جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

هشدار محمد ودود حیدری درباره «جریان‌ انحرافی جدید»

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 412604
رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه سخنان یونسی نشان تلاش جریان انحرافی جدید برای ضربه زدن به بیداری اسلامی است، گفت: اظهارات یونسی در تضاد کامل با ابعاد بین‌المللی گفتمان انقلاب اسلامی است.
به گزارش جهان، محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به اظهارات جنجالی علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور درباره شکل گیری امپراتوری ایرانی که موجب فضاسازی گسترده رسانه‌های مخالف ایران شد، گفت: یکی از ویژگی‌ها و راهبردهای اصلی انقلاب اسلامی تشکیل حکومت جهانی اسلام بوده و خواهد بود.

وی افزود: شروع انقلاب اسلامی از ایران و نه محدود به ایران جزو مباحث اصلی و بنیادی گفتمان انقلاب اسلامی است. تردیدی در اینکه انقلاب اسلامی از ایران شروع شده اما در محدوده جغرافیای ایران نمی‌گنجد و باید جهانی شود و به حکومت جهانی مستضعفین برسد، نیست.

حیدری در ادامه تصریح کرد: اما این مفهوم هیچ‌گاه به معنی اشغال کشورهای منطقه، به معنی تشکیل امپراتوری ایرانی، کشورگشایی و دست‌اندازی به کشورهای دیگر نیست، نبوده و نخواهد بود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به سخنان اخیر یونسی گفت: اظهاراتی که یونسی مشاور رئیس جمهور داشت با ابعاد بین‌المللی گفتمان انقلاب اسلامی در یک تباین جدی و تفاوت آشکار و در یک تناقض مبنایی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر فهم درستی از فرمایشات امام (ره) و گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشیم، می‌بینیم که سخنان یونسی از هیچ مبنای گفتمانی درستی برخوردار نیست.

حیدری با تاکید بر این موضوع که اظهارات یونسی به ایفای نقش انقلاب اسلامی در منطقه ضربه می‌زند، گفت: این سخنان نشان از تلاش جریان انحرافی جدید برای ضربه زدن به بیداری اسلامی و نقش انقلاب اسلامی در منطقه دارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: اگر سخنان یونسی از روی جهالت بوده باید این سخنان از جانب وی، وزارت خارجه و دولت اصلاح شود و اگر این اصلاح صورت نگیرد این شائبه بوجود می‌آید که این سخنان برای ضربه زدن به نقش انقلاب اسلامی در منطقه است.

وی با بیان اینکه چنین اظهاراتی آسیب جدی به ایفای نقش انقلاب اسلامی در منطقه می‌زند، گفت: فرزندان بصیر امام خمینی (ره) اجازه نمی‌دهند برخی اظهارات که یا از بی اطلاعی و یا مغرضانه است، بخواهد به حرکت عظیم انقلاب اسلامی در منطقه ضربه بزند.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی حق ندارند با بیان اظهارات سخیف و غیر عاقلانه به حرکت عظیم انقلاب اسلامی در منطقه آسیب برسانند، اگر چه جریان انقلاب اسلامی در منطقه آنقدر ریشه‌دار و عمیق است که با چنین اظهاراتی آسیبی بدان وارد نشود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پایان گفت: توقع ما از دولت شفاف عمل کردن در این موضوع است، باید یا مشاور رئیس جمهور عذرخواهی کند یا دولت وی را حذف و کنار بگذارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جریان انحرافی دولت قبل و دولت فعلی آبشخورش یکی است.