جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

صیفی جات اندکی گران شد

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 409699
قیمت میوه در طول هفته جاری بدون تغییر مانده ضمن اینکه بهای سبزی و صیفی جات اندکی افزایش یافته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، قیمت میوه در طول هفته جاری نسبت به هفته گذشته بدون تغییر بوده ضمن اینکه قیمت سبزی و صیفی جات با افزایش جزئی همراه بوده است. در همین زمینه علی امامی معاون اتحادیه بار فروشان به مهر گفت: قیمت میوه نسبت به هفته گذشته هیچگونه تغییری نداشته و در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم پرتقال درجه یک سه هزار و ۳۰۰ تومان، درجه دو هزار تومان، رانندگی تخم ژاپنی شیراز سه هزار و ۵۰۰ تومان، درجه دو سه هزار تومان، سیب درختی درجه یک دو هزار و ۷۰۰ تومان، درجه دو دو هزار تومان، درجه سه هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۳۰۰ تومان، کیوی درجه یک دو هزار و ۵۰۰ تومان، درجه دو دو هزار تومان و نارنگی جنوب سه هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی همچنین در مورد قیمت انواع سبزی و صیفی جات با اشاره به افزایش جزئی بهای این محصولات در طول هفته جاری اظهار داشت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم هویج فرنگی ۷۰۰ تومان، کرفس ۴۰۰ تومان، کاهو سالادی ۶۰۰ تومان، کاهو چینی ۶۰۰ تومان، خیار ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان، گوجه فرهنگی ۴۰۰ تومان، پیاز ۷۰۰ تومان، سیب زمینی ۸۰۰ تومان، سیب زمینی نو هزار تومان، سبزی پلو، کوکو، آش، قرمه ۷۰۰ تومان سبزی خوردن ۸۵۰ تا ۹۰۰ تومان، بادمجان ۴۰۰ تومان، کلم پیچ ۳۵۰ تا ۴۰۰ تومان و کلم قرمز ۶۰۰ تومان است.

براساس این گزارش افت قیمت گوجه فرنگی طی هفته های اخیر سبب ورود دولت به این بحران شد و دولت اعلام کرد که این محصول را سر مزرعه از کشاورزان به قیمت ۳۰۰ تومان خریداری می کند.

همچنین براساس این گزارش قیمت مرغ طی هفته جاری نسبت به هفته قبل تغییر چندانی نداشته و در سطح شهر از حدود هفت هزار تومان تا حدود هشت هزار تومان به فروش می رسد علاوه بر این قیمت این کالا در میادین میوه و تره بار کمتر از هفت هزار تومان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با تشکر از تورم صفر یا منفی این ماه که آقای روحانی خبر داده بودند!