سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۱۲

وزیر بهداشت: مشاور ابتکار آدم شریفی است!

يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 407518
وزیر بهداشت در واکنش به سخنان اسماعیل کهرم، مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایشان آدم شریف و خوبی هستند.
وزیر بهداشت: مشاور ابتکار آدم شریفی است!
به گزارش جهان، حسن هاشمی در گفت و گو با فارس، در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره اظهارات اسماعیل کهرم مشاور معصومه ابتکار چیست، گفت: ایشان بسیار آدم شریف و خوبی هستند.

اسماعیل کهرم، دیروز طی مصاحبه‌ای با خبرنگار جامعه فارس، از سفر وزیر بهداشت به اهواز که در پی آلودگی هوای اهواز و شدت یافتن ریزگردها انجام شده بود، انتقاد کرد و الفاظ عجیبی به کار برد که مایه تعجب شده بود. وی در این گفتگو دخالت وزیر بهداشت در امور محیط زیست را مطرح کرده و گفته بود، سفر وزیر بهداشت به اهواز باعث شده بود که رئیس سازمان محیط زیست به اهواز نرود.

وی البته بعداً خبرگزاری فارس را به تحریف سخنانش متهم کرد و همین امر باعث شد تا خبرگزاری فارس متن کامل فایل صوتی سخنان وی را منتشر کند.

بعد از آن عباس زارع نژاد، مشاور وزیر بهداشت در واکنش به سخنان کهرم به خبرنگار فارس گفت: وزیر بهداشت به عنوان نماینده رئیس جمهوری و با دستور مستقیم روحانی به اهواز سفر کرده است و تأمین سلامت مردم در آلودگی هوا نیز از وظایف وزیر بهداشت است.

آلودگی شدید هوا و تشدید میزان ریزگردها در شهرهای خوزستان به خصوص اهواز طی روزهای گذشته زندگی را برای مردم این استان بسیار سخت کرد. گرد و خاک نه تنها امکان دید و تردد را از مردم گرفت،‌ بلکه مردم حتی در خانه های خود نیز از هجوم گرد و خاک ها در امان نبودند.

در این میان بیماران تنفسی، افراد دچار آلرژی و آسم، بیماران قلبی- عروقی، زنان باردار، سالمندان و کودکان بیش از همه در معرض خطر و آسیب قرار گرفتند، در برخی روزها مدارس و ادارات تعطیل شد اما هجوم ریزگردها همچنان مردم اهواز و بسیاری از شهرهای استان خوزستان و استانهای غربی کشور را آزار می دهد.

وزیر بهداشت بعد از سفر به اهواز اعلام کرد که ریزگردها و گرد و غباری که در این روزها در خوزستان ایجاد شده هم منشاء خارجی دارد و هم علل داخلی و کمبود بارندگی، خشکسالی، خشک شدن آبهای سطحی و از جمله هورالعظیم و تالابها را عامل این پدیده اعلام کرد و البته اعلام کرد که بخش مهمتر علت این پدیده در خارج کشور است. وی اضافه کرد که به زودی به عراق سفر خواهد کرد و بخشی از هدف سفر وی مسئله آلودگی هوا خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بر خلاف صحبتهای مشاور ابتکار سخنان دکتر هاشمی مودبانه و با خویشتنداری بود که این ارزشمند است.
ان شا الله مشاور ابتکار از این نوع برخورد دکتر هاشمی درس بگیرند و از ایشون عذرخواهی کنند
سید با اصل و نسب یعنی این
از موضع ادب عقب نشینی نمیکنه
محسن
Iran, Islamic Republic of
جالبه که رییس جمهور به ابتکار دستور نداده به اهواز بره و به وزیر بهداشت دستور داده. یا شاید هم دستور داده ولی دولتی درون دولت وجود دارد؟!!
دوستت داریم اقای وزیر.
محسن
United States
کاشکی همه ی مسئولین اینجور با قضایای مشابه با اغماض و دیده پوشی برخورد کنند که فرصت های خدمتگزاری مصروف بزن بزن های جناحی نشه
رحمت به اون شیری که خوردی
Iran, Islamic Republic of
مشاور ابتكار در حد شان خانوادگي خودش حرف زده ابتكار چيه كه مشاورش چي باشه
عین سین
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان برون تراود که در اوست مهم اینه که هر کس بر اساس شخصیتش حرف میزنه به قول سعدی:تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد
به نظر میاد خط قرمز دولت از همکاری با جناح سیاسی مخالف به کار کردن برای مردم تغییر کرده
قریشی
روایت است که می گوید: "یکَلِّمونَ الناسِ عَلی قَدرِ عُقولِهِم" یعنی هرکس به اندازه عقلش سخن میگوید.
اصولگرا هستم....
دکتر هاشمی عزیز ....بسیار به چشم و باور ما عزیز بودی ...قطعا عزیز تر شدی....درود خدا بر باور زیبای تو....
اكبر عشق خاطره !!؟؟
بابا ! مردم زود قظاوت نكنين ، حتماً منظور از هاشمى ،
هاشمىِ رفسنجانى بوده ؟
اين بابا آدم پخته اييه ،شايد تشابه اسمى باعث شده
مگه نميشه ؟؟؟؟؟