جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱
وزیر لبنانی:

عملیات شبعا حق طبیعی حزب الله است

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب: 404903
وزیر فرهنگ لبنان اعلام کرد که پاسخ حزب‌الله به تجاوزات رژیم صهیونیستی حق طبیعی آن است.
به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه المنار خبرداد، «ریمون عریجی» وزیر فرهنگ لبنان در سفر خود به «رامیون» به درخواست رئیس شورای شهر آن اعلام کرد که «عملیات حزب‌الله در مزارع شبعا و پاسخ به تجاوزات اسرائیلی حق طبیعی این جنبش لبنانی است».

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله در قنیطره سوریه گفت: وقتی دشمن حمله می‌کند باید منتظر پاسخ آن در هر زمان و مکانی باشد.

عریجی با تاکید بر اینکه امکان بروز هرگونه جنگ حزب الله با اسرائیل وجود دارد، گفت: اسرائیل به نیروهای حزب الله حمله کرد و تعدادی از نیروهای مقاومت را به شهادت رساند و حزب الله نیز به آن در مزارع شبعا که از اراضی لبنانی اشغالی محسوب می‌شود، حمله کرد و این حق طبیعی حزب الله است.

حزب الله لبنان چهارشنبه گذشته در پاسخ به حملات اسرائیلی به نیروهای مقاومت در قنیطره سوریه، به مواضع ارتش صهیونیستی در مزارع شبعا حمله کرد و در پی آن ۱۷ نفر از نیروهای نظامی اسرائیلی کشته شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هموطن
United States
رژیم جعلی اسرائیل باید از روی کره زمین محو گردد... حزب الله همیشه پیروز و فاتح است....