نفوذی است وبایدبرای همیشه ازاستقلال برود.