شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۴
آیت‌الله موحدی کرمانی در نماز جمعه تهران:

نخست وزیر کودک‌کش تروریسم را محکوم می‌کند!/ نه آن سخن و نه آن برخورد در شأن مجلس نبود

توصیه به رحیم پور درباره سخنرانی در نماز جمعه
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 402031
آیت‌الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نمازجمعه تهران اظهار داشت: آنچه در مجلس اتفاق افتاد در شأن مجلس نبود؛ نه آن سخن در شأن مجلس بود و نه آن برخورد. ‫مجلس شأن خود را حفظ کند.
نخست وزیر کودک‌کش تروریسم را محکوم می‌کند!/ نه آن سخن و نه آن برخورد در شأن مجلس نبود
به گزارش جهان، آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به سخنان حسن رحیم پور ازغدی مبنی بر اینکه شاید در یکی دو هفته آینده بیشتر به نماز جمعه نیاید گفت: از این سخنان ناراحت شدم. همه از بیانات ایشان استفاده می کنیم. من به بیانات ایشان گوش می دهم. حتما، حتما و حتما ایشان عنایت کند و برنامه خوبی که دارند ادامه دهند.

* اگر برای بی حجابی کاری کرده‌اید بگوئید

خطیب نمازجمعه تهران به موضوع بی تفاوت به بدحجابی اشاره کرد و گفت: مسئولان "وای به حالتان"، اگر نسبت به بی حجابی بی تفاوتید، اگر کاری کرده‌اید بگویید. معنی این بی حجابی ها یعنی ازدواج جوانان کاهش می یابد. جوان می گوید جامعه من را ارضا می کند. اینجا باید گفت چقدر بی خرد هستند که این فضا را برای این بیماران آماده می کند.

وی افزود: این بی حجابی بنیاد خانواده را متزلزل می کند. جوانانی که به دنبال خیره نگاه کردن به این و آن هستند نسبت به خانواده خود و زن خود بی توجه می شود. دانشجویی که به دنبال نگاه هرزه است موفق نیست. زن ها باید از خود مراقبت کنند. باید با دشمنانی که این برنامه ها را دنبال می کنند باید مقابله کرد.

آیت الله موحدی کرمانی در ادامه خاطرنشان کرد: میلیون‌ها مغز در اختیار وزیر علوم و آموزش و پرورش است، وزرا بدانند مسئول میلیون‌ها فکر و مغز هستند. آیا آنها به این مسئولیت عمل می کنند؟ آیا مسئولین ولایت را پاسداری می کنند؟

* نخست وزیر کودک کش اسرائیل تروریسم را محکوم می کند!

وی در خطبه دوم نماز جمعه تهران به حوادث مجله فرانسوی "شارلی ابدو" و توهین آن به ساحت مقدس پیامبر اسلام اشاره کرد و یادآور شد: غربی‌ها احساس کرده اند که اسلام در اروپا به شدت پیش روی می کند و به همین دلیل هم روی به رذالت و توهین به پیامبر آورده اند. با کمال بی شرمی مسئولین اروپایی حمایت از این خباثت را دفاع از آزادی میدانند. عجیب تر اینکه تروریست‌های واقعی و تروریست‌پرورها راه افتاده اند، راه پیمایی می کنند و تروریسم را محکوم می کنند.

خطیب نمازجمعه تهران به حضور بنیامین نتانیاهو در راهپیمایی اخیر پاریس اشاره کرد و تاکید کرد: نظام کودک کش اسرائیل و نخست وزیر آن آمده و تروریسم را محکوم می کند؛ اگر شما تروریسم را محکوم می کنید پس چه کسی در سوریه به تروریسم کمک می کنند و آنها را حمایت می کند؟ ‫الحمدلله همین داعشی که شما از آن حمایت کردید امروز به جان شما افتاده است.

وی در ادامه به مذاکرات هسته ای ایران با ۱+۵ اشاره کرد و گفت: مذاکره کنندگان مذاکره می کنند و ایرادی ندارد، اما باید بدانند طرف مذاکره کننده چه کسانی هستند. رهبری فرمودند دشمنی استکبار با ایران پایانی ندارد.

آیت الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: ‫ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی تسلیم شدنی نیستند. نظام توانایی و اقتدار دارد و در مقابل کارهای غیر منطقی آمریکا و همراهانش هیچ گاه تسلیم نمی‌شود.

وی همچنین به کاهش اخیر قیمت نفت اشاره کرد و افزود: ‫اینکه با ارزان کردن قیمت نفت مواجهیم اهمیت اقتصاد مقاومتی روشن می شود.‬ ‫باید اتکا به نفت تدریجا کاهش یابد. ‫مسئولین ما به داخل توجه کنند و داخل را تقویت کنند و به اقتصاد اسلامی توجه کنند

* ‫مجلس شأن خود را حفظ کند

خطیب نمازجمعه تهران تصریح کرد: مهم جلوگیری از اسراف و رو آوردن به ساده زیستی و پایین آوردن حقوق های کلان و کم کردن حجم دولت است. ‫حتما مجلس هم به این امور در بودجه ۹۴ و برنامه ششم توجه کند.

آیت‌الله موحدی گرمانی در پایان خطبه‌های خود در نماز جمعه به اتفاقات یکشنبه اخیر مجلس اشاره کرد و تاکید کرد: آنچه در مجلس اتفاق افتاد در شأن مجلس نبود؛ نه آن سخن در شأن مجلس بود و نه آن برخورد. ‫مجلس شأن خود را حفظ کند. وی همچنین گفت: ‫شوراهای شهر و روستا برای مردم گره درست نکنند، بلکه گره گشایی کنند‬ و ‫سعی کنند مصوباتشان اسلامی باشد.
منبع: نسیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی گرانی سر به فلک کشیده است و خرید خانه و ماشین ارزوی جوانان شده است، انتظار رشد ازدواج را نداشته باشید. در واقع یکی از معلول های عدم توانایی جوانان برای ازدواج بی حجابیست.
ببخشید حاج آقای موحدی ولی آیا اگر نمایندگان مینشستند و بر بر طرفو نگاه میکردن خوب بود؟!!!!
...
طبق قانون اساسی هر نماینده حق دارد درباره کلیه مسایل کشور اظهار نظر کند.
هفت شهر عشق رادعطار گشت