کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخوندی: مسکن مهر طرح مزخرفی است

15 بهمن 1393 ساعت 10:16

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه مهرآباد در پاسخ به سوال دبیر کمیته مطالبه حق مسکن، در اظهار نظری تاسف آور عنوان کرد: «مسکن مهر طرح مزخرفی است».


به گزارش جهان به نقل از سایت کمیته مطالبه حق مسکن، پاسخ مزبور در جواب سوال دبیر کمیته که از وی پرسیده بود: «وضعیت مسکن مهر مناسب نیست و چندین هزار نفر در کشور و مخصوصا تهران درگیر این موضوع هستند، متاسفانه شما در این قضیه کار مفیدی انجام نداده اید و چندین بار هم در علیه این طرح صحبت کرده اید، میخواستم بدانیم نظرتان در این مورد چیست؟» عنوان شد.

کمیته حق مسکن با توجه به اظهارات تاسف آور آقای وزیر به اطلاع مردم میرساند یکی از دلایل عدم پیشرفت پروژه های مسکن مهر عدم اعتقاد آقای وزیر به طرح مسکن مهر است که فایل صوتی منتشر شده نیز موید این موضوع است. به نظر میرسد نمایندگان مجلس لازم است با توجه به عملکرد آقای آخوندی در دوسال گذشته، ضمن احضار آقای آخوندی به مجلس، از ایشان سوال کنند چرا با عملکرد خود و اینگونه اظهارات موجب یاس و ناامیدی مردم و متقاضیان مسکن مهر می شوند.

همچنین از آقای روحانی نیز انتظار میرود به عنوان رئیس دولت تدبیر و امید در مقابل کارشکنی ها، بی تدبیری ها و ناامید کردن مردم از سوی آقای آخوندی، واکنش مناسبی نشان دهند.

 دریافت لینک صوت


کد مطلب: 405531

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/405531/آخوندی-مسکن-مهر-طرح-مزخرفی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com