سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۴

جنگ اصلی یمن در کجاست؟

يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 421828
جنگ اصلی یمن نه در داخل که در بیرون از مرزهای یمن در جریان است؛ جنگی رسانه ای که متاسفانه ما بازنده آن بوده ایم.
به گزارش جهان، روح الله رضوی در گوگل پلاس نوشت:
جنگ اصلی یمن نه در داخل که در بیرون از مرزهای یمن در جریان است؛ جنگی رسانه ای که متاسفانه ما بازنده آن بوده ایم.
در هفته نخست جنگ که پارلمان پاکستان حکم به عدم مشارکت پاکستان در جنگ علیه یمن داد، سعودی ها نه سفیر و وزیر که امام جمعه حرم مکه را به پاکستان فرستادند تا اگر در عرصه سیاسی موفق نشدند دولت پاکستان را درگیر جنگ کنند، عموم مردم پاکستان را به سوی خودشان بکشانند و جناب شیخ سعودی هم هر کجا رفت تا توانست خزعبلات تحویل مردم ساده دلی داد که فریفته حضور روحانی امام جمعه مکه شده بودند!
در نقطه مقابل برخی مسوولین کشوری و لشکری و خطبای ما تا دلتان بخواهد در این روزها حرف هایی زدند که یک راست تبدیل شدند به تیترهای رسانه های عربی و غربی؛ تیترهایی که اثبات مدعای سعودی ها و حامیان غربی شان در مورد بحران یمن بود و عموم مردم مسلمان دنیا را بیش از پیش از ما دور ساخت؛ تیترهایی که برای جبران اثر سو هرکدامشان باید حالا حالا ها خون دل ها خورد و کسی نیست به این آقایان بگوید که چرا نظام باید تاوان ندانم کاریهای شما را بدهد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ن
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تحلیلگر انتقاد شما خیلی کلی گویی است و یه جورایی انتقاد خزعبلی است و فقط کلیه اظهارات مسئولین کشوری و لشکری رو به خاطر تیتر شدن شان در رسانه های غربی و عربی ، بردین زیر سوال و نفرمودین دقیقاً چه نوع از موضع گیری های این مسئولین ندانم کاری بوده و چرا؟؟؟
م ا عالمی
واقعا اگر به دلیل توان عمل نداریم نباید با حرفهای پوچ بهانه دست رسانه های که زیرکانه عمل می کنند، داد.
هادی
آقای تحلیل گر عصبانی ، راهکار نشون بده !! ، به مسؤلان کشوری و لشکری وووو پریدن که هنر نیست !!
جنگ است دوست عزیز ، در جنگ باید به نیروهای دشمن شلیک کنی نه به نیروهای خودت .. این یک جنگ است نه جلسات بحث و روشنفکر بازی
ا
راست میگه ؟؟؟؟؟؟؟؟ مسئولین ما مسبب این جنایات که امریکا و اسرائیل و انگلیس هستند را به فراموشی سپرده و بعضا برای اینکه لطمه ای به مذاکرات ....... نخورد اسمی هم از انها نیاوردنند به جز مقام معظم رهبری و چند مسئول نظامی شجاع کشور که این بزرگواران آبروری ایران را حفظ کردند