کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنان پدر شهید مقاومت در مراسم فرزندش

2 بهمن 1393 ساعت 0:42

لبنانی ها پیکر شهدای مقاومت در حمله اخیر رژیم اسرائیل به جنوب سوریه را در جنوب لبنان تشییع کردند.


جهان به نقل از العالم گزارش داد؛ تشییع پیکر شهدای مقاومت در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به قنیطره در جنوب سوریه ادامه دارد و مردم لبنان مراسم تشییع پیکر شهید " محمد عیسی " از رزمندگان مقاومت را در زادگاهش در عربصالیم برگزار می کنند.

بر اساس این گزارش، شهید "محمد عیسی" از فرماندهان عملیاتی مقاومت لبنان، در زمان اشغال اراضی جنوب لبنان، درجبهه های مختلف نبرد با دشمن صهیونیستی حضور داشت.

یکی از اهالی منطقه عربصالیم زادگاه این رزمنده مقاومت به خبرنگار شبکه العالم ، گفت که شهید محمد عیسی فرمانده ای برجسته و یاور مردم بود و فردی بسیار فروتن بود و همه او را دوست می داشتند.

از دیگر شهدای مقاومت در حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه " غازی الضاوی" و شهيد " على حسن ابراهيم " بودند که پیکرهای آنان به ترتیب در مناطق " الخیام " و " يحمر الشقيف" درجنوب لبنان تشییع شد.

" علی الضاوی" پدر این شهید به خبرنگار شبکه العالم ، گفت: "پسرم از همان زمان کودکی فردی متعهد بود و درسن دوازده سالگی ، راه مقاومت را دوست داشت و وی دنباله روی عموهایش بود که همه در خط مقاومت حرکت می کردند و از آنان تاثیر پذیرفت و بحمدالله توانست که این مسیر را تکمیل کند و به درجه رفیع شهادت نائل شود."


کد مطلب: 403154

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/403154/سخنان-پدر-شهید-مقاومت-مراسم-فرزندش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com