جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۱۲

انتقاد عضو روشندل شورای شهر از جمله رئیس‌جمهور

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 406654
عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد به رئیس‌جمهور مبنی بر عنوان کردن عقل سالم در بدن سالم گفت: امیدواریم این موضوع فقط یک مثل باشد، چرا که در مثل جای مناقشه نیست، رئیس‌جمهور هر چه زودتر اقدام به تشکیل شورای عالی معلولان کند.
انتقاد عضو روشندل شورای شهر از جمله رئیس‌جمهور
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی صابری در جریان یکصد و سی و یکمین جلسه شورای تهران اظهار داشت: رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دولت تدبیر و امید در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده است که عقل سالم در بدن سالم است که امیدواریم بیان این جمله فقط یک مثل باشد چرا که در مثل جای مناقشه نیست.

وی تصریح کرد: در کل، صحبت اخیر رئیس‌جمهور حرف خوبی نبوده، چرا که بسیار بدن‌های سالمی که عقل سالم ندارند و برعکس آن نیز وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: دنیا را مغز هدایت می‌کند نه جسم و بنده به عنوان یک عضو از جامعه معلولان بنا ندارم صحبت اخیر مطرح شده از سوی رئیس‌جمهور را سیاسی جلوه بدهم بلکه به صورت یک خواسته اجتماعی از رئیس‌جمهور درخواست می‌کنم با توجه به شرایط فعلی، نسبت به تشکیل شورای عالی معلولان اقدام کند، چرا که این موضوع در سال‌های گذشته مغفول مانده است.

صابری در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات شهرک‌ها و مجتمع‌های احداث‌شده در شهر تهران اظهار داشت: این مجتمع‌ها و شهرک‌ها تا زمانی که اسنادشان تفکیک نشده باشد، مشکلاتی زیادی در مورد پسماند و نوسازی دارند.

وی گفت: براساس آمار، تا ۵۰ هزار نفر از صاحبان این مجتمع‌ها و شهرک‌ها حاضر هستند هزینه‌های مربوط به نوسازی و پسماند را بپردازند اما شهرداری به دلیل اینکه اسناد آنها قطعی‌شده نیست، حاضر به همکاری در این بخش نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهلول !!؟
يه ... يه سنگ توچاه ميندازه صدتا عاقل نميتونه دربياره !!
....
Iran, Islamic Republic of
....کامنت من چی شد
((عقل سالم در بدن سالم است ))یک مثل قدیمی است وکسی نبایدبه خودبگیرد
حالا اگر من به خودم بگیرم چه؟
جنابی که این توهین رو یه مثل میدونی این رو هم شنیدی هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد...و این رو هم میدونی ما مثل ها رو جایی بکار میبریم که بخواهیم با کنایه حرف و منظورمون رو برسونیم...شما که با سواد هستی طرفدار با سوادها هم هستی به من بگو اگر قرار باشه بی غرض مثل بکار ببریم خب رییس جمهور میفرمودن قطره قطره جمع گردد .انگهی دریا شود خب مثل اورده بودن دیگه...پس .................!
Iran, Islamic Republic of
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد
Romania
مثل های قدیمی خیلی هاشون در عصر حاضر بی معنا شده ان
مثل یه بار جستی ملخک دو بار جستی ملخک
ما الان آقازاده ای داریم که همش میجسته لامصب
از فساد و رشوه نفتی گرفته تا الا ماشااله
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
...
از آن طرف جانبازان جنگ تحمیلی ما حتی با وجود ناسالم بودن فیزیکی بدن در بسیاری از عرصه ها خوش و حتی فوق العاده درخشیده اند.آنها علیرغم داشتن امیال و آرزوهای مادی و دنیایی با حضور در جبهه ها با بذل جان و اعضای بدن خود جلوی پیشروی دشمن را گرفتند تا برخی از مسئولین نظام در پشت جبهه ها بتوانند به خوبی! فکر کنند و از راه دور! و در تهران جنگ را مدیریت کنند! و اگر هم شد این مسئولین تا نزدیکی ها جبهه ها بروند و چند عکس یادگاری برای روز مبادا بگیرند!.همینطور معلولان مادرزادی و حتی سایر افرادی که دارای نقص فیزیکی اندو افتخارات را برای خود، خانواده و جامعه خود رقم زده اند...
Iran, Islamic Republic of
اصلا آقای روحانی کی همچین حرفی زد؟
ایشان گفتن :(( خدا عقل سالم بدهد در بدن سالم))
حالا من نميدونم این چه جور استنتاجی بود از این جمله!!!!
...
مجیداعتمادی
Iran, Islamic Republic of
آقای خاتمی باعملکردش برای خودبحران میساخت ولی آقای روحانی باکلامش نیز برای خود بحران می سازد
این... خودش از اصلاح طلبان حمایت کرده...
دوباره بهونه های بنی اسراییلی شروع شد