جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

عزل فرماندار مورد توجه رفسنجانی+عکس

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 402177
شتاب استانداری تهران در برکناری هادیزاده و انتصاب سرپرست موقت و سپس معارفه سعید ناجی به عنوان فرماندار جدید شهریار در حالی اتفاق می افتد که هادیزاده حتی در مراسع تودیع خود حضور ندارد و این مراسم بدون پوشش رسانه ای برگزار می گردد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه ۵۹۸، سخنان معاون سیاسی استانداری تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهریار و اشاره ایشان به تلاش دولت برای گماردن افراد سالم برای این پست در نوع خود جالب و قابل تامل است. هفته گذشته سومین فرماندار شهرستان شهریار در طول ۱۷ ماه گذشته از عمر دولت دکتر حسن روحانی در حالی معارفه گردید که عزل و نصب های مکرر و سوال برانگیز دولتی ها در این شهرستان با حاشیه های بسیاری همراه بوده است.

همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم استاندار تهران در تاریخ دوم آذر ماه سال ۹۲ همت الله هادی زاده فرماندار اسبق شهریار در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی را مجدداً به این سمت منصوب نمود که وی پس از ۱۳ ماه فعالیت به دلایل اعلام نشده ای عزل و محمدرضا یوسفی مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری تهران به عنوان سرپرست شهریار منصوب گردید.

اما محمد رضا یوسفی نیز ۱۴ روز بیشتر نتوانست سکان هدایت فرمانداری شهریار را عهده دار باشد و هفته گذشته سعید ناجی طی مراسمی به عنوان فرماندار شهریار معارفه شد و در این بین شتاب استانداری تهران در برکناری هادیزاده و انتصاب سرپرست موقت و سپس معارفه سعید ناجی به عنوان فرماندار جدید شهریار در حالی اتفاق می افتد که هادیزاده حتی در مراسع تودیع خود حضور ندارد و این مراسم بدون پوشش رسانه ای برگزار می گردد.

 
دیدار هادیزاده با محسن هاشمی

همچنین سخنان معاون سیاسی استانداری تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهریار و اشاره ایشان به تلاش دولت برای گماردن افراد سالم برای این پست در نوع خود جالب و قابل تامل است که چاوشی در این خصوص بیان می دارد: "پروسه انتخاب فرماندار در دوره جدید از دشواری های خاصی برخوردار است چراکه دولت تلاش دارد تا افرادی سالم و باتجربه کاری مرتبط را به عنوان امین و نماینده خود در شهرستانها بگمارد که این مساله نیز بررسی ها و دقت بسیاری را می طلبد."

همت الله هادیزاده که در سال های ۷۳ تا ۷۵ نیز به عنوان فرماندار شهریار در دولت کارگزاران مشغول به فعالیت بوده رابطه نزدیکی با برخی از اعضای خانواده حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی دارد و پس از حضور مجدد در پست فرمانداری شهریار در برنامه های گوناگون از معارفه اش گرفته تا سایر جلسات به تمجید از هاشمی رفسنجانی می پردازد.

 
حضور قدرت الله علیخانی و یاسر هاشمی
در جشن دولت تدبیر و امید در شهریار

فرماندار اسبق شهریار در مدت زمان فعالیتش در مواردی با دعوت از قدرت الله علیخانی و یاسر هاشمی برای حضور در جشن دولت تدبیر و امید و همچنین دیدار با محسن هاشمی رفسنجانی ارادت خود را به این خانواده نشان می دهد که این دیدارها مورد توجه برخی رسانه ها نیز قرار می گیرد.

حال با توجه به برکناری ناگهانی و سریع هادیزاده و همچنین عدم حضور وی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید و سخنان تامل برانگیز معاون سیاسی استانداری تهران در این مراسم این سوال به وجود می آید که علت عزل همت الله هادیزاده چه بوده است و هنوز ابهامات زیادی در این خصوص وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *