جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
فحاشی در رختکن عامل اختلافم با قلعه‌نویی بود

عامل اختلاف قلعه‌نویی و رحمتی

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب: 406739
دروازه‌بان پیشین تیم ملی با اشاره به اینکه به خاطر مالیات قراردادش با استقلال، ممنوع الخروج است، گفت: پس از شنیدن رکیک‌ترین الفاظ، در رختکن جواب امیر قلعه‌نویی را دادم که این آغاز اختلاف‌مان بود.
به گزارش جهان به نقل از سایت برنامه ۹۰، سیدمهدی رحمتی دوشنبه شب و در گفتگو با دوربین برنامه ۹۰، سکوت طولانی مدتش درباره جدایی از تیم فوتبال استقلال را شکست و در مورد دلایل جدایی‌اش از این تیم صحبت کرد.این دروازه‌بان بدون نام بردن مستقیم از امیر قلعه‌نویی، برخورد او و الفاظ رکیک سرمربی وقت استقلال را عامل جدایی‌اش از این تیم بیان کرد.

وی در ابتدا در مورد اینکه طلبش از استقلال را گرفته یا خیر گفت: از پول سال گذشته‌ام ۹۰۰ میلیون تومان طلبکارم و نه تا الان صحبتش را کرده بودم و نه اینکه حرفش را جایی زده بودم، تنها چیزی که الان من را اذیت می‌کند این است چون مالیات این قرارداد به عهده باشگاه استقلال بوده، ممنوع الخروج شده‌ام که بهرام افشارزاده به من قول دادند، این مشکل حل شود.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اینکه آیا تنها او پولش را نگرفته و سایرین به پولشان رسیده‌اند یا خیر؟ اظهار کرد: فهرستی که سال گذشته وزارت ورزش منتشر کرد، خود گویای همه چیز بود و مشخص کرد چند درصد از قرارداد کادرفنی پرداخت شده است. از طرف دیگر بازیکنانی که در تیم ماندند، هم طلبشان را گرفتند و من هم فقط به احترام بهرام افشارزاده و هواداران این تیم سکوت می‌کنم تا در کورس قهرمانی ضربه‌‎ای به استقلال نخورد.

وی درباره اینکه چرا سمت نیمکت استقلال نرفت خاطرنشان کرد: تا عمر دارم به سمت این نیمکت نخواهم رفت. آدم باید برای خودش ارزش قائل باشد، در استقلال خواسته‌هایی وجود داشت که من نمی‌توانستم به آنها تن بدهم. الان بیشتر نمی‌خواهم صحبت کنم و منتظر پاسخ کادرفنی استقلال به مصاحبه اول فصل خودم هستم.

رحمتی در پاسخ به اینکه آیا اختلاف شما و قلعه‌نویی بعد از بازی ملوان فصل قبل آغاز شد؟، یادآور شد: بله از همان موقع شروع شد زیرا آن زمان در رختکن استقلال من رکیک‌ترین حرف‌هایی که تا به حال در عمرم نشنیده بودم، شنیدم و من هم جواب سرمربی تیم را دادم، چون نمی‌توانستم این صحبت‌ها را هضم کنم.

وی ادامه داد: من گفتم این الفاظ را برای ما به کار نبرید اما به من پاسخ دادند شما برای این پول گرفتید. من هم پاسخ دادم پول نگرفتم که فحش و بی‌احترامی بشنوم، پول گرفتم که فوتبال بازی کنم. شما می‌توانید به باشگاه بگویید ۵۰ درصد من را جریمه کند نه بی‌احترامی کنید که بعد از آن مشکلات ما شروع شد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اینکه در نهایت خودش از استقلال کنار رفته یا از این تیم کنار گذاشته شده؟، تصریح کرد: از استقلال کنار گذاشته شدم و دیگر نمی‌دانم این را به چه زبانی بگویم. تا روز آخری که برای استقلال بازی کردم، تمام جانم را گذاشتم و بازی کردم و نمونه بارز آن بازی ماقبل پایانی برابر فولاد و سعی کردم تا وقتی در این بودم تا روز آخر برای قهرمانی تلاش کنم.

وی در پاسخ به اینکه ماجرای دادگاه جواد نکونام و شهادت وی چه شد، تاکید کرد: من شاهد کسی نبودم، تنها از طرف دادگاه احضار شدم و حرف‌هایی که در کمیته اخلاق زدم، را همان جا تکرار کردم و سعی کردم دروغ نگویم. من را به عنوان شاهد نخواستند اما از من خواستند درباره حقایق صحبت کنم و من هم درباره تمام حقایق صحبت کردم.

به گزارش سایت برنامه ۹۰، رحمتی درباره اینکه به نظرش رای دادگاه چه خواهد بود؟، به کنایه گفت: باید منتظر بمانیم رای را اعلام کنند اما مطمئن هستم که "توبیخ" نخواهم شد چون آنجا رابطه‌ها جوابگو نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *