جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
سازمان هواشناسی اعلام کرد

ورود سامانه بارشی جدید از روز یکشنبه

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 413657
سازمان هواشناسی از بارش باران در بیش از نیمی از کشور خبر داد و مطابق پیش‌بینی‌های اعلام شده، شدت بارش‌ها به تدریج از غرب کشور کاسته و در شرق کشور ادامه پیدا می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، طبق اعلام سازمان هواشناسی هم اکنون در بیش از نیمی از کشور بارش باران و به تناوب بارش برف در جریان است.

بنابراین گزارش به تدریج از شدت بارش‌ها از نیمه غربی کاسته و بارش باران در شرق و به خصوص شمال شرق کشور آغاز خواهد شد.

گزارش‌ سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که هم اکنون هر چه به نقاط جنوبی کشور نزدیک می‌شویم بارش باران همراه با رعد و برق و هر چه به شمال کشور نزدیک می‌شویم بارش‌ها به صورت برف صورت می‌گیرد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: شدت بارش‌ها در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب استان فارس بیشتر از سایر نقاط کشور است.

طبق پیش‌بینی‌ها از بعد از ظهر امروز از شدت بارش در غرب کشور کاسته خواهد شد اما از روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی جدید بار دیگر بارش‌ها از سمت غرب کشور آغاز می‌شود.

به گزارش جهان، هم اکنون بیش از نیمی از کشور شاهد بارش باران و برف است که این بارش‌ها تا ۲۴ ساعت آینده در کشور ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *