کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعزام "ارامنه" به مناطق عملیاتی جنوب

24 اسفند 1393 ساعت 16:55

جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران ارامنه در قالب کاروان راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.


به گزارش جهان، به نقل از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، به همت باغ موزه دفاع مقدس  و ترویج فرهنگ مقاومت و شهرداری منطقه 6 تهران 80 نفر از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و همشهریان ارامنه صبح امروز 24 اسفندماه به همراه کاروان راهیان نور شهرداری تهران راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
از سوی شهرداری منطقه 6 تهران امروز بیش از 440 شهروند در قالب 11 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند که از این میان دو اتوبوس به شهروندان ارامنه اختصاص داشت.
خانواده شهدا و ایثارگران و سایر شهروندان ارامنه طی مراسمی با حضور اردشیر آل عوض معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان بازرسی شهرداری تهران، شهردار و معاونین نواحی منطقه 6 ، در صحن کلیسای ارامنه واقع در خیابان کریمخان برای بازدید از مناطق جنگی جنوب بدرقه شدند.
این کاروان بالغ بر 100 شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس و 5 شهید را در دوران انقلاب به ایران اسلامی تقدیم کرده اند و در زمان جنگ نیز علاوه بر اعزام نیروهای ارامنه، همکاری های قابل توجهی را در بخش لوجسیتیکی  و کمک های مردمی به رزمندگان داشته اند.
گفتنی است: استقبال هموطنان ارامنه برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس و اشتیاق زاید الوصف این عزیزان زیارت مشهد شهدا مثال زدنی است و این موضوع باعث شده است که شهرداری تهران در هر دوره نسبت به اختصاص سهمیه به این هموطنان اقدام وجمعی از هموطنان ارامنه را برای بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با سرزمین های حماسه و رشادت عازم مناطق نور کند.
کاروان امروز، پنجمین کاروان ارامنه است که به همت شهرداری تهران از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می کند.


کد مطلب: 412827

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/412827/اعزام-ارامنه-مناطق-عملیاتی-جنوب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com