دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

حمله‌به‌زندان مرکزی‌جودربحرین+تصاویر

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۱
کد مطلب: 412000
بر اساس تصاویر و اطلاعاتی که از داخل زندان‌ مرکزی جو در بحرین به دست خبرگزاری ما رسیده است، نیروهای امنیتی این زندان لحظاتی پیش به زندانیان سیاسی یورش برده و اقدام به تخریب وسایل آنان کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بر اساس تصاویر و اطلاعاتی که از داخل زندان‌ مرکزی جو در بحرین به دست خبرگزاری ما رسیده است، نیروهای امنیتی این زندان لحظاتی پیش به دلایل نامعلومی به زندانیان سیاسی یورش برده و اقدام به تخریب وسایل آنان کرده‌اند.

همچنین گزارش شده است که نیروهای امنیتی در حال آمادگی برای حمله گسترده تر به زندانیان سیاسی در بند‌های مختلف این زندان هستند.

نظام حاکم در بحرین انواع مختلفی از شکنجه‌های جسمی؛ مثل ضرب و شتم، شوک الکتریکی و سوزاندن با ته سیگار علیه زندانیان سیاسی و انقلابیون اعمال می‌کند.

«نبیل رجب»، رئیس مرکز حقوق بشر بحرین که در بازداشت به سرمی‌برد، تاکید کرد که شاهد شکنجه انقلابیون در بند رژیم آل خلیفه در «زندان جو» بوده است.










نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عین سین
Iran, Islamic Republic of
کارآدمکشی و توحششان در سطح شهر تمام شده؟ که حالا این توحش را بردند توی زندان؟ خاک توی سر سرانشان وجوامع مدعی حقوق بشر!!