چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

خط قرمزپلیس برای مسافران نوروزی

شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 413765
رئیس پلیس آگاهی ناجا، رعایت حقوق مردم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را خط قرمز پلیس در نوروز دانست که پلیس با جدیت و برابر قانون برای حفظ آن تلاش می کند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا مقیمی در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) استان سمنان، گفت: با توجه به رشد فزاینده ماموریت های یگان های ناجا در سراسر کشور، هدف پلیس در ایام نوروز، خدمت رسانی مضاعف و مناسب به مردم به ویژه مسافران است.

وی کاهش تصادفات جاده ای و تلفات آن را دغدغه مهم کشور دانست و افزود: سنگین ترین مسوولیت پلیس و دستگاه های متولی امر در تعطیلات نوروزی کاهش حوادث ترافیکی و حفظ سلامت شهروندان است.

وی یکی از وظایف اصلی قرارگاه نوروزی امام علی(ع) را رصد لحظه ای جاده های ارتباطی و حوزه استحفاظی مربوطه عنوان و ابراز امیداوری کرد: با هدایت ستادی و دقیق مسوولان، تلاش جهادی کارکنان و مشارکت فعال مردمی، بهاری شاد و پرنشاط برای تمامی شهروندان رقم بخورد.

مقیمی با اشاره به شرایط جغرافیایی ویژه استان سمنان، گفت: بخش زیادی از مسافران نوروزی از این استان عبور می کنند و این موضوع اهمیت این مسیر را دوچندان و وظیفه پلیس را سنگین تر می کند.

وی حضور فیزیکی پلیس و یگان های امدادی و خدماتی در محور تهران - مشهد در استان سمنان را مناسب ارزیابی و اضافه کرد: با توجه به حجم بالای تردد مسافران و زائران نوروزی حرم امام رضا(ع) وضعیت ترافیکی جاده های این استان نیز روان و مناسب است.

رییس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به مسافرت تعداد زیادی از مردم و خالی بودن منازل آنان، ضمن توصیه مکرر به شهروندان برای رعایت نکات ایمنی در پیشگری از سرقت، تاکید کرد: پلیس تدابیر ویژه ای برای مقابله با سارقان منازل در نظر دارد.

سرهنگ علی اکبر سلیمانیان جانشین فرماندهی انظامی استان سمنان در این نشست ضمن معرفی وضعیت فرهنگی، اجتماعی و بومی این استان، گزارشی از اقدامات یکساله پلیس ارایه کرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا، با حضور در استان سمنان با بازدید از جاده ارتباطی و ایستگاه های انتظامی و ترافیکی جاده ای در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) این استان حضور یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *