پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۹

عصبانیت شدید کی‌روش از رای AFC

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 403728
سرمربی ۶۱ ساله تیم ملی کشورمان عنوان کرد بابت مسئله دوپینگ بازیکن عراقی ناراحت و عصبانی است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (شنبه) اعتراض ایران در خصوص حضور علاء عبدالزهرا، هافبک ۲۷ ساله عراق در بازی مقابل تیم ملی کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا را رد کرد. به این ترتیب تیم ملی ایران باید استرالیا را ترک کند و عراق حریف کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها شد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان لحظاتی پیش از اعلام حکم نهایی در هتل محل اقامت تیم ایران در سیدنی به خبرنگار شبکه تلویزیونی «SBS» استرالیا گفت: بابت مسئله دوپینگ عصبانی و ناراحت هستم. احتمال اینکه نتیجه بازی ایران و عراق تغییر کند یک به هزار است.

کی‌روش همچنین در گفت‌و‌گو با خبرنگار این شبکه تلویزیونی بار دیگر ویلیامز، داور استرالیایی دیدار تیمش برابر عراق را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


معترض
Iran, Islamic Republic of
عراقي هاي بعثي! داور استراليايي را خريده بودند.................................
حالا ما هي سنگ عراقي ها رو به سينه بزنيم و از دولت و ملتشون حمايت کنيم!!!!!!!!!!!!!!!!!
اشتباه پذیر
عراقی های که هر چه داشتند برای میزبانی زوار امام حسین (ع) دادند
ایرانی های اشتباه خود را قبول نکن ایرانی های دنبال بهانه ایرانی های معذرت نخواه ایرانی های استعفا نده
علی
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره
این یه چیزه اون یه چیز
ان شاء الله خدا شفا بده
میلاد
Iran, Islamic Republic of
عزیز من این یه بازی بود و شما سعی کن آستانه تحمل خودت رو بالا ببر.این باخت چه ربطی به ملت عراق و حمایت اصولی و منطقی ما از اونها داره؟!
نژادپرست ....
نه عزیز نخریده بودند. بازیکنانشون زیر ابرو برنداشته و اینقدر قر و فر نداشتند. حالا بر فرض خریده بودند. چرا پنالتی ها رو خراب کردند؟
نه عزیز نخریده بودند.فقط زیر ابرو و خالکوبی وژل و قر و فر کمتر داشتند. بر فرض هم خریده بودند چرا پناتی ها رو خراب کردند؟
اون که کارت زرد داشت چرا دقت نکرد.؟
عراقی یا غیر عراقی گناه را گردن دیگران نیندازیم.
بریم کار کنبم رو فوتبالمون مملکتشون آب ندارن بخورن میان ما رو میبرن میروند رو حماقت آقای پولادی
زیادم یه طرفه به قاضی نرو! اتفاقا برعکسِ قبل ایندفعه اونا هم قر و فر داشتن!
کارشناسای فوتبال هم معتقدن پیروزی در ضربات پنالتی از شانس و اقبال تیم برنده است و نباید بازیکنا رو به این خاطر سرزنش کرد. اگه اونا لیگ ندارن لیگ فوتبال ما هم طوری نیست که بشه بهش گفت لیگ حرفه ای ضمن اینکه بازیکنای عراق در لیگ های خارجی دارن بازی میکنن، پس از نعمت شرکت در مسابقات فوتبال بی بهره نیستن، که اتفاقا بازی های تدارکاتی همین کشور جنگزده از ما کاملا بیشتر بوده! اما نکته اینجاست که شکست ایران از قبل کلید زده شده بود که این هم از خوش شانسی عراق بود و نه تقصیر عراق!