پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۱۰

توجیه‌بی‌حرمتی حادثه جده توسط نوری‌زاده

سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 417283
علیرضا نوری‌زاده به عنوان عنصر ضدانقلاب و سعودی‌ها فعالیت می‌کندبرای حمایت از آل سعود به ماله‌کشی ماجرای فرودگاه جده پرداخته است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، علیرضا نوری‌زاده، یکی از ضدانقلابیون خارج نشین که به عنوان عامل آل سعود نیز شناخته می‌شود، به نظر می‌رسد ماموریت تازه ای برای ماله‌کشی حادثه جده، دریافت کره است.

وی به تازگی در سخنانی در مورد حادثه جده به طرفداری از ماموران آل‌سعود پرداخته و با توهین به ایرانیان سعی کرده این موضوع را عادی جلوه دهد.

نوری‌زاده در سخنانی درباره این حادثه با متهم کردن ایرانیانی که به زیارت خانه خدا می‌روند، موضوع جده را به مساله مواد مخدر ارتباط داده است و بیان داشته این مساله تفتیش بدنی بوده که البته عادی است و ماموران سعودی به وظیفه خود عمل کرده‌اند!

وی که بارها به اصطلاح به عنوان کارشناس در شبکه العربیه حضور یافته و بر اساس منافع آل سعود سخن گفته است، در این زمینه بیان می‌کند: «عده‌ای از هموطنان ما به خاطر اعتیاد به مواد مخدر این مواد را در جاهای ناگفتنی پنهان می‌کنند و حتی این موضوع باعث مرگ این افراد شده است. در فرودگاه جده محال است دو مامور بتوانند به یک نفر تجاوز کنند.بردند این افراد را لخت کردند و عمل تفتیش را انجام داده‌اند.»

نوری‌زاده که در این سخنان تنها به انجام ماموریت خود فکر می‌کرده، در ماله کشی‌های رفتار سعودی‌ها به این مساله پاسخ نداده است که چطور باید با یک زائر خانه خدا بدین شکل رفتار و بی‌حرمتی شود و چگونه ماموران سعودی به خود حق می‌دهند که با زائرین ایرانی چنین رفتاری کنند.

پیش از این شهرام همایون، یکی از اعضای اپوزیسیون خارج نشین از همدستی نوری‌زاده با حکام عربستان خبر داده و وی را جیره‌خوار آل‌سعود خوانده بود که پول کلانی برای حمایت از سیاست‌های حکومت‌های مرتجع عربی در قالب اپوزیسیون علیه ایران دریافت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کیکاووس
Iran, Islamic Republic of
نوری زاده وامثال این ...اگر غیرت داشتند آب در آسیاب دشمنان ایران نمیریختند . ...
اون موقع ورود به کشوره که چک میکنن طرف مواد داره وگرنه موقع برگشت که اصولا تفتیشی صورت نمیگیره .

در ضمن شاید نوری زاد خودش از این تجربه ها داره که این اراجیف رو میگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی برادر.... عالی
... وطن فروش
اشكذري
Iran, Islamic Republic of
جناب نوري زاده! . اولا:مگر كشور عربستان محل توليد يا ترانزيت مواد مخدر است كه كسي بخواهد از آنجا مواد خارخ كند؟! ثانيا:افراد را براي ورود مواد مخدر تفتيش مي‌كنند. نه براي خروج از كشور! سوما: شما كاسه داغتر از آش نباش. وقتي خودشون به وقاحت كارشان اعتراف دارند شما سعودي‌تر از آل يهود نباش!
اراکی
Latvia
یکی به این مزدور خائن بگه : بر قرض صحت ادعای شما این دقت و تفتیش باید در موقع ورود به عربستان انجام میشد نه خروج از آن .
بصیر
Romania
کاسه لیس سعودی وامریکا و انگلیس به روباه گفتند شاهد ت کیست گفت دم من .واقعا دروغگو همیشه کم حافظه است ...
United States
این مردک جیرخوار سعودیا هستش یک وطن فرش به تمام معناست
عبدالله ایرانی
مگر سعودیها مواد مخدر دارند که هنگام خروج مسافران بخواهند خارج کنند.
...، موقع خروج از كشور عربستان كه كسي مواد با خودش حمل نميكنه ....