سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۳

تصوير دیده نشده از اتاق مذاکرات با ۱+۵

دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 420840
يک عضو تيم مذاکره کننده هسته اي تصويري کمياب از اتاق مذاکرات هسته اي منتشر کرده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حميد بعيدي ن‍ژاد عضو تیم مذاکره کننده ایرانی تصویری از اتاق مذاکرات ايران و ۱+۵ را منتشر کرد.

وی با انتشار اين عکس در صفحه اينستاگرام خود نوشت: جلسات تدوين متن تفاهم هسته اي، در طول تمامي هفته جاري روز و شب در نيويورك ادامه دارد.

مذاكرات تهيه متن ها طي جلسات بسيار طولاني كه تا پاسي از ديروقت ادامه مي يابد ، همزمان در سطوح مختلف مديران و كارشناسان بين ايران و نماينده اعضاي گروه كشورهاي ١+٥ انجام ميگيرند. دو طرف ابتدا در خصوص هر موضوع با توجه به سوابق مذاكرات پيشنهاد هاي كتبي خود را مطرح مي كنند و در بسياري از موارد نيز براي وضوح بيشتر پيشنهادها روي صفحه قرار ميگيرند و بعد از بحثهاي فراوان پيشنهادات جرح و تعديل ميشوند و به متن واحد تبديل ميشوند.


مواردي كه بعد از بحثهاي زياد مورد توافق قرار نمي گيرند، براي بحثهاي بيشتر در پرانتز و يا اصطلاحا در كروشه قرار مي گيرند. طبيعت مذاكرات به صورتي است كه روي هر يك از جملات و عبارات و كلمات ساعتها مذاكره صورت ميگيرد و هر جمله و كلمه اي با وسواس زياد و با در نظر گرفتن تمامي ملاحظات فني، حقوقي و ... مورد بحث و توافق قرار ميگيرد. مذاكرات طي روزهاي آينده نيز ادامه دارد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اجرتان به خدا
سرور
حتما فرداروزی هم بزرگشان این عکس را نشان می دهد و می گوید متن توافقنامه را قبل از نهایی شدن به مردم نشان دادیم.این هم سندش!
البته معلوم هست تابلو عکس عمدا کدر شده است.
Mohamad
اصلا مشخص نیست کیا تو اتاق نشستن