پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
گزارش آسوشیتدپرس از جنجال برسر اقدام غير اخلاقي در باشگاه استقلال

نتيجه بازي تيم بانوان و پسران استقلال!

این پایگاه خبری در ادامه گزارش خود می­نویسد: باشگاه استقلال در پی این حادثه تعدادی از مسئولین تیم­های پایه را معلق و تعدادی را تا 5000دلار جریم
سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۸۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 40943
خبر برگزاری مسابقه فوتبال میان بانوان و نوجوانان پسر در یکی از باشگاه­های پایتخت باعث سوءاستفاده رسانه­های خارجی شد.
  به گزارش "جهان"،در پی بروز خبري مبنی بر رویارویی تیم بانوان استقلال و تیم نوجوانان پسر این باشگاه، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی اعلام کرد که برای نخستین بار از زمان انقلاب ایران، یک تیم فوتبال بانوان با تیم مردان به رقابت پرداختند.
  در ادامه این گزارش آمده است: برگزاری نخستین مسابقه مختلط میان زنان و مردان در ایران، باعث شد که مقصران این حادثه مجازات شوند.
  این پایگاه خبری در ادامه گزارش خود می­نویسد: باشگاه استقلال در پی این حادثه تعدادی از مسئولین تیم­های پایه را معلق و تعدادی را تا 5000دلار جریمه کرد.
  آسوشیتدپرس در بخش دیگری از گزارش خود، با اشاره به این که بر اساس قوانین اسلامی هر نوع تماس بدنی میان زن و مرد نامحرم ممنوع است و در ایران زنان از تماشای مسابقه مردان منع شده­اند، تصریح می­کند:به همین دلیل در پی بروز این حادثه دو نفر از مدیران و مربی این تیم­ها از کار برکنار شده­اند. این در حالی است که با وجود در اختیار بودن فیلم این بازی، مسئولین برکنار شده،برگزاری این بازی را تکذیب می­کنند.   با این وجود مسئولان استقلال اعلام کرده­اند که دو مقام مسئول در این زمینه به مدت یک سال و از کار خود معلق شده­اند.
این خبرگزاری حتی از نتیجه این بازی نیز سخن گفته و آورده است:در این بازی که برای نخستین بار در تاریخ انقلاب ایران رخ داده است، تیم نوجوانان پسر با نتیجه هفت بر صفر تیم بانوان را شکست داده است.
  در پایان این گزارش به نقل از یک خبرنگار ورزشی ایران آمده است:من به خاطر ندارم که حتی قبل از انقلاب نیز چنین رقابتی میان مردان و زنان در ایران انجام شده باشد.   گفتني است در پي رسانه‌اي شدن موضوع،باشگاه استقلال اعلام كرد كه بازي بين دو تيم صورت نگرفته اما به خاطر تخلف، عاملان اين مساله را جريمه كرده و از ملت ايران عذر خواهي نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *