پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۱۳

سردار دهقان: آمریکایی‌ها اگر جرأت اقدام نظامی علیه ایران را دارند، اجرا کنند

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 403108
سردار دهقان در پاسخ به سؤالی در خصوص اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مبنی بر آمادگی واشنگتن برای اقدام نظامی علیه ایران تصریح کرد: آمریکایی‌ها اگر شهامت و جرأت اقدام نظامی را دارند، اجرا کنند.
سردار دهقان: آمریکایی‌ها اگر جرأت اقدام نظامی علیه ایران را دارند، اجرا کنند
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حزب‌الله لبنان در جمع خبرنگاران گفت: جریان مقاومت از قدیم الایام در بین مردم عزیز و شریف لبنان ریشه دوانیده و از زمان تشکیل آن همواره ابعاد این نهال نورسته گسترده‌تر شده است.

وی افزود: صهیونیست‌ها همواره برای مواجهه و از بین بردن مقاومت اقدامات خود را صورت می‌داده‌اند که اشغال و جنگ ۳۳ روزه و همچنین جنگ غزه بخشی از این اقدامات آنهاست. ضمن اینکه شهادت عماد مغنیه و سید عباس موسوی توسط صهیونیست‌ها نیز برای ضربه زدن به مقاومت بوده است.

وزیر دفاع اظهار داشت: صهیونیست‌ها هر جایی که قادر باشند به جریان مقاومت آسیبی وارد کنند، حتما این کار را انجام می‌دهند و این بار هم جمعی از فرماندهان عزیز و بزرگوار از جمله شهید جهاد مغنیه را در یک هجوم وحشیانه و سبعانه به شهادت رساندند.

وی تأکید کرد: این شهادت‌ها از مقاومت و حمایت مردم از آن چیزی کم نخواهد کرد، بلکه به آن خواهد افزود. ضمن اینکه چهره پلید و تروریستی رژیم صهیونیستی و جریان تکفیری که امروز در منطقه وجود دارد را بر ملاء خواهد کرد. همچنین قوام بخش مقاومت نیز که در حال از بین بردن جریانات تکفیری و صهیونیستی است، خواهد بود.

سردار دهقان در پاسخ به سؤالی در خصوص موضع و واکنش ایران نیز افزود: موضع نظام جمهوری اسلامی، موضعی ثابت است، زیرا امروز مقاومت به نمایندگی از همه مسلمانان در مقابل صهیونیست‌ها و جریان تکفیری در حال اقدام است و با تمام ظرفیت در همه ابعاد از آن حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: این اقدام صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند، مهم ظرف زمانی و مکانی پاسخ است که اقتضای این پاسخ را داشته باشد.

وزیر دفاع در پاسخ به سؤال دیگری درباره تسلیح کرانه باختری نیز گفت:تسلیح کرانه باختری سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی است و ما در این راه تمام ظرفیت‌های خود را به کار خواهیم گرفت.

سردار دهقان در پاسخ به سؤالی در خصوص اظهارات ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مبنی بر آمادگی واشنگتن برای اقدام نظامی علیه ایران نیز تصریح کرد: آمریکایی‌ها اگر شهامت و جرأت اقدام نظامی را دارند، اجرا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت.
پروانه
ای کاش حمله میکردند تا خاورمیانه را گورستان سربازان امریکا و اسرائیل میکردیم
شما اگه جنگ زیاد دوست داری بفرما برو سوریه و عراق….ما اینجا یه کشور اباد و پیشرفته میخوایم.
علی رحمانی
بیچاره! عراق و سوریه و لبنان هم عوض ما می جنگند
اینو بفهم
ما نه با کشوری قصد جنگ داریم نه تا حالا به کشوری حمله کردیم اما اگر کششوری بخواد به ایران حمله کنه وجنگ علیه کشورمون راه بندازه با تمام وجود دفاع خواهیم کرد.
احمد
وای اگرخامنه ای حکم جهادم دهد
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف لطفا در گوشت رو بگیر این جمله وزیر دفاع را نشنوی برای لبخندهات ضرر داره
ای کاش ظریف هم مانند سردار بود
.
United States
اخه اسرائیل در حد اندازه غزه است، اندازه ما نیست. اگه بزنیم میگن بچه زدی.
شما پروانه خانم؟
مگه جوانهاي بسيجي مردن؟
نيما
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا حمله نيكنن چون جراتش رو ندارن
به امید تسلیح هر چه سریعتر کرانه باختری و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی و آزادی قدس شریف انشاءالله.
مرجان
Iran, Islamic Republic of
ما آماده ی شهادتیم همچون شیرزنانی که در صحنه ی کربلا شهید شدند.