پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پاسخ حزب‌الله به اسراییل چه خواهد بود؟

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 402604
مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از فرصت به وجود آمده و درگیری حزب الله با تروریست‌ها در سوریه گفت: آنها در محاسبه خود اشتباه کردند زیرا از این پس جبهه جولان نیز از سوی مقاومت باز می‌شود.
به گزارش جهان؛ حسین شیخ الاسلام دبیر کل جبهه حمایت از ملت فلسطین و مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به قنیطره و شهادت تنی چند از رزمندگان حزب الله و هدف از این تجاوز گفت: هدف داخلی رژیم صهیونیستی که از سال ۱۹۹۶ تا به حال قابل مشاهده است کسب رای تندروها در سرزمین‌های اشغالی در آستانه انتخابات است.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها این بار با استفاده از شرایط ویژه و بحرانی سوریه و نامعلوم بودن نبردهای مقاومت با تروریست‌ها و همکاری رژیم صهیونیستی با تروریست‌ها در سوریه به این منطقه تهاجم کردند. این حمله احتمالاً با همکاری اطلاعاتی تروریست‌ها در سوریه انجام گرفته است.

مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از فرصت بوجود آمده و درگیری حزب الله با تروریست‌ها در سوریه گفت: آنها در محاسبه خود اشتباه کردند زیرا از این پس جبهه جولان نیز از سوی مقاومت باز می‌شود و بر اساس اصل مقابله به مثل، مقاومت در خارج از مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی نیز می‌تواند علیه رژیم صهیونیستی علمیات‌های خود را داشته باشد که این به معنی توسعه جبهه مقاومت خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *