دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

جزئیات برنامه‌ دهه فجر درگلزارشهدای‌تهران

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 402003
به گزارش جهان، علیرضا اکبری، مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران، در رابطه با برنامه های ایام الله دهه فجر و سالروز ورود امام راحل(ره) به میهن اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: طبق برنامه های تصویب شده در ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران که با حضور بیش از ۳۰ نفر از نمایندگان سازمان ها،وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی کشور در سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد، جزئیات این برنامه ها اعلام شد.

وی افزود: سه مراسم اصلی در دهه فجر انقلاب اسلامی در بهشت زهرا(س) برپا خواهد شد. اولین مراسم، برنامه ویژه ۱۲ بهمن ماه ۹۳ است که ساعت ۹: ۳۳ دقیقه در حرم امام راحل(ره) برگزار خواهد شد.دومین مراسم نیز برنامه گلباران جایگاه جلوس حضرت امام خمینی(ره) است که بعد از نماز ظهر و عصر روز ۱۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد و برنامه سوم مراسم ملی «مهمانی لاله‌ها» است که طی آن عطرافشانی و تعویض پرچم مزار شهدای انقلاب توسط خادمین افتخاری و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام خواهد شد. این مراسم در اولین پنج شنبه دهه فجر انقلاب اسلامی در بهمن ۹۳ برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *