جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۳
پرسپولیس دیگر «عابر بانک» ندارد

هدایتی از مزایده چهارم کنار کشید

پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 421486
حسین هدایتی از خرید باشگاه پرسپولیس منصرف شد تا فقط یک خریدار پای خرید سرخ‌ها باقی بماند.
 به گزارش جهان به نقل از ایلنا، در حالیکه سازمان خصوصی سازی اعلام کرده ۲۹ اردیبهشت‌ماه مزایده چهارم سرخابی‌ها برگزار خواهد شد که یکی از خریداران اصلی سرخ‌ها ترجیح داد به دلیل مشکلاتی که دارد از ماجرای خرید باشگاه سرخ پایتخت کنار بکشد تا عملا فقط یک خریدار برای پرسپولیس باقی بماند.

شرکت استیل‌آذین ایران که هدایت آن را حسین هدایتی بر عهده دارد، یکی از مشتریان پر و پا قرص خرید سرخ‌ها بود ولی مشکلات‌مالی و همچنین بدهی‌بانکی که آن را حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند و فرصت کمی که تا زمان برگزاری مزایده چهارم باقی مانده باعث شد آقای عابر بانک قید حضور در مزایده چهارم را بزند و حالا باید منتظر روز موعود باشیم تا وضعیت باشگاه سرخ‌ها مشخص شود.

با کنار کشیدن هدایتی فقط شرکت بهنام‌پیشرو باقی می‌ماند که اگر «اهلیت» این شرکت توسط شورای ۳ نفره متشکل از وزرای اقتصاد، ورزش و دادگستری تایید شود، تکلیف برنده مشخص است و این شرکت که از ابتدای فصل اسپانسر این باشگاه بود به طور رسمی کنترل باشگاه را در دست خواهد گرفت.

این در حالی است که هنوز وضعیت باشگاه استقلال مشخص نیست و باید تا روز مزایده صبر کرد تا تکلیف آبی‌های پایتخت هم مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شرکت بهنام پیشرو با برگزار کنندگان مزایده احتمالا نسبتی نداره؟
واقعا هدایتی درست گفته که از ماست که برماست.
یه اسپانسر قوی مثل هدایتی رو مجبور میکنن بکشه عقب.
ali
یه نفر یه پول چند کارگر بدخت تو نمیده غلط میکنه که میخواد تیم بخره حالا بقیه بدهکاریهای بانکی به کنار،همین اقای عابدینی گفته بود اگر بدهی هدایتی بیشتر ار 200 میلیون باشه فلان کارو میکنم امروز گفته اعتراف میکنم که هدایتی میلیاردها بدهی داره
حیف است استیل آذین به هدایتی سپرده نشود.