کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد عضو روشندل شورای شهر از جمله رئیس‌جمهور

21 بهمن 1393 ساعت 13:23

عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد به رئیس‌جمهور مبنی بر عنوان کردن عقل سالم در بدن سالم گفت: امیدواریم این موضوع فقط یک مثل باشد، چرا که در مثل جای مناقشه نیست، رئیس‌جمهور هر چه زودتر اقدام به تشکیل شورای عالی معلولان کند.


به گزارش جهان به نقل از فارس، علی صابری در جریان یکصد و سی و یکمین جلسه شورای تهران اظهار داشت: رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دولت تدبیر و امید در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده است که عقل سالم در بدن سالم است که امیدواریم بیان این جمله فقط یک مثل باشد چرا که در مثل جای مناقشه نیست.

وی تصریح کرد: در کل، صحبت اخیر رئیس‌جمهور حرف خوبی نبوده، چرا که بسیار بدن‌های سالمی که عقل سالم ندارند و برعکس آن نیز وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: دنیا را مغز هدایت می‌کند نه جسم و بنده به عنوان یک عضو از جامعه معلولان بنا ندارم صحبت اخیر مطرح شده از سوی رئیس‌جمهور را سیاسی جلوه بدهم بلکه به صورت یک خواسته اجتماعی از رئیس‌جمهور درخواست می‌کنم با توجه به شرایط فعلی، نسبت به تشکیل شورای عالی معلولان اقدام کند، چرا که این موضوع در سال‌های گذشته مغفول مانده است.

صابری در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات شهرک‌ها و مجتمع‌های احداث‌شده در شهر تهران اظهار داشت: این مجتمع‌ها و شهرک‌ها تا زمانی که اسنادشان تفکیک نشده باشد، مشکلاتی زیادی در مورد پسماند و نوسازی دارند.

وی گفت: براساس آمار، تا ۵۰ هزار نفر از صاحبان این مجتمع‌ها و شهرک‌ها حاضر هستند هزینه‌های مربوط به نوسازی و پسماند را بپردازند اما شهرداری به دلیل اینکه اسناد آنها قطعی‌شده نیست، حاضر به همکاری در این بخش نشده است.


کد مطلب: 406654

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/406654/انتقاد-عضو-روشندل-شورای-شهر-جمله-رئیس-جمهور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com