کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صعود نفت تهران به صدر جدول گروه B

آتش بازی نفت مقابل حریف سعودی

19 فروردين 1394 ساعت 0:20

تیم نفت تهران با ۳ گل بر الشباب عربستان در ریاض غلبه کرد و به صدر جدول گروه B رسید.


به گزارش جهان به نقل از فارس، نفت تهران دیگر نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در گروه B از ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف حریف عربستانی رفت.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان منصوریان خاتمه یافت.

گل‌های بازی را وحید امیری در دقیقه ۷۵ و و ارسلان مطهری در دقیقه ۸۳ و رضا علی‌یاری در دقیقه ۹۰ + یک برای نفت تهران به ثمر رساندند.

منصوریان در نیمه اول این نفرات را روانه میدان کرد:

علیرضا بیرانوند، شیری، پادوانی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ابراهیمی، وحید امیری و غلامرضا رضایی ۱۱ بازیکن تیم نفت در بازی امشب مقابل الشباب عربستان هستند.

نیمه دوم با حملات دامنه‌دار الشباب آغاز شد اما بعد از دقایقی این نفت بود که توپ و میدان را در دست گرفت و توسط وحید امیری در دقیقه ۵۷ به گل رسید البته شماره ۹ نفت لحظاتی پیش هم دروازه حریف را فرو ریخته بود که با پرچم کمک داور آفساید اعلام شد.

در ادامه بازی هم نفت تهران با تعویض ارسلان مطهری به ضد حملات خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۸۳ به گل دوم رسید و در ادامه رضا علی یاری دیگر تعویضی نفت در دقیقه ۹۱ گل سوم را به ثمر رساند و در نهایت این مصاف با ۳ گل به سود نفت تهران در ریاض خاتمه یافت تا شاگردان منصوریان با ۷ امتیاز به صدر جدول صعود کنند.

در جدول گروه B نفت با ۷ امتیاز در صدر و العین با ۶ امتیاز در مکان دوم و پاختاکور با ۵ امتیاز در جایگاه سوم و الشباب با ۲ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.


کد مطلب: 416145

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/416145/آتش-بازی-نفت-مقابل-حریف-سعودی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com