کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خود را فدای پرونده مهدی هاشمی نکنید

27 بهمن 1393 ساعت 15:22

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ قوه قضائیه خود را فدای پرونده مهدی هاشمی نکند و با تعلل در صدور حکم، موجبات سلب اعتماد مردم از این قوه را فراهم نیاورد.


به گزارش جهان، سید محمدعلی موسوی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در قوه قضائیه اظهار داشت:‌ با توجه به خواسته مردم در رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی انتظار می‌رود تا قوه قضائیه هر چه سریع‌تر و بدون تأثیرپذیری از افراد و جریانات خاص حکم عادلانه‌ای را در مورد پرونده وی صادر کند.

وی افزود: در صورت تأثیرپذیری قوه قضائیه از جریانات و فشارهای جریان‌ها و اشخاص مختلف در مورد پرونده مهدی هاشمی در واقع می‌توان گفت که دستگاه قضا خود را فدای این پرونده کرده و عدم صدور حکم لازم برای پرونده وی سبب سلب اعتماد مردم از این قوه می‌شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با تأکید بر صدور هرچه سریع‌تر حکم پرونده مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: اگر اتهامات متعدد است، لااقل در مورد اتهامات محرز شده در پرونده مهدی هاشمی احکامی صادر شود و در مورد موارد و اتهامات بعدی تحقیقات ادامه پیدا کند.

موسوی در پایان تصریح کرد: از سال ۸۸ موارد مختلفی در خصوص مهدی هاشمی و اتهامات وی مطرح شده است که از آن زمان تاکنون و پس از گذشت ۵ سال این موضوع ادامه داشته اما هنوز حکم قطعی برای پرونده وی صادر نشده است.


کد مطلب: 407715

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/407715/خود-فدای-پرونده-مهدی-هاشمی-نکنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com