کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاج زاده: اصلاح‌طلبان، احمدی‌نژاد را برای ورود به انتخابات تشویق کنند

27 بهمن 1393 ساعت 22:36

تاج زاده می گوید: جناح اصول گرا که در حال حاضر به دو طیف موافق و مخالف ائتلاف با تکفیری ها[!] تقسیم شده اند با به میدان آمدن احمدی نژاد به احتمال قریب به یقین سه گروه خواهند شد و اختلاف مزبور جبهه پایداری را نیز دربرخواهد گرفت.


به گزارش جهان، تابناک نوشت:
فخرالسادات محتشمی پور در گزارشی از ملاقات این هفته خود با همسرش سید مصطفی تاجزاده در مورد فعال شدن احمدی نژاد نکاتی چند به نقل از تاج زاده بیان می کند: فعال شدن آقای احمدی نژاد علاوه بر این که حق شهروندی او به شمار می رود، در مجموع و در بلند مدت به سود چند صدایی، باز شدن فضای سیاسی و افزایش قدرت انتخاب مردم است. جناح اصول گرا که در حال حاضر به دو طیف موافق و مخالف ائتلاف با تکفیری ها[!] تقسیم شده اند با به میدان آمدن احمدی نژاد به احتمال قریب به یقین سه گروه خواهند شد و اختلاف مزبور جبهه پایداری را نیز دربرخواهد گرفت. جمعی از ایشان به مخالفت و گروهی به پشتیبانی از او خواهند پرداخت.

همچنین باید در نظر داشت که آقای احمدی نژاد پس از قهر ۱۱ روزه و مغضوب واقع شدن، موضع خود را تغییر داده از اجرای کامل قانون اساسی، تأمین حقوق شهروندی و آزادی رسانه ها دم می زند و فضای امنیتی را دانشگاه ها محکوم می کند و خود را نه اصولگرا و نه اصلاح طلب می خواند. همین دیدگاه و جهت گیری موجب شده است که جناح اصولگرا در باب فعال شدن مجدد او سکوت کند. چرا که این حرکت را بیش از همه به ضرر خود می بیند. در جانب مقابل اصلاح طلبان باید با بالا بردن هوشیاری و انسجام خویش آقای احمدی نژاد را برای ورود به انتخابات سال آتی تشویق کنند. در عین حال وی را به سخن گفتن بیشتر ترغیب نمایند تا به این ترتیب مجبور شود جوابگوی عملکرد خود و دولتش در زمینه های گوناگون از بورسیه ها تا تحریم و از فساد اقتصادی تا شلیک تیر خلاص به معاون اول خویش گردد.


کد مطلب: 407781

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/407781/تاج-زاده-اصلاح-طلبان-احمدی-نژاد-ورود-انتخابات-تشویق-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com